Haha ja dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
GAAAAAF
denk dat die wel een weekje blijft zitten![]()
maar om dat er af te halen kun je denk ik wel een uurtje uittrekken
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
WTH!
Ik heb obli's bestelling en de mijne direct na elkaar gedaan. Die van obli is de 20e verstuurd en bij die van mij stond dat hij ter versturen was aangeboden. Kijk ik nu weer, hebben ze de mijne pas de 23 verstuurd.![]()
Moet ik tot volgende week wachten.![]()
En ik ben ook al die gratis OPI armband vergeten aan te klikken. Alweer.
Is die armband eigenlijk wel de moeite waard?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.
vorige keer kwam ik er de volgende dag achter
direct david gemaild, met de vraag of hij het erbij kon stoppen.
2 dagen later ofzo een mailtje met de invoice, en een note dat de armband erbij zou zitten
nog geen pakket overigens
als hij maar niet door de douane eruit gepikt is
Ik denk dat je gelijk hebt. Toen ik hier net mee las vond ik de cremelakjes geweldig. Maar ik zie hier zo vaak (best wel heftige, maar wel mooie!) glitterlakjes voorbij komen dat cremelakjes niet zo bijzonder opvallend meer zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: ik denk dat dat door de felle kleurtjes en glitteroverload van de laatste collecties komt. Een collectie met zachte cremes is dan gewoon... saai. Terwijl ik best veel cremes draag.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Toen ik hier net mee las vond ik de cremelakjes geweldig. Maar ik zie hier zo vaak (best wel heftige, maar wel mooie!) glitterlakjes voorbij komen dat cremelakjes niet zo bijzonder opvallend meer zijn.
Ik hou ze gewoon opquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef bernies het volgende:
@ Daph_ wat een mooie glitters van Zoya!
Zijn ze draagbaar op het werk of is het net iets té?
Heb je je tracking al bekeken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.
vorige keer kwam ik er de volgende dag achter
direct david gemaild, met de vraag of hij het erbij kon stoppen.
2 dagen later ofzo een mailtje met de invoice, en een note dat de armband erbij zou zitten
nog geen pakket overigens
als hij maar niet door de douane eruit gepikt is
Bij mij op kantoor valt het de mensen inmiddels wel op, aangezien ik bijna iedere dag een andere kleur op hebquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef mmascha het volgende:
Mooi hoor Daph! En het kan vaak niet heftig genoeg hoor! Het valt mensen vaak toch niet op.
Hoe is het met je rug?
Zei ik saai?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Ook al zijn crèmes saai in vergelijking met holo's, duochromes en glitters, toch hou ik er van. Zeker voor op kantoor
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef MissJ het volgende:
Goedemorgen ladies!
Ik heb vandaag Recycle van CG op![]()
Heb nu en Opi en CG op gehad en tot nu toe vind ik Opi toch een stuk beter dan CG hoor.
Lakt net wat fijner en is veel sneller dekkender.
Wat is jullie ervaring?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef Tegan het volgende:
Ik vind trouwens OPI echt irritant lakken door die huge kwast en het is ook altijd zo dik. Ik heb nu nagellakverdunner, kijken of dat uitmaakt.
Ze hebben van Essence een of andere sticker die je op gescheurde nagels kan plakken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nagels hebben 1,5 week perfect gezeten (blauw met vlindersticketjes erop)
maar nu gaat er toch een ander kleurtje en ik denk sticktjes erop![]()
Alleen is een nagel ingescheurd en heb geen nagellijm ofzo dus geen idee hoe ik die nu ga redden (hij wordt nu toevallig bij elkaar gehouden door 1 vlinderstickertje)
Beetje wel! Komt wel goed, en benieuwd of jouw experiment wat uithaalt..quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef snkr-xxx het volgende:
En Daph, suf hè, zo'n zieligerd! Gelukkig komt het vanzelf weer goed
(duurt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.... vooral wijsvingersquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef snkr-xxx het volgende:
En Daph, suf hè, zo'n zieligerd! Gelukkig komt het vanzelf weer goed
Theezakje er op lijmen, of voor de natte kranten onder ons het filterdingetje van een koffiepadjequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben van Essence een of andere sticker die je op gescheurde nagels kan plakken.
Ja ben heel blijquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Daph! Echt collectorsitem. Snel lakken en op de foto hoor!
Guess, jij hebt ook mooie nieuwe! Die laatste (L)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
*is stinkend jaloers op de nail prisms*
Mooie lakjes komen er voorbij dames.
waar heb je die nail prism gekocht?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh er lag daarnet iets heel leuks in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis! Wat het is?
[ afbeelding ]
Vijltjes!
Ennnn dan is daar waar het om gaat:
[ afbeelding ]
Sally Hansen Nail Prisms: Garnet Lapis!
In een plastic tasje verpakken gaat ook best!! Maar wel met gratis reistasje en vijltjes.. I like!
Dan ligt ie niet bij de douane iigquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja? hij is de 17e aangeboden en geaccepteerd, verder staat er niets
eBay! eBay is my friendquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar heb je die nail prism gekocht?
I know, maar hij wordt alleen bijgewerkt alstie door de douane eruit gepikt wordtquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bedoel bij de postage daar in amerika he
ooohquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know, maar hij wordt alleen bijgewerkt alstie door de douane eruit gepikt wordt
Afwassen met handschoenen enzo proberen? Of doe je dat al?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:13 schreef Mirjam het volgende:
mijn laatste lakcreatie heeft maar anderhalve dag mooi gezeten, zelfde probleem weer dus helaas
cassiecosmeticsquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh
dawissiknie
welke evilbay heb je dia prism gekocht?![]()
die ga je ook kopen begrijp ik?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
cassiecosmeticsNiet bieden op turquoise opal he
ik heb niet eens afgewassen, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afwassen met handschoenen enzo proberen? Of doe je dat al?
Als ik een lange warme douche neem dan werk ik het altijd bij daarna.
Hm, ik weet het ook niet. Andere basecoat proberen, meerdere lagen topcoat (iedere dag extra laagje erop doen)?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb niet eens afgewassen, kun je nagaan.
en schoongemaakt, eerst met aceton (glitters) en daarna met alcohol.
dus ik snap er niets van
Ik wilde er twee hebben: turquoise opal en garnet lapisquote:
Met shipping erbij was ik ¤ 8 kwijt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel heeft dat lakje je nou gekost dan Daph_?
Oh, dat valt erg meequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met shipping erbij was ik ¤ 8 kwijt.
Op deze wel, deze stond als startbod op $ 1.50 ofzo. Turquoise opal kost als direct kopen $ 19.99, dus als het even kon wilde ik die ook voor minder geld hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Mirjam het volgende:
maarf euhm, daph, jij biedt dus op die items begrijp ik?
ik maakte de laatste keer (en eerste keer gebruik van die direct kopen functie, maar bieden kan dus ook?
en als je dan meerdere items biedt, doen ze dat dan wel tegelijk verzenden als je ze wint?
(noob)
Viel mij ook mee, als je goed zoekt is eBay best leukquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat valt erg mee.
Ik snap Ebay niet zo goed, komt altijd zo rommelig over imo.
Maarja, heb net 250,- uitgegeven aan schoolboeken en ben aan het sparen voor een nieuwe phone a 500,-, dus ik ga de komende maanden niets meer bestellen.
ok.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op deze wel, deze stond als startbod op $ 1.50 ofzo. Turquoise opal kost als direct kopen $ 19.99, dus als het even kon wilde ik die ook voor minder geld hebben
Dat samen verzenden weet ik niet, maar dat kun je vast vragen door contact op te nemen met de verkoper..
Normaal doe ik ook direct kopen hoor, maar bij deze scheelde het flink in de verkoopprijs
Volgens mij kunnen verkopers daar zelf voor kiezen. Soms gaat een object onder bieden er voor meer geld uit dan nu kopen, dus dat levert hun meer geld opquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok.
ik snapte het al niet
maar weet je dan ook waarom sommige producten die nu kopen optie hebben, en andere niet?
dat snap ik nog niet
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net mijn tenen gevijlt en basecoat erop gedaan. Mijn grote teennagel is ongeveer even groot als mijn duimnagel, maar de rest is maar een paar mm groot. zo kan ik daar nooit leuke dingen mee doen
. Had bedacht dat ik daar lekker drukke lakjes op kon doen, omdat op ik met mijn handen niet zo wil opvallen doordeweeks.
[..]
.
En het is ook een beetje onlogisch bij ons in de kruidvat hebben ze het niet terwijl in het naast liggende (hele kleine) dropje hebben ze wel de nagelstempelsetjes in overvloedquote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moet een grote kruidvat hebben, met een groter essence schap
de meeste hebben 2 schappen, de tweede staat dan ook rustig 3 paden verderop ofzo
Die dikke kwast van OPI vind ik dus ook juist lekker lakkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Tegan, die vadsige kwast is juis mijn reden om van O.P.I te houden
Te dikke lak ben ik ook nog niet bij ze tegengekomen, maar de dikheid varieert nogal wel eens per kleur..
heb nog geen ervaring met CG
Ik heb nu deze, en die mocht wel een upgrade na twee jaar. Vind het vooral fijn dat ik gewoon onderweg gewoon van alles kan, internetten, muziek luisteren, etc. Laptop experience.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]Leuk, maar niks voor mij.. Ik zou vastgegroeid zitten aan dat apparaat denk ik en dat is niet zo best voor mijn (toch al ontzettend spannende) sociale leven
Die China Glaze kwast is juist perfect. Daarmee kan ik tenminste heel netjes lakken zonder te hoeven bijwerken. Die OPI kwast is veel te groot voor mijn kleinere nagels. Heb liever dat ik drie kanten moet lakken dan dat ik de helft van mijn huid moet poetsen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Die dikke kwast van OPI vind ik dus ook juist lekker lakken![]()
Ik vind CG maar een zielig kwastje hebben
Ze zijn moooooi hequote:Op dinsdag 24 november 2009 20:41 schreef Mirjam het volgende:
nu ben ik verliefd op die prism lakjes van sally hansen
En daar ben ik het helemaal mee eens... irritant...quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[offtopic]
Ik vind het ruk dat Fok! er iedere 30 minuten uitknalt![]()
[/offtopic]
Vertel eens je standaard dag dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:41 schreef Mirjam het volgende:
zijn er trouwens nog andere tips die jullie kunnen verzinnen om m'n nagellak langer mooi te houden?
afwassen e.d. doe ik niet...
opstaanquote:
quote:
De enige tip die ik kan bedenken is dat je moet typen met je vingers en niet met je nagels..quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
opstaan
douchen
aankleden
computeren
op de bank liggen
computeren/tvkijken
op de bank liggen
boodschapje doen
op de bank liggen
zoiets?
srsly, ik doe geen rare dingen
ik typ idd niet met mijn nagels, dus dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De enige tip die ik kan bedenken is dat je moet typen met je vingers en niet met je nagels..
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
Iedere nagel is anders, iedere nagellak reageert dan ook anders op nagels. Bij mij dondert de essence moonlight serie gewoon als plakjes van mijn nagels af, terwijl ik daar nog niemand anders over gehoord heb
Dan zou ik een andere basecoat proberen? Sommige lakjes kunnen ook niet tegen mijn basecoat omdat die te glad is dan (lijkt).quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
opstaan
douchen
aankleden
computeren
op de bank liggen
computeren/tvkijken
op de bank liggen
boodschapje doen
op de bank liggen
zoiets?
srsly, ik doe geen rare dingen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik gebruik de ridgefiller van Essence, nooit problemen mee.. Ik heb ook die van Seche staan, maar dat vind ik niet zo'n succes (te glad en shiny)
ik zal morgen eens kijken, die winkels zitten hier praktisch naast elkaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op de Hema basecoat. Klein flesje van 9ml, niet van Miss Helen.
Ik draag altijd basecoat, met soms een kleurtje eroverheen. Gebruik het meer als standaard nagellak dan echt als onderlaag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
Ik gebruik gewoon geen basecoat, als mn nagels gaan verkleuren is het jammer, ziet niemand er zit toch bijna altijd lak op
die heeft essence ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Maria2.0 het volgende:
en ik wil nog zo'n zwart lakje met dun penseel om streepjes te zetten.
Hele goede bling!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
OMG!! Jullie gaan zelfs voor mij te hardMaarja ben mijn nieuwe collega aan het inwerken en dan is ondertussen Fok!ken wel een NoNo he?
Ze vind mijn nagels trouwens geweldig, heb d'r ook al allerlei fotookes laten zien enzo
Vanavond heb ik een paar mislukte experimenten gehad:
* de hele boel onder de glitterzooi in een poging een mooi 'holo'lakje te creeeren..*FAIL BIG TIME* !!!!![]()
*de mooie speld techniek geprobeerd, maar de lakjes hadden ruzie met elkaar en het lag er mega dik en lelijk op. *FAIL*
Dus uiteindelijk dit want ik wou gewoon Bling![]()
[ afbeelding ]
Ja er was dus zo'n nare kruidvat kerel die allerlei karren en manden voor het essence schap had gezet dus ik hing half tussen dat schap en die kar kirrend naar lakjes te graaien. Die zwarte komt van het weekend wel danquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja er was dus zo'n nare kruidvat kerel die allerlei karren en manden voor het essence schap had gezet dus ik hing half tussen dat schap en die kar kirrend naar lakjes te graaien. Die zwarte komt van het weekend wel dan![]()
Heb nog een mooie donkerrood/paarsige lak van Catrice voor mijn moeder meegenomen ook.
foto doettut nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef PeRi het volgende:
I love OPI. I just do. Kijk dan!
[ afbeelding ]!
Ik heb een verlanglijst van 10 OPI's. Ik kan niet wachten tot kerst om te bestellen (ik mag niet eerder).
PS. I love de Essence polish corrector stift ook. wat een uitvinding, en het ruikt nog lekker ook.
Euh... *heel hard denkt* ...volgens mij gewoon bij zo'n Pipoo achtige knutselwinkel. Heb ze ook in het zilver. Sommige flakes zijn wel wat groot, ik zit een manier te bedenken om ze een tikkie kleiner te malen zonder mijn mooie granieten vijzel eraan op te offerenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
Tof Puckzzz. Waar heb je die gouden flakes vandaan?
Oh dat valt vies tegen zegquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ladies: swatches van de aankomende china glaze collectie Up and Away!
Woah rode glitter! Nice!!quote:
I love OPI too!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef PeRi het volgende:
I love OPI. I just do. Kijk dan!
[ afbeelding ]!
Ik heb een verlanglijst van 10 OPI's. Ik kan niet wachten tot kerst om te bestellen (ik mag niet eerder).
PS. I love de Essence polish corrector stift ook. wat een uitvinding, en het ruikt nog lekker ook.
http://blacknailpolishand(...)ies-nail-polish.htmlquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Euh... *heel hard denkt* ...volgens mij gewoon bij zo'n Pipoo achtige knutselwinkel. Heb ze ook in het zilver. Sommige flakes zijn wel wat groot, ik zit een manier te bedenken om ze een tikkie kleiner te malen zonder mijn mooie granieten vijzel eraan op te offerenof het wordt *bling* food
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |