abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75031010
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja dat wisten wij al Joshua

Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
idd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 november 2009 @ 20:01:26 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_75031130
Ive weigert cadeaus na zulke dingen. Hij wilde de ballon ook niet. Later wel een ijsje, maar ze hadden bij de sporthal geen softijsje, dus dan hoefde hij niet. Lekker eigenwijs ventje.

Winniethepooh of joshua, je hebt volgens mij echt geen idee waar je het over hebt. De hal waar het prikken bij ons was, was heel groot en vrij rustig, niet echt een griepbroedplaats ofzo. En je mag je kind best wel eens een cadeautje geven hoor. Voelt je kind zich ook geliefd door.
pi_75031180
Bij ons was het ook heel ruim opgezet. Ik heb geen seconde in een rij hoeven staan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 november 2009 @ 20:03:51 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75031195
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef winniethepooh het volgende:
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.

Wat een onzin
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75031279
Hoe is het nu met Amber Vicky? En met Tess? En met jou?
pi_75031323
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:15 schreef lily het volgende:

[..]

nee? het moest juist rechts?
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor. nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :

[ Bericht 8% gewijzigd door Suko op 26-11-2009 20:15:26 ]
pi_75031399
Bodpa, Amber is ziek, 39,3 koorts. Ze wilde om 18.15 al naar bed en dat is echt niks voor Amber..
Tess gaat wel goed, geen koorts meer alleen hoest ze nog behoorlijk.
Ik heb wat last van spierpijn op de prikplek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75031453
Sjonge, je valt echt van het een in het ander, he Vicky.
pi_75031524
Bodpa, ik ben het zo zat. Zit nu al ruim een maand tussen de zieken. Heb het er helemaal mee gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75031919
Ik kan het me zo voorstellen.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:01:30 #136
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75033114
Vicky, jij treft t idd iedere keer zeg. Getver! Het is je gegund dat het vanaf NU alleen maar beter wordt!
  donderdag 26 november 2009 @ 22:01:45 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75036094
Opkomst prikactie Ahoy valt tegen

Dit verbaast me helemaal niets trouwens. Heel Oost en NoordOost ging hier naar Capelle wat dat is veel dichterbij en veel beter te bereiken. Zo zullen er ook mensen naar Schiedam enzo uitgeweken zijn volgens mij.
Ook heb ik zo het vermoeden dat de opkomst onder de allochtonen laag was. In R'dam zijn er nog echt veel die geen Nederlands spreken en/of lezen en de folder en brief waren alleen maar in het Nederlands.

En Ahoy is gewoon beroerd te bereiken, blij dat ik daar niet naartoe hoefde iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:08:48 #138
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75036498
Huh? Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
  donderdag 26 november 2009 @ 22:41:52 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75038096
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef mikoxx het volgende:
Huh? Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.

Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_75038186
wat weet je het weer mooi te verwoorden Vivi!
Tis wel duidelijk waar jouw zoon zijn praatjes vandaan haalt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 27 november 2009 @ 06:25:26 #141
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75043690
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.

De meiden gaan vandaag met mijn moeder en mijn vriend, volgens F een stikkie halen
  vrijdag 27 november 2009 @ 06:35:59 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_75043713
quote:

[..]

she's baaaaack and beeetttteeer worse then everrrrrrr

hi Joshua, bye Joshua
stormy waters...
sailin'
pi_75043755
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Suko het volgende:

[..]

iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor. nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :
Dat deed mijn zoon ook maar het mocht niet links.
pi_75043831
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?

En Vicky !
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_75043894
quote:

[..]

dat dus!

Jeutje, Amber heeft het wel te pakken hoor.. Die heeft liggen ijlen vannacht en heeft hoge koorts gehad...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75043935
arme Amber hopen dat ze snel weer beter is!

hier is ook links geprikt, ik hadn iet het idee dat het voor hun iets uitmaakte, lag er maar aan hoe je je kind op schoot nam welke arm voor hun het makkelijkst was volgens mij
pi_75043996
Ik ga zo afbellen.

We hebben allemaal buikgriep gehad, Julian al sinds zaterdag. Uiteindelijk hield hij bijna niks meer binnen, maar geen koorts, geen uitdroging, dus dan doen de artsen niks, behalve zeggen: 'Kleine beetjes blijven aanbieden'.
Eergisteravond was ik het zat, hij was weer aan het spugen, op de hele dag misschien 100 ml binnengehouden, voor de zoveelste dag achter elkaar. Heb de huiasrtesenpost gebeld om de situatie door te geven en met de vraag wanneer ze nu echt iets gaan doen, of dat ik moet afwachten tot hij wel uit aan het drogen is, en halfdood, voor ze iets doen.
Nou, ik kon meteen komen, en we kregen domperidon-zetpillen. Daar doet hij het nu goed op, maar nog steeds zijn we de voeding op aan het bouwen en krijgt hij nog lang niet binnen wat hij moet krijgen. Ik durf het niet, wil niet dat hij door die spuit alweer ziek wordt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:44:57 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75044674
pfff zijn de bijwerkingen ook geen koorts, maar wel enorm rillerig zijn?

Heb het zo gigakoud, kan mijn armen ed ook niet stil houden, die trillen al sinds gisteravond ineens.

Beterschap zieke kindjes en ouders
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75044856
Bar, een vriend van ons heeft dezelfde bijwerkingen als jij. Bij hem duurde het een dag en een nacht, heel rillerig, koud en ernom zere arm die trilt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_75044869
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef Fuente het volgende:
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?
Dat weet ik ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')