bij mij en Missj duurde het ook maar een paar minutenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal maar het gaat bij jou nu wel uitzonderlijk snel.
P2 is echt fijn he! En ik heb best een vrij lage dunk van drogisterij nagellak. Maar jeetje, misschien moet ik ook een keer naar Duitslandquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef bernies het volgende:
Uurtje geleden voor de eerste keer met P2 gelakt, en ik ben heel erg onder de indruk. Wat een fijne lak, smeert lekker droogt strak op, het er een laagje Nail Foundation 2 onder en een laaje SV overheen, ben benieuwd hoe het gaat houden dit weekend.
Stelt me weer gerust. Ik voelde al een oplichting aankomen ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bij mij en Missj duurde het ook maar een paar minuten
de mijne deed er maar 6 dagen over, ik had om de 12de rond 21.00 besteld en de 18de was het er al, bij dat trace staat nu nog steeds dat ie op forest park ( zoiets) ligtquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:39 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Stelt me weer gerust. Ik voelde al een oplichting aankomen ofzo![]()
Nouja, dan ben ik erg benieuwd hoe lang het duurt voor de lakjes op de mat liggen. Tenzij het als pakket wordt verstuurd, dan kan ik het alleen op een zaterdag ophalen.
Dankje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Ben nu even aan het bijlezen op de PC, en MiMu, je muzikale nagels zijn echt prachtig
ja ging bij mij dus ook super snel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de mijne deed er maar 6 dagen over, ik had om de 12de rond 21.00 besteld en de 18de was het er al, bij dat trace staat nu nog steeds dat ie op forest park ( zoiets) ligt
Die kleur is echtquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf ook maar DV8 opgedaan.
[ afbeelding ]
Mijn arme kortere middelvingernagel.
quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
MY EYES MY EYES hihi idd leuke lak voor weekeind
Mannen en nagellak.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:28 schreef Tegan het volgende:
Dit is de camera van mijn telefoon. Hij doet niet mooi scherp, maar daardoor zie je het holo wel beter.
De reacties in ander topic.
[..]
[..]
Ben nog aan het bijlezen maar ik heb toevallig vanochtend een soort stap voor stap tutorial gefotografeerd om gel nagels te maken. Ben hem nu in elkaar aan het knutselen. Misschien helpt het je wat als je set binnen isquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:08 schreef Dana8 het volgende:
Sorry Obli... heb ik er vast over heen gelezen van dat PM. Het gaat ook allemaal zo snel hier.
Maar ik ben zo stout geweest en heb me een setje met UV lamp besteld, benieuwd hoe het gaat bevallen
Nee joh! Je mag best een beetje opvallen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef Tegan het volgende:
Zo in de ochtend is mijn kleurtje wel erg heftig zeg. Vanmiddag haal ik het er maar weer af denk ik.
Gebruik je wel een base- en topcoat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 07:55 schreef Asta het volgende:
Ok ik heb een verschrikkelijke noob vraag maar.. ik draag eigenlijk nooit nagellak, laatst een paar pogingen gewaagd maar binnen een paar uur bladderd het allemaal weer af. Ik had begrepen dat het goed is om eerst je nagel wat te ontvetten met nagellak remover, dan nagellak er dunnetjes op (eventueel na drogen nog een laagje), maar het blijft maar barsten. Barsten beginnen vaak in het midden, op de nagel. Kan het komen omdat mijn nagels vrij flexibel zijn? Ze groeien wel prima verder, geen rare kloofjes of scheurtjes, alleen zijn ze wat 'zacht' dus misschien. Nepnagels vind ik voor mij geen optie.
Doe ik iets verkeerd, gebruik ik misschien te goedkope nagellak, zijn mijn nagels gewoon raar of....
Graag advies van de experts hiero!
(btw op m'n teennagels blijft het wel zonder problemen zitten)
Oh leuk!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen maar ik heb toevallig vanochtend een soort stap voor stap tutorial gefotografeerd om gel nagels te maken. Ben hem nu in elkaar aan het knutselen. Misschien helpt het je wat als je set binnen is
Zat toch ook in de originele?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Emerald Sparkle had natuurlijk ook gewoon in de Wizard collectie moeten zitten.
De stad.quote:Het is de perfecte kleur voor de heks!
Misschien doe ik er witte Konad overheen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee joh! Je mag best een beetje opvallen.![]()
Nee, maar wel eenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:46 schreef Misstique het volgende:
Hebben jullie ook een vriend die heul enthousiast is over je nieuwe lakhobby en zelfs blogs afgaat naar tips en nieuwe kleurtjes voordat je het zelf hebt gezien?.
oeh, niiiijjjsssquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:35 schreef Misstique het volgende:
Bestelling geplaatst bij TD.
CG-Ruby Pumps
CG-Dorothy Who?
CG-Metallic Muse
CG-Emerald Sparkle
CG-Stella
CG-Emotion #689
CG-Atlantis
CG-Branding Iron #661 *
OPI-RapiDry Top Coat #37840
Nope. De huidige wizard collectie is een re-release met exact dezelfde kleuren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zat toch ook in de originele?
[..]
Oja.quote:De stad..
leuk die rode glitters, waar vandaan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Lindytje het volgende:
En nieuwe lakjes gekocht vandaag:
[ afbeelding ]
vlnr: rode glitters, essence shining star (van), essence creamylicious Iced chai latte, essence object of desire, Orly satin matte topcoat (
), China Glaze Ravishing Dahling, Margaret Astor Chameleon 09 (kreeg ik gratis bij de glitters, CG en Orly
)
Chameleon? Duochrome? Foto!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Lindytje het volgende:
En nieuwe lakjes gekocht vandaag:
[ afbeelding ]
vlnr: rode glitters, essence shining star (van), essence creamylicious Iced chai latte, essence object of desire, Orly satin matte topcoat (
), China Glaze Ravishing Dahling, Margaret Astor Chameleon 09 (kreeg ik gratis bij de glitters, CG en Orly
)
Hmm, hij blijft prachtig die kleur...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nope. De huidige wizard collectie is een re-release met exact dezelfde kleuren.
[..]
Oja.![]()
Hoe dan ook, hij is mooi!
Crappy lamplicht-flitsfoto
[ afbeelding ]
Blur voor de bling
[ afbeelding ]
En omdat scrangie het altijd beter kan
[ afbeelding ]
Hoi Dago![]()
![]()
@Lindy: Het wordt nog wel wat met d'r!
Dat klinkt als duochrome.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef Lindytje het volgende:
@Mirjam en MiMu: van het nagel- en haarwinkeltje in Tilburg (glitters, CG en Orly)
En ik weet niet precies wat je met duochrome bedoelt... maar het is een beetje donkerbruin, in ander licht donkerblauw (er lijkt ook een beetje groen in te zitten soms...), en idd chrome. Dus ik denk dat dat een ja is?
Foto kan even niet... batterijen leeg na bovenstaande foto.. misschien kan ik morgen nieuwe halen, en dan zal ik een foto maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |