quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Doei vriendjes, en vriendinnetjes.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Slaapjes bouwen klinkt helaas beter
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Slaapjes bouwen klinkt helaas beter
JONGE IK BEN STOER, IK POSTTE NET TOCH CHICKS OF NIET !?!?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koe
NIET HATENquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koe
Ja net kon het niet.quote:
hey seagal, hoe gaat het met dat 6/10tje van je?quote:
Ik denk dat het wel goed met haar gaat. Ik kende haar niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey seagal, hoe gaat het met dat 6/10tje van je?
Beide dan denk.quote:
zozo, jij zwoele casanova !quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed met haar gaat. Ik kende haar niet.![]()
Maar dit weekend even contact gelegd met ander meisje.
Bitterballenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man net 20 bitterballen opgekaant.
Over tien minuten weer, voor 2 uur.quote:
Wel bijna misselijk nu. =[quote:
Wat waar wie waarom?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:00 schreef S.Seagal het volgende:
Griekje waarom doe je niet mee met die wedstrijd?
Ik ben er momenteel niet meer zo mee bezig, ik heb wat andere doelen bovenaan mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.![]()
Hoe zit het met jou dan?
Ik zag je al voorbij komen op de lijst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over tien minuten weer, voor 2 uur.
Linkzxquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met die verkiezing, waarmee ynuhh meehelpt.
Ouwe rakker!quote:
Dus als ik het goed begrijp moet je voor juli iemand hebben?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel niet meer zo mee bezig, ik heb wat andere doelen bovenaan mijn lijstje staan.
al heb ik wel toevallig een weddenschap lopen tot ergens in juli, dus ik zal over een tijdje aan de bak moeten
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hèquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met die verkiezing, waarmee ynuhh meehelpt.
Weet ik niet meer. Was verkiezing mooiste fokker ofzo. Bitches and bro's.quote:
Chicks en geen foto op hun pc hebben. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hè![]()
En neejoh, ik heb hier niet eens een foto staan. Anders zou het ook niet zo nodig hoeven of zo.
Ja klopt. Ze twijfelde eerst wel. Maar goed dat ze meedoet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hè![]()
En neejoh, ik heb hier niet eens een foto staan. Anders zou het ook niet zo nodig hoeven of zo.
quote:
muy bienquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je voor juli iemand hebben?
Ik bedoel op fok!quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chicks en geen foto op hun pc hebben. Dat kan niet.
Precies, zij is leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze twijfelde eerst wel. Maar goed dat ze meedoet.
Trustequote:
Sgoedquote:
Nice.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf, maar hij klopt niet precies
had hem onder een hoek gemaakt op een afstand waardoor alle lijnen schuin staanen zit nu met gloeilamp licht + mobiel om te fotograferen
fucking mooi manquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf, maar hij klopt niet precies
had hem onder een hoek gemaakt op een afstand waardoor alle lijnen schuin staanen zit nu met gloeilamp licht + mobiel om te fotograferen
Jouw avatar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
ugh eindelijk geluktmaar hij geeft telkens de verkeerde foto weer als geuploade
Oh het is nog serieus een clip ook.quote:
Oh dat nummerquote:
quote:
het is ook gewoon een serieuse dans he das ergquote:Op dinsdag 24 november 2009 03:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh dat nummer
wist niet dat er zo'n clip bij zat, wat ontzettend meesterlijk
De awards voor vaagste UI goes toooo.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
het is ook gewoon een serieuse dans he das erg
Share, share, dit is web 2.0quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, ik heb m'n dagelijkse portie Marokkaans tuig voor vandaag ook weer gehad.
maar.. maar je hebt toch 750 euries?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Er zijn zoveel dingen die ik graag wil, maar heel veel geld kosten.
[ afbeelding ]
watquote:
Toen was ie nog up hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh? Hoe kon jij posten om deze tijd
?
omgquote:
Ik postte mijn plaatje ook pas om kwart over 2 hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No way, ik was hier even over 2 en toen lag ie er al af!
fok was toen nog op hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh? Hoe kon jij posten om deze tijd
?
lol watquote:
Ik wil naar KISS.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Your Order Is Complete
Qty Event/Item Venue: Delivery
Muse - General Admission (Pitch Standing & Level 1 Unreserved Seats)
Fri 10 Sep 2010, 16:00
Wembley Stadium
London, FedEx ® USA and Europe (EU) *
WOEHOEEEE
Zulke dingen moet je gewoon doen, je leeft maar één keer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil naar KISS.Geen geld voor een kaartje.
Ga dan naar Graspop, komen ze ook!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
ik wil naar awakenings, maar dat is allang uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het proberen vrijdagquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juistem.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je gewoon doen, je leeft maar één keer.
Oi, hoe was je kamer?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, ik heb m'n dagelijkse portie Marokkaans tuig voor vandaag ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om een website up te houden![]()
Gewoon zo doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Hey, iemand hier verstand van de Amsterdamse metro?
Die moet ik namelijk volgende week gebruiken en ik ben maar een boer uit Brabant.
Want tegenwoordig moet dat allemaal met de OV chipkaart toch?
Die heb ik wel een, maar moet ik daar nog iets speciaals mee doen?
De randstad is een andere wereld joh.quote:
Noobquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Die moet ik namelijk volgende week gebruiken en ik ben maar een boer uit Brabant.
quote:
Ondanks dat ik ook in de randstad woon heb ik dat ding ook maar 1 keer gebruikt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De randstad is een andere wereld joh.
Gelijk even de CD+DVD besteld, voor maar 10,99 inclusief thuisbezorgenquote:
Vandaag kwam mijn Snow Patrol boxset binnen met 3 LP's, 3 cd's en 2 dvd's, een boekwerk en een afbeelding. Verpakt in een stoffen doos.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gelijk even de CD+DVD besteld, voor maar 10,99 inclusief thuisbezorgen
Oooooooh, goed dat je het zegt. Tram moet ook met chipkaart toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Nee, kan nog gewoon met OVjaarkaart of strippenkaartquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oooooooh, goed dat je het zegt. Tram moet ook met chipkaart toch?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaag kwam mijn Snow Patrol boxset binnen met 3 LP's, 3 cd's en 2 dvd's, een boekwerk en een afbeelding. Verpakt in een stoffen doos.
Waar?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga kijken of ik kaartjes kan krijgen voor 19 juni in het Goffert, is nog eens fucking dichtbij ook
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga kijken of ik kaartjes kan krijgen voor 19 juni in het Goffert, is nog eens fucking dichtbij ook
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
Kaartjes voor wie?
Ik vind Goffert overigens waaaaay too big. Doe mij maar gewoon Paradiso.
Musequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
Kaartjes voor wie?
Ik vind Goffert overigens waaaaay too big. Doe mij maar gewoon Paradiso.
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Muse
En Muse staat niet meer in Paradiso, dat zijn ze al veruit ontstegen!
28ste gaat de kaartverkoop in!
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Muse
Oh, Muse.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Muse
Ja, daar is het nu een beetje te laat voor hèquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, Muse.![]()
Dan had je beter naar de HMH kunnen gaan.
Skylark was erheen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had Franzzzzzz wel weer willen zien, maar ben niet gegaan omdat ze in Ahoy kwamen.Voor Paradiso was ik te laat. Misschien had ik toch moeten gaan, want ze sloten af met Lucid Dreams.
![]()
No way, ooit er überhaupt naar geluisterd?quote:
Voor show moet je naar Rammstein, 6 decemberquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Naar KISS lijkt me wel knakenvet, puur voor die show![]()
.
Franz Ferdinand?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had Franzzzzzz wel weer willen zien, maar ben niet gegaan omdat ze in Ahoy kwamen.Voor Paradiso was ik te laat. Misschien had ik toch moeten gaan, want ze sloten af met Lucid Dreams.
![]()
En nu stoppen hè.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor show moet je naar Rammstein, 6 december
Nee.quote:
Ja ik heb er naar geluisterd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No way, ooit er überhaupt naar geluisterd?
Of is dit afzetten van de maatschapij?
[..]
Voor show moet je naar Rammstein, 6 december
Zusje?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:08 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje belde netof mijn vader haar kon ophalen met de auto.
Die was net naar de winkel toe.
Ik zei al tegen haar dat ze zelf wel kon rijden, maar ze stond erop dat mijn vader haar terug zou bellen.
Hij komt thuis, ik leg het verhaal uit. "Jaaaa, ze kan zelf ook fietsen ja inderdaad! Nou, ik bel d'r maar niet want dan haalt ze me straks weer over"
Even later.
Hij belt
"Ja dan zie je me wel verschijnen, doei!" *klik* hele diepe zucht
Wie maakt die vergelijking?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik heb er naar geluisterd.En ze hebben best aardige nummers, maar die vergelijkingen met Radiohead enzo slaan nergens op. Leuke band ofzo, maar ze halen het niveau van Radiohead nooit.
wie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
En als je een toffe show wil zien moet je naar MM. Ben aan het overwegen of ik zal gaan.
Marilyn Mansonquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
En als je een toffe show wil zien moet je naar MM. Ben aan het overwegen of ik zal gaan.
Muse met QUEEN vergelijken is al helemaal belachelijk natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie maakt die vergelijking?
De enige vergelijking die ik zelf zou maken is nog eerder die met queen!
Maar Muse is gewoon steen en steengoed, persoonlijk vind ik ze beter dan Radiohead!
Wat?quote:
Hahahhaa. Hij heeft best aardige nummers, melodieus enzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Marilyn Manson
Tsjonge smart_ass, dit gaat wel echt de verkeerde kant op
Luister nou maar, bitches.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dit een mooi nummer, over de overleden Wayman Tisdale. Wist niet dat die man ook muziek maakte.
Luister maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Muse met QUEEN vergelijken is al helemaal belachelijk natuurlijk he.
Goede band verder, maar die vergelijkingen doen me alleen een beetje pretentieus aan.
Wauw. Was het moeilijk, uit de kast komen?quote:
Wel leuk en aardig wat die jongen allemaal doet maar hij wil natuurlijk gewoon graag KISS zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahhaa. Hij heeft best aardige nummers, melodieus enzo.Als ie op een andere manier had gezonden en eruit had gezien als een indieboiii dan zouden meer mensen zijn muziek waarderen. Ik zeg 't je. Dit nummer bv vind ik best leu
:
Ik vind zijn muziek ook leuk, maar dat komt ook omdat bijna 24% van zn nummers uit covers bestaatquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahhaa. Hij heeft best aardige nummers, melodieus enzo.Als ie op een andere manier had gezongen en eruit had gezien als een indieboiii dan zouden meer mensen zijn muziek waarderen. Ik zeg 't je. Dit nummer bv vind ik best leuk
:
Ok jij luistert tmf r&b hardcore en gangster rapquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
Marilyn Manson![]()
![]()
![]()
Rammstein![]()
![]()
![]()
Disco 80's synthpop![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
broodje warm vlees, broodje bakpaooo
rollend door de stad op m'n vespa ciao
Rammstein welquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie al die faalbazen die jullie posten nog niet op een trapeze over het publiek heen vliegen, meer vuurwerk gebruiken dan de Chinezen bij nieuwjaar, vuurspugen op het podium, drummen 30 meter boven de grond, etc. etc.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wauw. Was het moeilijk, uit de kast komen?
Jaaa, het lijkt er inderdaad wel op, maar ik vind het gewoon pretentieus om jezelf daarmee te vergelijken. Of in ieder geval om het zo na te apen in dit geval. Ik weet niet.quote:
hihihihhahohooohohoquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok jij luistert tmf r&b hardcore en gangster rap![]()
![]()
![]()
Ik heb niet het idee dat Lakitu en Hardcore goed samengaat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok jij luistert tmf r&b hardcore en gangster rap![]()
![]()
![]()
Connaisseur.quote:
Errrrrr. NEE.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beter dan die zooi waar jij naar luistert.
Hahah, true, is ook wel zo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek ook leuk, maar dat komt ook omdat bijna 24% van zn nummers uit covers bestaat
Maar ik vind Marilyn Manson een beetje 12jarige muziek, de inleiding tot je rebellenfase
Wat luister jij dan?quote:
Ik hak 'm kapot JONGHEquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Lakitu en Hardcore goed samengaat.
Je wist de teksten uit de muziek?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah, true, is ook wel zo.Alleen scheelt het dat ik nooit naar de teksten luister.
Volgens mij hebben ze gewoon een kat in zak gekocht met die gekke loadbalancers van ze.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus wat een gedoe met dat FOK! zeg
jij bent een meisje hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ineens dit nummer in m'n hoofd. Ik vond dat er trouwens best grappige muziek zat bij nfsu. Rob Zombie enzo. Best fout eigenlijk.
Nee, maar ik luister daar nooit aandachtig naar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je wist de teksten uit de muziek?
Mag niet van Japsnars. Nouja opzich mag het wel, het gaat meer om de toon waarop je dat doet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom hebben we het niet meer over vrouwen?
YEAHHHHHHH Lil jon'!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ineens dit nummer in m'n hoofd. Ik vond dat er trouwens best grappige muziek zat bij nfsu. Rob Zombie enzo. Best fout eigenlijk.
Welke toon is aanvaardbaar dan? En welke vallen buiten de perken dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mag niet van Japsnars. Nouja opzich mag het wel, het gaat meer om de toon waarop je dat doet.
Lieverd, waarom praat je niet gewoon normaalquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke toon is aanvaardbaar dan? En welke vallen buiten de perken dan?
WTF is er niet normaal aan danquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lieverd, waarom praat je niet gewoon normaal? Je hoeft je echt niet te bewijzen ofzo hoor
.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
OH NO SHIT MAN.![]()
En dan vragen die vmbo-ers zeker telkens wat je zegt omdat ze die woorden niet snappen?
Niet zo dom gaan doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mag niet van Japsnars. Nouja opzich mag het wel, het gaat meer om de toon waarop je dat doet.
Ik geloof je niet. Zo praten ze op de uni nog niet eens, dus ik begrijp niet waar je deze taal vandaan haalt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF is er niet normaal aan danZo praat ik normaal ook hoor, misschien iets erger zelfs
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
Ik was bij een vriendin.
Nu niet meer
Dan geloof je het niet. Ik heb gewoon een bepaalde spreektoon, soms irritant, en soms hilarisch. En dan doel ik het niet op internet maar gewoon in RL. Zover we dat kennenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Zo praten ze op de uni nog niet eens, dus ik begrijp niet waar je deze taal vandaan haalt.
Quote eens wat leuks..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
"Eén: de arbeidsmarkt is in 2013 nog niet hersteld van de economische crisis. Twee: de vooruitzichten zijn het best voor hbo'ers en het slechts voor ongeschoolden en academici. Met name studenten economie en rechten krijgen het de komende jaren nog lastig."
NRC-Next, 24-11-2009
Aan wie wil je dat doorgeven?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.
Ik zal het doorgeven.
Doei.
Hm, ja das een goeie...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aan wie wil je dat doorgeven?
Vriendin heeft een jochie van een jaaren een meisje van 5, maar dies niet altijd even
![]()
Tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben is die crisis allang voorbij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
"Eén: de arbeidsmarkt is in 2013 nog niet hersteld van de economische crisis. Twee: de vooruitzichten zijn het best voor hbo'ers en het slechts voor ongeschoolden en academici. Met name studenten economie en rechten krijgen het de komende jaren nog lastig."
NRC-Next, 24-11-2009
Oke. Dan ben je een uitzonderingquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Ik heb gewoon een bepaalde spreektoon, soms irritant, en soms hilarisch. En dan doel ik het niet op internet maar gewoon in RL. Zover we dat kennen
Dan zitter er een substantieel aantal FOK!kers in de penarie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
NRC-Next, 24-11-2009
Dat zegt nu iedereen tegen mij, leraren ouders enzo. Snap nog steeds niet wat ze er mee bedoelen eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Dan ben je een uitzondering.
Ze is ook gewoon niet zo heel goed opgevoed eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ja das een goeie...![]()
Met 5 kunnen ze beste driftbuien hebben, nietwaar?
Ja maar vergrijzing, populariteit van het wo en bedrijven die nog niet investeren in nieuwe arbeidskrachten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben is die crisis allang voorbij.
quote:
quote:Without music, life would be a mistake
Ja, goed nieuws voor jou. Volgens datzelfde artikel doet vmbo het wel goed qua baangarantie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zitter er een substantieel aantal FOK!kers in de penarie.
Alsof alle wo-ers het dan zwaar gaan krijgen en alle hbo'ers niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar vergrijzing, populariteit van het wo en bedrijven die nog niet investeren in nieuwe arbeidskrachten.
[..]
[..]
Ik ga ook wel doorleren hoor, mits die grijze massa van mij me niet in de steek laatquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws voor jou. Volgens datzelfde artikel doet vmbo het wel goed qua baangarantie.
Het klopt toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
Wat ziet fantastic four er nep uit![]()
[..]
Niet zo dom gaan doen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon niet zo heel goed opgevoed eigenlijk
/care, dan doe ik toch twee masters. Tegen die tijd komt alles wel weer goed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
NRC-Next, 24-11-2009
/carequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
NRC-Next, 24-11-2009
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws voor jou. Volgens datzelfde artikel doet vmbo het wel goed qua baangarantie.
Ow en: mensen op mbo niveau 2 die ongeschoolden belachelijk maken. Alsof jij zo ver boven hun staat.
Waarom niet?quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar een veel groter deel van diegene die binnenkort met pensioen gaan zijn nou eenmaal hbo'ers en geen wo-ers. Daarnaast gaan ook veel meer mensen na het hbo door naar de uni dus is het aantal mensen dat werk op hbo-niveau zoekt kleiner.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof alle wo-ers het dan zwaar gaan krijgen en alle hbo'ers niet.
En met een paar jaar kassa is toch ook niets mis?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
/care, dan doe ik toch twee masters. Tegen die tijd komt alles wel weer goed.
Jawel, maar dat hoef ik sowieso niet te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En met een paar jaar kassa is toch ook niets mis?
Dat doet het nou al aan je taalgebruik te zien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga ook wel doorleren hoor, mits die grijze massa van mij me niet in de steek laat
Dat hebben de mijne nooit gedaan, kregen ze ook niet de kans voor, je mag best kwaad zijn, maar je doet wel normaalquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Komt misschien vanzelf goed.
Heb ooit een keer een driftbui van een kleuter meegemaakt, de stoelen werden van de trap afgesmeten
Omdatquote:
Uhhh? Dat is alleen voor mbo detailhandel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En met een paar jaar kassa is toch ook niets mis?
Dat jij alleen maar over je relatie kan praten en weet ik wat voor triviale dingen, maar dat hoef je dan nog niet op mij af te wentelen. Je loopt echt met je eigen domheid te koop.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doet het nou al aan je taalgebruik te zien.
Ja ik kan me ook niet herinneren dat ik of mijn zusje zoiets gedaan hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben de mijne nooit gedaan, kregen ze ook niet de kans voor, je mag best kwaad zijn, maar je doet wel normaal
[..]
Omdat
NiEt SeggEnquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehehehehehe zo'n post van iemand waarin hij stelt dat het MBO vroeger veel beter was en dat de mensen die nu op het MBO zitten maar wel iets kunnen z.s.m. moeten slagen daar en doorstuderen... en php reageert erop met: "Goed verwoordt".![]()
.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar over je relatie kan praten en weet ik wat voor triviale dingen, maar dat hoef je dan nog niet op mij af te wentelen. Je loopt echt met je eigen domheid te koop.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit dekt de lading denk ik wel![]()
Goed verwoordt
Dat meisje gaat gewoon om tien uur naar bed omdat ze niet wil slapen en dan gaat liggen krijsen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook niet herinneren dat ik of mijn zusje zoiets gedaan hebben.![]()
Vond het vrij abnormaal, iig.
Oke.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om verder te gaan daarover
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat meisje gaat gewoon om tien uur naar bed omdat ze niet wil slapen en dan gaat liggen krijsen.
Dat soort dingen storen me soms wel
Maar goed, ieder zijn manier van opvoeden (oude vriendin van me kwam ik laatst tegen, vier kinderen en eentje had ze bij in de winkel, zeurde om een speeltje, zegt eerst nee en vervolgens krijgt ie toch iets...)
Is er iets wat je ons wil vertellen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Crack_ het volgende:
Wist jij altijd al dat je kindjes wou JB?
Hee, ik geef ook best wel eens toe, maar zo erg zal ik nooit zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen.
![]()
Kinderen weten ouders heel goed te manipuleren
HEUY MIJN KLOON!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg nog steeds ijsjes van mn moederquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik geef ook best wel eens toe, maar zo erg zal ik nooit zijn
Sinterklaas komt zaterdag op mn werk, heb ik zin in
Ik wil er twee óf drie, ligt eraan hoe lang het duurt voordat ik een zoon krijg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die geen kinderen willen of daar nog over na moeten denken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die geen kinderen willen
Ik weet niet of ik nog wel kinderen wil in deze maatschappij neequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Sinterklaasquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds ijsjes van mn moeder![]()
![]()
![]()
Sinterklaas
Ik wil er minimaal 3. 5 zou wel chill zijn. Serieus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil er twee óf drie, ligt eraan hoe lang het duurt voordat ik een zoon krijg.
Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog wel kinderen wil in deze maatschappij nee
Ik heb je strip hier nog steeds op de grond liggen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog wel kinderen wil in deze maatschappij nee
Mn wat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je strip hier nog steeds op de grond liggen.
Wat een ongelooflijke bullshit.quote:
Niks mis met Anne-Fleur.quote:
Ht was gewoon niet iets dat voor hun vader aan de orde was, er viel niets over na te denkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Mooizo.quote:
Jij kinderen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil er minimaal 3. 5 zou wel chill zijn. Serieus.
Dr. Phil zei je?quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga dit shirt aan iemand cadeau doen: http://www.maffiaclothing(...)d-product-flyer.html
Zou jij kinderen willen hebben, later?quote:
Hihiha omdat ik zelf nog een kind ben zekerquote:
Met z'n kale knar!quote:
Ze wil gewoon geen kale kinderen maar durft dat niet zo te zeggen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Crack is gewoon bang dat ze niet kan opvoeden.
Ik denk dat dat sowieso al niet gaat gebeuren, maar ik zou het wel willen ja. Bij jou hoef ik het niet te vragen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij kinderen willen hebben, later?
Kan toch niet, gekkie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, er zijn wel een paar dingen die ik denk ik niet kan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Crack is gewoon bang dat ze niet kan opvoeden.
Nee, dul.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hihiha omdat ik zelf nog een kind ben zeker![]()
![]()
HI-LA-RISCH
![]()
Wat een dom gedrag wat je hier tentoonspreidt. Dit is nog lachwekkender dan alle Emimich posts inclusief minacht pogingen en hossel pogingen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die kinderen willen hebben op dezelfde planeet als Php.
Ik ben anders compleet gelukkig. En dat in deze maatschappijquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, er zijn wel een paar dingen die ik denk ik niet kan.
Maar dan nog, er is meer criminaliteit etc.. sorry maar ik wil dat mn kindje gelukkig wordt
Dat kan helemaal niet, mang.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KNN... !quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met z'n kale knar!
[..]
Ze wil gewoon geen kale kinderen maar durft dat niet zo te zeggen!
Dul?quote:
Kan gewoon niet ja.quote:
Je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso al niet gaat gebeuren, maar ik zou het wel willen ja. Bij jou hoef ik het niet te vragen.
Oke.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een dom gedrag wat je hier tentoonspreidt. Dit is nog lachwekkender dan alle Emimich posts inclusief minacht pogingen en hossel pogingen.
Zuiderpark.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
Queefing. Ik krijg het niet uit mijn hoofd.
Sterf, Zuidpark.
Kunstmatige inseminatie.quote:
quote:
En we stoppen het diep weg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
We nemen het mee naar achteren.
[..]
Zuiderpark.
Dan heeft het kind geen vader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |