quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Doei vriendjes, en vriendinnetjes.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Slaapjes bouwen klinkt helaas beter
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Slaapjes bouwen klinkt helaas beter
JONGE IK BEN STOER, IK POSTTE NET TOCH CHICKS OF NIET !?!?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koe
NIET HATENquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koe
Ja net kon het niet.quote:
hey seagal, hoe gaat het met dat 6/10tje van je?quote:
Ik denk dat het wel goed met haar gaat. Ik kende haar niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey seagal, hoe gaat het met dat 6/10tje van je?
Beide dan denk.quote:
zozo, jij zwoele casanova !quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed met haar gaat. Ik kende haar niet.![]()
Maar dit weekend even contact gelegd met ander meisje.
Bitterballenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man net 20 bitterballen opgekaant.
Over tien minuten weer, voor 2 uur.quote:
Wel bijna misselijk nu. =[quote:
Wat waar wie waarom?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:00 schreef S.Seagal het volgende:
Griekje waarom doe je niet mee met die wedstrijd?
Ik ben er momenteel niet meer zo mee bezig, ik heb wat andere doelen bovenaan mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.![]()
Hoe zit het met jou dan?
Ik zag je al voorbij komen op de lijst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over tien minuten weer, voor 2 uur.
Linkzxquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met die verkiezing, waarmee ynuhh meehelpt.
Ouwe rakker!quote:
Dus als ik het goed begrijp moet je voor juli iemand hebben?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel niet meer zo mee bezig, ik heb wat andere doelen bovenaan mijn lijstje staan.
al heb ik wel toevallig een weddenschap lopen tot ergens in juli, dus ik zal over een tijdje aan de bak moeten
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hèquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met die verkiezing, waarmee ynuhh meehelpt.
Weet ik niet meer. Was verkiezing mooiste fokker ofzo. Bitches and bro's.quote:
Chicks en geen foto op hun pc hebben. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hè![]()
En neejoh, ik heb hier niet eens een foto staan. Anders zou het ook niet zo nodig hoeven of zo.
Ja klopt. Ze twijfelde eerst wel. Maar goed dat ze meedoet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hè![]()
En neejoh, ik heb hier niet eens een foto staan. Anders zou het ook niet zo nodig hoeven of zo.
quote:
muy bienquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je voor juli iemand hebben?
Ik bedoel op fok!quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chicks en geen foto op hun pc hebben. Dat kan niet.
Precies, zij is leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze twijfelde eerst wel. Maar goed dat ze meedoet.
Trustequote:
Sgoedquote:
Nice.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf, maar hij klopt niet precies
had hem onder een hoek gemaakt op een afstand waardoor alle lijnen schuin staanen zit nu met gloeilamp licht + mobiel om te fotograferen
fucking mooi manquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf, maar hij klopt niet precies
had hem onder een hoek gemaakt op een afstand waardoor alle lijnen schuin staanen zit nu met gloeilamp licht + mobiel om te fotograferen
Jouw avatar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
ugh eindelijk geluktmaar hij geeft telkens de verkeerde foto weer als geuploade
Oh het is nog serieus een clip ook.quote:
Oh dat nummerquote:
quote:
het is ook gewoon een serieuse dans he das ergquote:Op dinsdag 24 november 2009 03:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh dat nummer
wist niet dat er zo'n clip bij zat, wat ontzettend meesterlijk
De awards voor vaagste UI goes toooo.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
het is ook gewoon een serieuse dans he das erg
Share, share, dit is web 2.0quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, ik heb m'n dagelijkse portie Marokkaans tuig voor vandaag ook weer gehad.
maar.. maar je hebt toch 750 euries?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Er zijn zoveel dingen die ik graag wil, maar heel veel geld kosten.
[ afbeelding ]
watquote:
Toen was ie nog up hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh? Hoe kon jij posten om deze tijd
?
omgquote:
Ik postte mijn plaatje ook pas om kwart over 2 hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No way, ik was hier even over 2 en toen lag ie er al af!
fok was toen nog op hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh? Hoe kon jij posten om deze tijd
?
lol watquote:
Ik wil naar KISS.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Your Order Is Complete
Qty Event/Item Venue: Delivery
Muse - General Admission (Pitch Standing & Level 1 Unreserved Seats)
Fri 10 Sep 2010, 16:00
Wembley Stadium
London, FedEx ® USA and Europe (EU) *
WOEHOEEEE
Zulke dingen moet je gewoon doen, je leeft maar één keer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil naar KISS.Geen geld voor een kaartje.
Ga dan naar Graspop, komen ze ook!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
ik wil naar awakenings, maar dat is allang uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het proberen vrijdagquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juistem.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je gewoon doen, je leeft maar één keer.
Oi, hoe was je kamer?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, ik heb m'n dagelijkse portie Marokkaans tuig voor vandaag ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om een website up te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |