Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef Mammietje het volgende:
Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
Klopt!quote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"quote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt!
Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
Bij ons in de sporthal zei de mevrouw waar we de prikken moesten halen:quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
Ik heb begrepen dat 1 prik 40% bescherming biedt, 2 prikken 70%quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
staat een datum op van de eerste prik, zo kunnen ze checken of er wel 3 weken tussen zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
Ieder zijn ding.. Maar om nou te zeggen dat het onzin is...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
Ja dat wisten wij al Joshuaquote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |