m66quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef PeRi het volgende:
MiMu, je bamboo's hè van vorig topic, heb je daar een image plate voor gebruikt? Welke?.
Dankje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef mmascha het volgende:
Lindytje wat gaaf! Hoe doe je dat nou weer?
quote:1 Disk Number = M1
1 Disk Number = M10
1 Disk Number = M12
1 Disk Number = M37
2 Disk Number = M66
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superwit ik vind het apart, mooi!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dabedoelik.![]()
![]()
OK, hier zijn ze.
Wit!
[ afbeelding ]
En toen met konad en mat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op dat vieze haartje dat vast zit in mijn nagellak. Dat zag ik pas met uploaden en ik heb geen zin om nieuwe foto's te maken.
$18,- shipping is niet veel toch.. ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben om. Naast mijn Barry M ga ik morgen bij TD OPI en CG bestellen....
Ik wil OPI Louvre me, louvre me not / OPI You don't know Jacques / CG Tempest / CG Turned up Turquiose en CG Grape Juice. Dit gaat mijn bankrekening geen goed doen hoewel het natuurlijk ernstig goedkoop is. Alleen die verzendkosten...
Edit. En CG Awaken![]()
Nee vind ik ook niet, maar vind wel dat het doosje vol moet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
$18,- shipping is niet veel toch.. ?
Ben gewend aan dealextreme, free shippingquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
$18,- shipping is niet veel toch.. ?
Ja maar dit dan ook meteen een miljoen keer sneller dan DEquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:51 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ben gewend aan dealextreme, free shipping![]()
Heb besloten dat ook Orly Blue Suede en Purple Velvet hier gaat komen. Veel zonnebankjes pakken, heb een heel witte huid maar ik ben juist zo gek op die donkere kleuren
Is je toch goed gelukt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:35 schreef Mirjam het volgende:
nu op: china glaze dv8
helaas lastig knap op de foto te krijgen
[ afbeelding ]
mét heel zielig kort pinkie
en oorlogswond, van de dunschiller
oh, thanksquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is je toch goed gelukt!![]()
Mooie kleur enop je oorlogswond en korte pink...
ik vind 'm leuker dan i dacht, ik ben niet zo'n groenfan namelijkquote:
ahh..quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Totaal niet relevant voor t topic, maar toch: mijn ratje gaat net dood... wel sneu, als was ze al wel 2,5 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |