Ja en rokers en dikzakken ookquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja en rokers en dikzakken ook.
Je mist een koppelquote:Op woensdag 25 november 2009 13:42 schreef Quoi het volgende:
Sorry, even een tvp'tje.....
Met een paar mensen een poultje lopen: een cijfer van 1-10 voor elk stel. Vanaf een 6 zijn ze nog bij elkaar. Ik denk:
-Jos&Dycke 9 (sja, ik denk dat het toch niet stuk kan)
-Hans&Audrey 4 (Hans denkt teveel na)
-Peter&Hanneke 9 (match!)
-Wietse&Neeltje 7 (niet samenwonend, maar toch nog elkaar zien)
Haha, prachtigquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond dat Portugese vrouwtje juist hartstikke leuk en spontaan!
Wim & Astridquote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Quoi het volgende:
en jij gaat me zeggen wie
Jij hebt meer informatie?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef ghizzer het volgende:
Nou, 1 ding is zeker.. Je cijfer van Jos is in ieder geval hartstikke fout.
Ik ben het met beide stellingen helemaal eens. Neeltje is volgens mij ook helemaal niet zo gehaaid dat ze het als een spelletje ziet. Volgens mij is ze eerder heel naief en een beetje autistisch.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Honeymooner het volgende:
TVP!
Ik geloof trouwens nog altijd in de oprechtheid van Neeltje. Denk dat ze gewoon geen zin heeft om dingen toe te geven voor de camera ofzo.. Je gaat toch niet voor de show iemand zo pushen om er samen mee te wonen?
Dycke en Jos zijn echt om te kotsen..
Nou... autistisch..... dat vind ik wel heel ver gezocht zeg!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ben het met beide stellingen helemaal eens. Neeltje is volgens mij ook helemaal niet zo gehaaid dat ze het als een spelletje ziet. Volgens mij is ze eerder heel naief en een beetje autistisch.
Nou dat valt wel mee hoor, tegenwoordig krijgen mensen heel snel het etiket autistisch opgeplakt, ik denk dat er tegenwoordig in elke schoolklas wel een a twee zitten. Gewoon hele intelligente mensen met concentratieproblemen en sociale problemen, vaak maar in hele lichte mate. Je moet niet meteen aan Rainmen denken of zo...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou... autistisch..... dat vind ik wel heel ver gezocht zeg!
Autisme is echt wel wat meer dan wat concentratieproblemen en sociale problemen en dat etiket wordt inmiddels te pas en te onpas op iedereen geplakt die een beetje afwijkt van de norm.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, tegenwoordig krijgen mensen heel snel het etiket autistisch opgeplakt, ik denk dat er tegenwoordig in elke schoolklas wel een a twee zitten. Gewoon hele intelligente mensen met concentratieproblemen en sociale problemen, vaak maar in hele lichte mate. Je moet niet meteen aan Rainmen denken of zo...
Dat denk ik ook, maar dan in de variant ADHD met licht autisme en normale intelligentie.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, tegenwoordig krijgen mensen heel snel het etiket autistisch opgeplakt, ik denk dat er tegenwoordig in elke schoolklas wel een a twee zitten. Gewoon hele intelligente mensen met concentratieproblemen en sociale problemen, vaak maar in hele lichte mate. Je moet niet meteen aan Rainmen denken of zo...
Uitmelkenquote:Nieuw seizoen Boer zoekt Vrouw
HILVERSUM - De KRO gaat een nieuw seizoen van de zeer succesvolle datingshow Boer Zoekt Vrouw maken. De vijfde reeks wordt niet in de zomer, maar in de winter opgenomen, vertelde een KRO-woordvoerster donderdag.
© ANP
Presentatrice Yvon Jaspers, heeft er zin in, liet ze optekenen in KRO-omroepblad Mikro Gids. ''Winterbeelden hebben ook hun charmes'', schetst Jaspers.
''Verhalen vertellen bij de kerstboom, samen bij de kachel kruipen. Dat kan voor de romantiek ook mooi zijn. Het platteland is in de winter veel rauwer, dat maakt het bijzonder.''
Nee joh, goede smoes om een uurtje per week met je hand in je broek te WoWen of zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Nu mevrouw A. nog overtuigen dat het overkill is
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee joh, goede smoes om een uurtje per week met je hand in je broek te WoWen of zo.
De enige games die ik speel zijn Mario van Nintendo en dan de broek op je enkels geeft al snel het Ron Jeremy effectquote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee joh, goede smoes om een uurtje per week met je hand in je broek te WoWen of zo.
Geeft niks.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
De enige games die ik speel zijn Mario van Nintendo en dan de broek op je enkels geeft al snel het Ron Jeremy effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef Markeerstift het volgende:
Gekke gedachtengang heeft Neeltje
In die testimonioals zegt ze dat op vakantie gaan met zo'n vreemde toch wel heel wat is. Maar ze zou wel een week later bij hem in willen trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van twee stellen is al bekend of ze nog bij elkaar zijn waaronder dus Wietse en Neeltje (zie spoiler). Hoe komt RTL Boulevard eigenlijk aan de beelden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef alors het volgende:
Verlate tvp maar Neeltje en Wietse waren/zijn bij Boulevard, iemand toevallig gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |