Ja ben heel blijquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooi Daph! Echt collectorsitem. Snel lakken en op de foto hoor!
Guess, jij hebt ook mooie nieuwe! Die laatste (L)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
*is stinkend jaloers op de nail prisms*
Mooie lakjes komen er voorbij dames.
waar heb je die nail prism gekocht?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh er lag daarnet iets heel leuks in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis! Wat het is?
[ afbeelding ]
Vijltjes!
Ennnn dan is daar waar het om gaat:
[ afbeelding ]
Sally Hansen Nail Prisms: Garnet Lapis!
In een plastic tasje verpakken gaat ook best!! Maar wel met gratis reistasje en vijltjes.. I like!
Dan ligt ie niet bij de douane iigquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja? hij is de 17e aangeboden en geaccepteerd, verder staat er niets
eBay! eBay is my friendquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar heb je die nail prism gekocht?
I know, maar hij wordt alleen bijgewerkt alstie door de douane eruit gepikt wordtquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bedoel bij de postage daar in amerika he
ooohquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know, maar hij wordt alleen bijgewerkt alstie door de douane eruit gepikt wordt
Afwassen met handschoenen enzo proberen? Of doe je dat al?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:13 schreef Mirjam het volgende:
mijn laatste lakcreatie heeft maar anderhalve dag mooi gezeten, zelfde probleem weer dus helaas
cassiecosmeticsquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh
dawissiknie
welke evilbay heb je dia prism gekocht?![]()
die ga je ook kopen begrijp ik?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
cassiecosmeticsNiet bieden op turquoise opal he
ik heb niet eens afgewassen, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afwassen met handschoenen enzo proberen? Of doe je dat al?
Als ik een lange warme douche neem dan werk ik het altijd bij daarna.
Hm, ik weet het ook niet. Andere basecoat proberen, meerdere lagen topcoat (iedere dag extra laagje erop doen)?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb niet eens afgewassen, kun je nagaan.
en schoongemaakt, eerst met aceton (glitters) en daarna met alcohol.
dus ik snap er niets van
Ik wilde er twee hebben: turquoise opal en garnet lapisquote:
Met shipping erbij was ik ¤ 8 kwijt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel heeft dat lakje je nou gekost dan Daph_?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |