abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75006752
Hier ook prima gegaan. Meike heeft geen kik gegeven, en dat terwijl haar vriendinnetje eerst ging, en die huilde wel.
Meike zei het vantevoren al dat ze niet ging huilen en hield dus woord,
Pleister was niet nodig, kwam geeneens bloed.
Ik heb hem zelf ook gekregen, nou echt peanuts hoor, dat verneem je echt bijna niet.

Meike kreeg een lolly bij de uitgang.....vond het nou niet echt GGDwaardige beloning maar ach.

Thuis zei ze: mama ik ben heel goed he, en heel stoer!
Nou en of!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75008026
Gisteravond met manlief alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld en besloten alle 3 niet te vaccineren, manlief overtuigder dan ik overigens.
Met de jongste toch tot het laatste moment getwijfeld maar hij was vanmorgen zwaar jengelig en zat duidelijk niet lekker in zijn vel (heeft dit weekend zwaar koorts gehad van ???) en vanavond had hij weer koorts, dus ben achteraf blij dat ik niet ben gegaan. Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
pi_75008937
Tijn wat zielig

Hier ging het prima we mochten vanaf 15.00uur komen en we waren er stipt om 15.00uur en toen was het nog erg rustig met 5 minuten stonden we weer buiten.
Ties de held gaf geen kick ook niet bij de prik ook niet erna ik heb niets aan hem gemerkt dat hij een pijnlijk beentje ofzo had. Isa was meer geschrokken van de "vreemde" vrouw (ahum vreemd ze is onze CB arts dus zo vreemd was ze niet) en huilde dus al voor de spuit voor de dag kwam, op de prik reageerde ze nauwelijks het ging razendsnel en in een prettig hoog tempo .
Isa kreeg een doosje krentjes van ons toen ze de prik hadden gezet en de tranen waren weg.
De rest van de dag hebben we er verder niets van gemerkt, Isa vertelde oma wel even aan de telefoon: "Isa arm au, prikje in" en dat op een hele zielige manier oma zal Isa dus vrijdag wel flink verwennen als ze een dagje op mag passen

Vond het trouwens wel een domper, we kregen geen vlaggetje en appel....
Mama van Isa en Ties
pi_75010295
hier de entingen ook gehad.
Michelle vond het doodeng, maar op wat waterige oogjes, en een piepstemmetje dat het wel pijn deed na helemaal niks aan de hand. S'middags had ze een kinderfeestje, daar was ze wat rustiger als normaal en ze had stiekem toch wel wat last van haar arm.
Dennis krijsde al bij het op schoot nemen, maar was stil bij het prikje. hij was trouwens wel heel hangerig en voelde ook wat warm aan.
hier trouwens ook binnen een half uur uit en in de auto, en dan hebben we nog het meeste van de tijd staan te kletsen met mijn collega's. Kregen bij de uitgang een mandarijntje, beertjeszeepje, doosje rozijntjes.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 26 november 2009 @ 08:29:09 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75010668
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef Mammietje het volgende:
Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
pi_75010699
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
Klopt!

Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75011128
Hier ook geweest gister. Ging erg rap allemaal, spuit zat er al in voordat ik er erg in had.
Hij heeft daarna even gehuild, verder niet.

Waar kon ik ook al weer de evt. bijwerkingen van de spuit vinden? Meen dat iemand hier een link had gepost.
Guus heeft gisteravond overgegeven, maar weet niet of dat van de spuit is of niet. Verder geen koorts of zo.
pi_75011221
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

Klopt!

Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
  donderdag 26 november 2009 @ 09:23:14 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75011355
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75011556
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75013053
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
Bij ons in de sporthal zei de mevrouw waar we de prikken moesten halen:
"Nederland heeft veel te veel prikken besteld en daarom kan iedereen er nu 2. Terwijl dat helemaal niet nodig is"

Die had volgens mij toen al geen zin meer. En dan moet ze nog de hele week
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75013283
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat 1 prik 40% bescherming biedt, 2 prikken 70%
pi_75014700
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
staat een datum op van de eerste prik, zo kunnen ze checken of er wel 3 weken tussen zit.
Tenminste, ik denk dat het daarvoor is

Mijn arm doet wel zeer nu, en ik voel me een beetje rillerig....
Meike zei vanmorgen dat ze zich niet zo lekker voelde. Maar ik weet niet of het echt zo is, of dat ze het wel een leuke uitspraak vond.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75015016
Wij hebben ook de prik gehad
Ik al twee weken geleden en 4 dagen na het halen van de prik behoorlijk ziek ....
Jet heeft hem gisteren gehaald en die heeft nergens last van Ze was zelfs heel dapper toen ze de prik kreeg
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_75015110
Zo, bij ons zitten de prikken er ook in.

Amber moest wel ff huilen maar dat was snel over. Ik had zelf Winnie The Pooh pleisters meegenomen.
Het was echt supergoed geregeld. Kwam aanrijden, stonden verkeersregelaars klaar. Het was gelukkig nog niet zo druk. We moesten ons inschrijven en toen kregen we ook een kaartje (blauw) die we volgende keer ook mee moeten nemen.
Moesten een stukje doorlopen en toen kreeg Amber een prik. Na de prik kreeg ze een kleurplaat mee. Toen moesten we naar de volgende tafel en daar kreeg ik een prik. Buiten stond Zwarte Piet te wachten met een hand pepernoten. We kregen ook nog een bonnetje mee van de AH XL dat we, bij 10 euro of meer aan boodschappen een gratis zak bolletje kruidnoten kregen.

Amber wilde niet mee naar huis, die ging liever mee naar schoo... Ze liep er wel een beetje zielig bij hoor.. met d'r armpje opgetrokken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75023884
Amber is thuis gekomen met koorts: 39,3
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75028530
Ik heb Mirte er niet over gehoord nog... heb wel vantevoren die homeopatische druppels gegeven, Tujababy. Geen idee of het werkt maar goed...
Ik heb zelf een stijve arm en het gevoel of ik een stomp heb gehad. En voel me of ik wat verhoging heb, maar dat had ik van de week ook al...
Fake it till you make it...
pi_75028623
Nee hoor je kan altijd nog hem halen als je er een gegronde reden voor hebt,.
Netzoals met de inentingen van het cb/rivm als je die niet volgt bij het CB kan je gewoon naar de huisarts
pi_75028661
Nope, dat is dus niet zo Pvoesss.

http://www.grieppandemie.(...)gelopen_prik_bij_ggd

Huh? Gisteren stond het er nog??? Google maar op inhaalronde en GGD.

[ Bericht 7% gewijzigd door bodpa09 op 26-11-2009 18:53:38 ]
pi_75028950
Ja klopt er is niet een inhaalronde voor de kinderen etc.
Maar mocht er een goede reden zijn om de prik alsnog wel nodig te hebben kan je hem gewoon halen.
Maar niet vanuit de GGD.
Ik volg een beetje een ander prikschema en dit is echt geen probleem.
De kinderen die nu koorts hebben kunnen hem later zonder problemen halen als het echt nodig is.

Bovendien als de griep echt zo bah en eng was dan zouden ze echt gek zijn als ze zeggen nee sorry
pi_75030497
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.
Mijn kind gaat niet naar een kdv of peuterspeelzaal.
Mocht mijn kind het wel krijgen dan krijg ik het ook wel.
Voordeel is ik geef nog borstvoeding dus dat scheelt ook een heleboel.
pi_75030725
Mijn zoontje van drie heeft de prik ook gekregen en geen kik gegeven. Zo fijn!
Hij heeft daarna een cadeautje uitgezocht: een Cars-horloge!
pi_75030816
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
pi_75030866
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Ieder zijn ding.. Maar om nou te zeggen dat het onzin is...

Mijn dochter heeft ook een kadootje gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75030976
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Ja dat wisten wij al Joshua

Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')