Is die armband eigenlijk wel de moeite waard?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.
vorige keer kwam ik er de volgende dag achter
direct david gemaild, met de vraag of hij het erbij kon stoppen.
2 dagen later ofzo een mailtje met de invoice, en een note dat de armband erbij zou zitten
nog geen pakket overigens
als hij maar niet door de douane eruit gepikt is
Ik denk dat je gelijk hebt. Toen ik hier net mee las vond ik de cremelakjes geweldig. Maar ik zie hier zo vaak (best wel heftige, maar wel mooie!) glitterlakjes voorbij komen dat cremelakjes niet zo bijzonder opvallend meer zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: ik denk dat dat door de felle kleurtjes en glitteroverload van de laatste collecties komt. Een collectie met zachte cremes is dan gewoon... saai. Terwijl ik best veel cremes draag.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Toen ik hier net mee las vond ik de cremelakjes geweldig. Maar ik zie hier zo vaak (best wel heftige, maar wel mooie!) glitterlakjes voorbij komen dat cremelakjes niet zo bijzonder opvallend meer zijn.
Ik hou ze gewoon opquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef bernies het volgende:
@ Daph_ wat een mooie glitters van Zoya!
Zijn ze draagbaar op het werk of is het net iets té?
Heb je je tracking al bekeken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vergeet dat ook altijd met m'n apengezicht.
vorige keer kwam ik er de volgende dag achter
direct david gemaild, met de vraag of hij het erbij kon stoppen.
2 dagen later ofzo een mailtje met de invoice, en een note dat de armband erbij zou zitten
nog geen pakket overigens
als hij maar niet door de douane eruit gepikt is
Bij mij op kantoor valt het de mensen inmiddels wel op, aangezien ik bijna iedere dag een andere kleur op hebquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef mmascha het volgende:
Mooi hoor Daph! En het kan vaak niet heftig genoeg hoor! Het valt mensen vaak toch niet op.
Hoe is het met je rug?
Zei ik saai?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef snkr-xxx het volgende:
Ook al zijn crèmes saai in vergelijking met holo's, duochromes en glitters, toch hou ik er van. Zeker voor op kantoor
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef MissJ het volgende:
Goedemorgen ladies!
Ik heb vandaag Recycle van CG op![]()
Heb nu en Opi en CG op gehad en tot nu toe vind ik Opi toch een stuk beter dan CG hoor.
Lakt net wat fijner en is veel sneller dekkender.
Wat is jullie ervaring?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef Tegan het volgende:
Ik vind trouwens OPI echt irritant lakken door die huge kwast en het is ook altijd zo dik. Ik heb nu nagellakverdunner, kijken of dat uitmaakt.
Ze hebben van Essence een of andere sticker die je op gescheurde nagels kan plakken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nagels hebben 1,5 week perfect gezeten (blauw met vlindersticketjes erop)
maar nu gaat er toch een ander kleurtje en ik denk sticktjes erop![]()
Alleen is een nagel ingescheurd en heb geen nagellijm ofzo dus geen idee hoe ik die nu ga redden (hij wordt nu toevallig bij elkaar gehouden door 1 vlinderstickertje)
Beetje wel! Komt wel goed, en benieuwd of jouw experiment wat uithaalt..quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef snkr-xxx het volgende:
En Daph, suf hè, zo'n zieligerd! Gelukkig komt het vanzelf weer goed
(duurt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.... vooral wijsvingersquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef snkr-xxx het volgende:
En Daph, suf hè, zo'n zieligerd! Gelukkig komt het vanzelf weer goed
Theezakje er op lijmen, of voor de natte kranten onder ons het filterdingetje van een koffiepadjequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben van Essence een of andere sticker die je op gescheurde nagels kan plakken.
Ja ben heel blijquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Daph! Echt collectorsitem. Snel lakken en op de foto hoor!
Guess, jij hebt ook mooie nieuwe! Die laatste (L)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
*is stinkend jaloers op de nail prisms*
Mooie lakjes komen er voorbij dames.
waar heb je die nail prism gekocht?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh er lag daarnet iets heel leuks in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis! Wat het is?
[ afbeelding ]
Vijltjes!
Ennnn dan is daar waar het om gaat:
[ afbeelding ]
Sally Hansen Nail Prisms: Garnet Lapis!
In een plastic tasje verpakken gaat ook best!! Maar wel met gratis reistasje en vijltjes.. I like!
Dan ligt ie niet bij de douane iigquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja? hij is de 17e aangeboden en geaccepteerd, verder staat er niets
eBay! eBay is my friendquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar heb je die nail prism gekocht?
I know, maar hij wordt alleen bijgewerkt alstie door de douane eruit gepikt wordtquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bedoel bij de postage daar in amerika he
ooohquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know, maar hij wordt alleen bijgewerkt alstie door de douane eruit gepikt wordt
Afwassen met handschoenen enzo proberen? Of doe je dat al?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:13 schreef Mirjam het volgende:
mijn laatste lakcreatie heeft maar anderhalve dag mooi gezeten, zelfde probleem weer dus helaas
cassiecosmeticsquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh
dawissiknie
welke evilbay heb je dia prism gekocht?![]()
die ga je ook kopen begrijp ik?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
cassiecosmeticsNiet bieden op turquoise opal he
ik heb niet eens afgewassen, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afwassen met handschoenen enzo proberen? Of doe je dat al?
Als ik een lange warme douche neem dan werk ik het altijd bij daarna.
Hm, ik weet het ook niet. Andere basecoat proberen, meerdere lagen topcoat (iedere dag extra laagje erop doen)?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb niet eens afgewassen, kun je nagaan.
en schoongemaakt, eerst met aceton (glitters) en daarna met alcohol.
dus ik snap er niets van
Ik wilde er twee hebben: turquoise opal en garnet lapisquote:
Met shipping erbij was ik ¤ 8 kwijt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel heeft dat lakje je nou gekost dan Daph_?
Oh, dat valt erg meequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met shipping erbij was ik ¤ 8 kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |