hier tril ik overal,niet alleen m'n arm.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Bar, een vriend van ons heeft dezelfde bijwerkingen als jij. Bij hem duurde het een dag en een nacht, heel rillerig, koud en ernom zere arm die trilt.
haha, dat is wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
en Sasha ging zelfs op de foto. Hij wilde per se zijn zonnebril op en daar hadden ze zo'n lol om dat ze de fotograaf er bij riepen.
Heb ik verder niet om gevraagd Bar. Dom, ik had eig. even moeten vragen voor welke krant oid hij was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef _Bar_ het volgende:
krijg je zelf ook een exemplaar be van de foto?
Ik houd de krant ook in de gaten !quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb ik verder niet om gevraagd Bar. Dom, ik had eig. even moeten vragen voor welke krant oid hij was.
Ik ga wel alle plaatselijke sufferdjes in de gaten houden, maar die fotograaf maakte zo veel foto's, het is maar net de vraag welke ze kiezen.
Oh ja, als je dat zou willen doen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik houd de krant ook in de gaten !
Fijn dat het hier zo goed geregeld is, wij moeten zo meteen. Kan het anders wel even navragen voor je?
Ze dacht de Goudse post Be, en wist nog wie Sasha was. Nouja, een jongetje met een zonnebril dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, als je dat zou willen doen!succes!
Hihi wat grappig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ze dacht de Goudse post Be, en wist nog wie Sasha was. Nouja, een jongetje met een zonnebril dan.
Het was zo gepiept. Wel even huilen en op de terugweg de Pietensticker van zijn hand gegeten. Nomnomnom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |