Dankje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef mmascha het volgende:
Lindytje wat gaaf! Hoe doe je dat nou weer?
quote:1 Disk Number = M1
1 Disk Number = M10
1 Disk Number = M12
1 Disk Number = M37
2 Disk Number = M66
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superwit ik vind het apart, mooi!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dabedoelik.![]()
![]()
OK, hier zijn ze.
Wit!
[ afbeelding ]
En toen met konad en mat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op dat vieze haartje dat vast zit in mijn nagellak. Dat zag ik pas met uploaden en ik heb geen zin om nieuwe foto's te maken.
$18,- shipping is niet veel toch.. ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben om. Naast mijn Barry M ga ik morgen bij TD OPI en CG bestellen....
Ik wil OPI Louvre me, louvre me not / OPI You don't know Jacques / CG Tempest / CG Turned up Turquiose en CG Grape Juice. Dit gaat mijn bankrekening geen goed doen hoewel het natuurlijk ernstig goedkoop is. Alleen die verzendkosten...
Edit. En CG Awaken![]()
Nee vind ik ook niet, maar vind wel dat het doosje vol moet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
$18,- shipping is niet veel toch.. ?
Ben gewend aan dealextreme, free shippingquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
$18,- shipping is niet veel toch.. ?
Ja maar dit dan ook meteen een miljoen keer sneller dan DEquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:51 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ben gewend aan dealextreme, free shipping![]()
Heb besloten dat ook Orly Blue Suede en Purple Velvet hier gaat komen. Veel zonnebankjes pakken, heb een heel witte huid maar ik ben juist zo gek op die donkere kleuren
Is je toch goed gelukt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:35 schreef Mirjam het volgende:
nu op: china glaze dv8
helaas lastig knap op de foto te krijgen
[ afbeelding ]
mét heel zielig kort pinkie
en oorlogswond, van de dunschiller
oh, thanksquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is je toch goed gelukt!![]()
Mooie kleur enop je oorlogswond en korte pink...
ik vind 'm leuker dan i dacht, ik ben niet zo'n groenfan namelijkquote:
ahh..quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Totaal niet relevant voor t topic, maar toch: mijn ratje gaat net dood... wel sneu, als was ze al wel 2,5 jaar...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Totaal niet relevant voor t topic, maar toch: mijn ratje gaat net dood... wel sneu, als was ze al wel 2,5 jaar...
yep, gewoon betaling annuleren, en afwachten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee. Mailtje binnen met bevestiging. Daarin staat dat ik 147 dollar moet betalen. Ben ook doorgestuurd naar Paypal. Zover alles goed? Dan zou ik dus straks een mail moeten ontvangen met een betalingsverzoek oid? Oh wat spannend! Heb 9 nagellakjes besteld
Aaaw...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Aangezien het vrijdag is zou dat verzoek wel eens pas maandag kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee. Mailtje binnen met bevestiging. Daarin staat dat ik 147 dollar moet betalen. Ben ook doorgestuurd naar Paypal. Zover alles goed? Dan zou ik dus straks een mail moeten ontvangen met een betalingsverzoek oid? Oh wat spannend! Heb 9 nagellakjes besteld
nu al een kloppend betaalverzoek gekregen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Werkt echt super. Net netjes betaald. Ben benieuwd hoe snel zo'n levering gaat. Topic is in elk geval slecht voor mijn rekening want na maanden verwaarlozen heb ik nu binnen 1 dag 60 euro uitgegeven
Hij ging van 147 dollar naar 48 dollar, wat ik zojuist heb voldaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nu al een kloppend betaalverzoek gekregen?
dat is snelquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Hij ging van 147 dollar naar 48 dollar, wat ik zojuist heb voldaan
Oh okee? Ik kreeg een mailtje met iets van: Transdesign would like to be paid trough paypal. En daar dus die 48 dollar in. Dat klopt toch wel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is snel
ik moest 1, 2 dagen wachten
weet ik niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh okee? Ik kreeg een mailtje met iets van: Transdesign would like to be paid trough paypal. En daar dus die 48 dollar in. Dat klopt toch wel?
Oh ja het bedrag klopt wel. Maar meer gewoon ook het mailtje. Je krijgt dus van Paypal een betalingsverzoek enzo? Nouja, het lijkt me allemaal wel te kloppen. Hehehe, ik bestel nooit in het buitenland, doetquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik niet?
dat kun je zelf uitrekenen.
heb je onthouden hoeveel het totaalbedrag van je lakjes was?
daar 18 euro bij optellen
maar 48 euro dollar klinkt wel redelijk logisch
Dat klopt allemaal maar het gaat bij jou nu wel uitzonderlijk snel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh ja het bedrag klopt wel. Maar meer gewoon ook het mailtje. Je krijgt dus van Paypal een betalingsverzoek enzo? Nouja, het lijkt me allemaal wel te kloppen. Hehehe, ik bestel nooit in het buitenland, doetaltijd maar die zit te gamen (drukdruk
)
Maar ook binnen een half uur?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Bij mij is het ook meestal dezelfde avond.
bij mij en Missj duurde het ook maar een paar minutenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal maar het gaat bij jou nu wel uitzonderlijk snel.
P2 is echt fijn he! En ik heb best een vrij lage dunk van drogisterij nagellak. Maar jeetje, misschien moet ik ook een keer naar Duitslandquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef bernies het volgende:
Uurtje geleden voor de eerste keer met P2 gelakt, en ik ben heel erg onder de indruk. Wat een fijne lak, smeert lekker droogt strak op, het er een laagje Nail Foundation 2 onder en een laaje SV overheen, ben benieuwd hoe het gaat houden dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |