Omdat als wij het krijgen wel bij Leander uit de buurt kunnen blijven. Wij zijn natuurlijk stuk meer mee bezig om Leander niet aan te steken. Mikael staat er steeds bij hem te hoesten en te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef cattie het volgende:
Wat eng Nicole. ik snap waarom je Mikael laat vaccineren. maar waarom jullie zelf dan niet? Als jullie het krijgen kunnen jullie toch Leander ook aansteken? Ik zelf zou hebben of allemaal wel, of niet.
Ja zo kun je het ook bekijken. Maar wij kunnen beter op onze hygiene letten enzo. En we kunnen altijd op mijn ouders terugvallen mocht het niet gaan!!quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef cattie het volgende:
Mij lijkt dat juist jullie Leander kunnen aansteken! Jullie zullen hem moeten voeden en verschonen e.d.
Ik bedoel dat op de manier van dat ik niet bij hem in de buurt ga staan hoesten en niezen. En er niet mijn mijn snotterneus boven hang de hele tijd. En als ik en R het precies tegelijk krijgen dan kan Leander naar opa en oma.quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe kun je nou bij je eigen kind uit de buurt blijven??
Ja dus kunnen de kinderen het nu al wel hebben!!quote:Op maandag 16 november 2009 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Maar de griep is al besmettelijk vóórdat je de verschijnselen krijgt. Dan is het dus al te laat.
Dat zou voor mij al voldoende reden zijn om me te laten enten. En je weet natuurlijk nooit of dat gezinslid gespaard is gebleven omdat ze goed hebben opgelet. De kans is groter dat diegene gewoon een goeie weerstand heeft.quote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik twijfel omdat ik vind dat een gezond lichaam deze griep ook zelf aankan. En ik denk dat als Mikael het zou krijgen dat ie het ook best aankan. Maar Leander niet. En ik heb in mijn familie meegemaakt dat de mg bij 1 gezinslid is gebleven door goed op te letten. Maar met Mikael zelf kan dat niet.
Maar hij heeft zijn prikjes vroeger ook pas veel later gehad omdat ie er allergies op reageerde dus zal toch wel iets inzitten waar ie niet tegen kanquote:
die is nog een kleine baby. Nog geen 6 maandjes.quote:Op maandag 16 november 2009 13:07 schreef trui het volgende:
alledrie? en nummer 4 dan?
oja!quote:Op maandag 16 november 2009 13:09 schreef bikinistringding het volgende:
[..]
die is nog een kleine baby. Nog geen 6 maandjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |