Even vanuit het babytopic:
Nou we hebben hier een tripje eerste hulp gehad vannacht
Mikael uis verkouden en we hadden er alles aangedaan om te zorgen dat Leander het niet zou worden. Maar helaas niet gelukt. En Leander heeft eigenlijk al vanaf zijn geboorte dat ie soms stopt met ademhalen. De laatste tijd ging het heel erg goed en was het alleen nog buiten soms. Maar vannacht deed ie het ineens heel erg vaak. Soms bleef ie er ook veel langer in dat normaal. Dus konden we hem na laten kijken. Gelukkig was er niks aan de hand alleen dus verkouden.
Nu word Mikael dus wel ingeent tegen de mg om Leander te beschermen. Ben er nog niet helemaal gerust op maar durf het na vannacht niet aan om Leander er aan bloot te stellen. Mikale ga ik ervan uit is gezond genoeg om de mg zelf aan te kunnen. Maar voor Leander moet ie dus wel.....
Mikael krijgt prik dus wel. Wijzelf niet. Ts nog wel een beetje tegen mijn gevoel in en het is ook omdat Leander dus steeds vaker "vergeet" te ademhalen als ie verkouden is. Anders hadden we het niet gedaan.
Nu heb ik Mikael dus net verteld dta ie binnenkort een prikje moet omdat we anders misschien ziek kunnen worden. En dat het misschien ook wel even een beetje pijn doet, maar dat ie best mag huilen en we na afloop een hotwheels auto gaan kopen