abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74889043
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*kuch*

Hoezo kuch?
Eerste keer in *denk *denk *denk dat ik privé nagellak heb gekocht...
Ik denk toch een jaartje of 5.
Ik heb wel 2 keer een kleur van OPI gekocht in die 5 jaar, poehee...
En de kleuren die ik thuis heb staan, die tellen niet mee, zijn nog overblijfselen....die ik dus niet mooi vind en dus niet op doe.
quote:

Zo, ik ben mijn nagels aan het lakken. Ik kon geen kleur kiezen dus ze worden wit!
Lekker zomers...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74889077
Maak van die 5 maar 15

En zo meteen gaat de beer echt los...
pi_74889130
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en wie zei er nou iets over OPI bij alle sephora's? Waarschijnlijk stelt het niet zo heel veel voor... in Parijs laatst, in de méga-sephora-winkel, hadden ze van OPI echt maar 5 kleurtjes staan ofzo.. Misschien wordt dat hier in NL wel anders, maar mij viel het daar nogal tegen.
Oooow ben gisteravond bij Sepphora in Den Haag geweest en daar hebben ze echt VEEL kleuren hoor!!
Maar ik ga ze no way in NL kopen, veel te duur zeg, 13,95 per stuk. Ik bestel ze wel op Transdesign
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 16:29:13 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_74889276
Ik moet van mezelf altijd een reden hebben om iets te kopen en zo gaat dus ook met lakjes ik heb er ook echt niet heul veel, hoeft ook niet, want waarschijnlijk vind ik over een paar maanden alle kleuren paars mooi, terwijl ik die nu niet eens heb, nu ben ik in de zwart en grijs fase, ook al loop ik nog steeds met mn paddenstoelen french

Oh en vandaag kreeg ik om 14:15 een mailtje van enchantra dat mn plates onderweg zijn, en die komen net binnenrollen in een pakketje, terwijl ik voor een floppie betaald heb en nu wil ik stempelen! MAar het is voor 5 dec, bah ik háát wachten!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74889314
Ik was net in de stad, Het is al zo erg dat ik bij kruidvat niks meer heb wat ik kan kopen omdat ik ze allemaal al heb
pi_74889601
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef moussy het volgende:
Maar het is voor 5 dec, bah ik háát wachten!

Ik heb via MiMu een bestelling ( de eerste dames!!!) bij TD voor kerst!
Dat wordt ook uitzitten...
pi_74889654
Nou dames, geloof het of niet, zojuist is er weer een nagel gesneuveld en dit keer tot in het vlees. Ben t nu wel beu . Nu moet ik zeker alles zo kort maken, dit is niet mijn week!
pi_74889779
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Oblivion het volgende:
Maak van die 5 maar 15

En zo meteen gaat de beer echt los...
Dabedoelik.

OK, hier zijn ze.
Wit!

En toen met konad en mat!

Let niet op dat vieze haartje dat vast zit in mijn nagellak. Dat zag ik pas met uploaden en ik heb geen zin om nieuwe foto's te maken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74889844
Oh leuk!

leuk, leuk, leuk!!!
pi_74889862
Leuk MiMu.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou dames, geloof het of niet, zojuist is er weer een nagel gesneuveld en dit keer tot in het vlees. Ben t nu wel beu . Nu moet ik zeker alles zo kort maken, dit is niet mijn week!
Au .
pi_74889930
quote:
Shit.
pi_74890029
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Dabedoelik.

OK, hier zijn ze.
Wit!

[ afbeelding ]
Hoe krijgen jullie toch je nagellak helemaal tegen je nagelriemen aan zonder enorm te knoeien? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74890091
quote:
Auw!

Kan je niet even snel een neppie erop laten plakken?
pi_74890098
komt het doordat het herfst is en de verwarming aan is waardoor de lucht droger is dat er zoveel nagels breken/scheuren op het moment?
pi_74890177
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hoe krijgen jullie toch je nagellak helemaal tegen je nagelriemen aan zonder enorm te knoeien? .
Niet.
http://makeupalley.com/m_94731084

Nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik kan het inmiddels vrij goed en hoef het nog maar een klein beetje bij te werken maar in het begin was dit de enige manier voor mij om de boel netjes te krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 16:57:56 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_74890202
Leuk MiMu!!

Obli, de horror, nóg langer wachten!!

Volgens mij is mn rode lak van catrice stiekem permanent marker, mn rood witte stips zijn nog keurig, niet gechipt en mn lieveheersbeesten zijn ook echt nog keurig, maar die gaan er aan want er moet geknipt worden, nu iets nieuws verzinnen voor op de tenen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74890241
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:13 schreef bernies het volgende:
Voor de mint kleuren liefhebbers:
http://polishpixie.blogsp(...)010-up-and-away.html

China Glaze komt met Re-Fresh mint
ahhh die kleurtjes zijn allemaal zo leuk!
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen jullie dit zien of moet je daarvoor ingelogd zijn? Is een fantastische tutorial voor clean up met een kwastje.
thanks!!!
quote:

[..]

Dabedoelik.

OK, hier zijn ze.
Wit!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Let niet op dat vieze haartje dat vast zit in mijn nagellak. Dat zag ik pas met uploaden en ik heb geen zin om nieuwe foto's te maken.

aaah wat vreselijk gaaf zeg!
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef bernies het volgende:
komt het doordat het herfst is en de verwarming aan is waardoor de lucht droger is dat er zoveel nagels breken/scheuren op het moment?
ik heb geen verwarming

snkr:
pi_74890405
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:38 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik heb via MiMu een bestelling ( de eerste dames!!!) bij TD voor kerst!
Dat wordt ook uitzitten...
Noooooo! Dus je krijgt volgende week je pakketje en je mag er pas met kerst aan komen?
pi_74890892
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niet.

Nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik kan het inmiddels vrij goed en hoef het nog maar een klein beetje bij te werken maar in het begin was dit de enige manier voor mij om de boel netjes te krijgen.
Ik denk niet dat dat iets voor mij is, dan kwast ik veel te veel nagellak weer weg die wél goed zit. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:23:11 #60
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74890896
MiMu: Gaaf!!

En ik ben gezwicht... ik dacht ik ga boodschappen doen, kan ik geen lakjes kopen.. maar jawel. Twee doorzichtige lakjes, 1 met zilveren glitters, 1 met holo-achtige glitters voor een euro per stuk, dus dat mocht van mezelf..
Don't come closer, I might hurt you
pi_74890996
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Noooooo! Dus je krijgt volgende week je pakketje en je mag er pas met kerst aan komen?
Yep... En ik kan dat...
pi_74891106
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef moussy het volgende:
Leuk MiMu!!

Obli, de horror, nóg langer wachten!!

Volgens mij is mn rode lak van catrice stiekem permanent marker, mn rood witte stips zijn nog keurig, niet gechipt en mn lieveheersbeesten zijn ook echt nog keurig, maar die gaan er aan want er moet geknipt worden, nu iets nieuws verzinnen voor op de tenen
Zoiets?

pi_74891155
Ik vind iedereen hier zo lief (L)

even kijken of dit lukt vanaf mobiel, ben niet thuis :p.

Obli, hmm kan 't in overweging nemen, maar misschien begin ik wel weer opnieuw..
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:32:46 #64
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74891185
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind iedereen hier zo lief (L)

[ afbeelding ]
even kijken of dit lukt vanaf mobiel, ben niet thuis :p.

Obli, hmm kan 't in overweging nemen, maar misschien begin ik wel weer opnieuw..
Arme snkr....
Don't come closer, I might hurt you
pi_74891485
Kom je van de week, samen met Kleintje, dan zet ik er een neue op...
Kan ik kwijlen op je nagels...
pi_74891583
mimu, tof die muzieknoten!

ik was dus net bij kruidbat, ff bijna pure alcohol gehaaldm dat was toch ideaal om je nagels goed vetvrij te maken voor het lakken?
ik stond met die essence fresh start in m'n hand die je aangeraden had Mindermutsig, en zag toen die alcohol. is hetzelfde toch?

en pure aceton meegenomen, voor de nagelrandjesschoonmaaktoestanden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74891642
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en wie zei er nou iets over OPI bij alle sephora's? Waarschijnlijk stelt het niet zo heel veel voor... in Parijs laatst, in de méga-sephora-winkel, hadden ze van OPI echt maar 5 kleurtjes staan ofzo.. Misschien wordt dat hier in NL wel anders, maar mij viel het daar nogal tegen.
Ik ben net wezen kijken, en het is echt een display vol hoor! Echt heel veel kleurtjes. Maar wel erg duur...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74891764
Voor de mensen die lange nagels hebben en helemaal los willen gaan met nail art, deze mevrouw, (hey you guys!!! ) doet elke vrijdag een tutorial, vaak zijn het best leuke ideeën, en soms niet, maar dat hoort er ook bij.

Laatste, dus van vandaag:

pi_74892057
Ook zo'n leuk en simpel idee...

En ontzettende mooie nagels... zucht...
pi_74892252
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:49 schreef Mirjam het volgende:
mimu, tof die muzieknoten!

ik was dus net bij kruidbat, ff bijna pure alcohol gehaaldm dat was toch ideaal om je nagels goed vetvrij te maken voor het lakken?
ik stond met die essence fresh start in m'n hand die je aangeraden had Mindermutsig, en zag toen die alcohol. is hetzelfde toch?

en pure aceton meegenomen, voor de nagelrandjesschoonmaaktoestanden
Of het hetzelfde is weet ik niet maar het doet volgens mij wel hetzelfde.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben net wezen kijken, en het is echt een display vol hoor! Echt heel veel kleurtjes. Maar wel erg duur...
Wel handig om kleurtjes in het echt te zien voor je online besteld.

Die hartjes zijn leuk Obli. En respect, ik zou niet van het pakketje af kunnen blijven.
pi_74892344
Ook een heel simpel en effectief design..:

MiMu: M. weet nog niet dat hij dat voor mij onder de boom heeft gekocht...
pi_74892543
Wat leuk MinderMutsig!
Sowieso gewoon helemaal wit is toch ook niet verkeerd
pi_74892577
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk MinderMutsig!
Sowieso gewoon helemaal wit is toch ook niet verkeerd
Daar stond ik ook van te kijken. Had niet verwacht dat wit me zou staan.
pi_74892696
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Of het hetzelfde is weet ik niet maar het doet volgens mij wel hetzelfde.
dan gebruik ik gewoon de pure alcohol, veel meer voor die prijs
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:53:37 #75
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74893301
MiMu: Wat gaaf! Wie had die plate nou laatst besteld? Het is echt heel mooi zo zwart/wit!

Obli: ik heb vandeweek een proefpakketje canes maken gekocht Ik ga het alleen niet op mijn nagels plakken. Ik wil er kralen van maken en theelichthoudertjes ofzo. Het is nog best moeilijk om het netjes te rollen en zo smal te krijgen.

Dit heb ik nu op:(dat rood zijn bloemetjes)

Mijn nichtje viert zondag haar verjaardag en ik hoop dat het een beetje opvalt. Je moet mensen er voorzichtig aan laten wennen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74893460
quote:

[..]

Dabedoelik.

OK, hier zijn ze.
Wit!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh my god. Die zijn gaaf
pi_74893546
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef mmascha het volgende:
MiMu: Wat gaaf! Wie had die plate nou laatst besteld? Het is echt heel mooi zo zwart/wit!

Obli: ik heb vandeweek een proefpakketje canes maken gekocht Ik ga het alleen niet op mijn nagels plakken. Ik wil er kralen van maken en theelichthoudertjes ofzo. Het is nog best moeilijk om het netjes te rollen en zo smal te krijgen.

Dit heb ik nu op:(dat rood zijn bloemetjes)
[ afbeelding ]
Mijn nichtje viert zondag haar verjaardag en ik hoop dat het een beetje opvalt. Je moet mensen er voorzichtig aan laten wennen.
Me likes ^^/

Ik moet wel wennen trouwens.. Heb zo juist mijn nagellak eraf gehaald, morgen gaan ze toch in een handschoen voor een hele dag. Lak ze maandag wel weer

Edit:

Lees nu pas het gebeuren over fimo;
Kralen maken van fimo (Yay, ik heb hier nog een enorme partij liggen die geschuurd moeten worden ) kan je bv doen door een bolletje te nemen, dan een cane zo dun mogelijk te snijden en de tussenstukjes op te vullen met dezelfde kleur die je hebt gebruikt voor je cane. ;o
Hoef je ook niet moeilijk te doen met rollen en er dan achter komen dat het patroontje van je cane helemaal vervormt.
pi_74893759
Sorry Obli... heb ik er vast over heen gelezen van dat PM. Het gaat ook allemaal zo snel hier.
Maar ik ben zo stout geweest en heb me een setje met UV lamp besteld, benieuwd hoe het gaat bevallen
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:16:35 #79
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74894021
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef Crientj het volgende:

[..]

Me likes ^^/

Ik moet wel wennen trouwens.. Heb zo juist mijn nagellak eraf gehaald, morgen gaan ze toch in een handschoen voor een hele dag. Lak ze maandag wel weer

Edit:

Lees nu pas het gebeuren over fimo;
Kralen maken van fimo (Yay, ik heb hier nog een enorme partij liggen die geschuurd moeten worden ) kan je bv doen door een bolletje te nemen, dan een cane zo dun mogelijk te snijden en de tussenstukjes op te vullen met dezelfde kleur die je hebt gebruikt voor je cane. ;o
Hoef je ook niet moeilijk te doen met rollen en er dan achter komen dat het patroontje van je cane helemaal vervormt.

Ik snap het niet
Schuren? Ik dacht ik maak een rondje van klei en plak die vol met dungesneden plakjes van een cane. Gaatje erin en van die metalen rondjes erin net als pandora. Maar zo werkt het niet? Waarom moet ik de tussenstukjes opvullen? Ik dacht ik neem een bolletje in dezelfde kleur als in de cane zit.
Of moet je de kraal eerst bakken voordat je um beplakt?
Zal ik even een Fimo-topic openen?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74894057
ik heb nu 2 mandjes voor al m'n nagelspullies, en ze zijn gewoon te klein
een derde mandje erbij is onzin, waar laat ik al die mandjes.
maarja, wat moet je dan nemen...

hmm
*nadenken gaa*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')