quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Doei vriendjes, en vriendinnetjes.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Slaapjes bouwen klinkt helaas beter
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Slaapjes bouwen klinkt helaas beter
JONGE IK BEN STOER, IK POSTTE NET TOCH CHICKS OF NIET !?!?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koe
NIET HATENquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slaapjes bouwen klinkt als een latente homofiele koe
Ja net kon het niet.quote:
hey seagal, hoe gaat het met dat 6/10tje van je?quote:
Ik denk dat het wel goed met haar gaat. Ik kende haar niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey seagal, hoe gaat het met dat 6/10tje van je?
Beide dan denk.quote:
zozo, jij zwoele casanova !quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed met haar gaat. Ik kende haar niet.![]()
Maar dit weekend even contact gelegd met ander meisje.
Bitterballenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man net 20 bitterballen opgekaant.
Over tien minuten weer, voor 2 uur.quote:
Wel bijna misselijk nu. =[quote:
Wat waar wie waarom?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:00 schreef S.Seagal het volgende:
Griekje waarom doe je niet mee met die wedstrijd?
Ik ben er momenteel niet meer zo mee bezig, ik heb wat andere doelen bovenaan mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.![]()
Hoe zit het met jou dan?
Ik zag je al voorbij komen op de lijst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over tien minuten weer, voor 2 uur.
Linkzxquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met die verkiezing, waarmee ynuhh meehelpt.
Ouwe rakker!quote:
Dus als ik het goed begrijp moet je voor juli iemand hebben?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel niet meer zo mee bezig, ik heb wat andere doelen bovenaan mijn lijstje staan.
al heb ik wel toevallig een weddenschap lopen tot ergens in juli, dus ik zal over een tijdje aan de bak moeten
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hèquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met die verkiezing, waarmee ynuhh meehelpt.
Weet ik niet meer. Was verkiezing mooiste fokker ofzo. Bitches and bro's.quote:
Chicks en geen foto op hun pc hebben. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hè![]()
En neejoh, ik heb hier niet eens een foto staan. Anders zou het ook niet zo nodig hoeven of zo.
Ja klopt. Ze twijfelde eerst wel. Maar goed dat ze meedoet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja zij doet wel mee ondertussen hè![]()
En neejoh, ik heb hier niet eens een foto staan. Anders zou het ook niet zo nodig hoeven of zo.
quote:
muy bienquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je voor juli iemand hebben?
Ik bedoel op fok!quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chicks en geen foto op hun pc hebben. Dat kan niet.
Precies, zij is leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze twijfelde eerst wel. Maar goed dat ze meedoet.
Trustequote:
Sgoedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |