iddquote:Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat wisten wij al Joshua![]()
Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef winniethepooh het volgende:
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor.quote:
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef mikoxx het volgende:
Huh?Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
she's baaaaack and beeetttteeer worse then everrrrrrrquote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.
Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
Dat deed mijn zoon ook maar het mocht niet links.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Suko het volgende:
[..]
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor.nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef Fuente het volgende:
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |