Volgens mij heb je een laag zelfvertrouwen. Het kan mensen echt niet schelen of een ander persoon nutteloos bezig is. Of dat je nutteloos sleept met een paraplu.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef Ensaf het volgende:
Misschien maar goed ook dat het gisteravond niets werd. Het regende helemaal niet, en mijn paraplu zou dan ook maar in de weg gezeten hebben.
Dat zat hij nu ook, maar nu zag ze niet dat ik met een nutteloze paraplu aan het slepen was.
Ze had wel jouw nummer?quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels haar nummer! Ze stuurde me een sms'je.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels haar nummer! Ze stuurde me een sms'je.
Beetje laat hè.quote:
voor als er verder nog iets gebeurdquote:
Dus ze heeft aan iemand anders jouw nummer gevraagd?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze mijn nummer heeft gekregen via een gemeenschappelijke vriend die we hebben, degene die het feestje gaf waar ik haar leerde kennen.
Oeh het wordt steeds leuker.quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze mijn nummer heeft gekregen via een gemeenschappelijke vriend die we hebben, degene die het feestje gaf waar ik haar leerde kennen.
Heb net alleen te horen gekregen dat ze morgen twee weken op vakantie gaat.
Da's toch niet normaal!
Goed bezig manquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Even afscheid nemen. Met een omhelzing. En dan zoent ze je op je mond, wedden?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Hehe.quote:
Awwquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Dat dit kan in Nederland!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Inderdaad. Het heeft wel wat...Toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb KLB zelden zo behulpzaam en meelevend gezien.
Jawel joh. Die hele reeks van dinges toch.. ehm..Trannelliusquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb KLB zelden zo behulpzaam en meelevend gezien.
'Bedankt voor je sms. Groetjes, Bladieblabla'quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef Ensaf het volgende:
Ze is inmiddels in het vliegtuig gestapt. Maar niet voordat ze mij bedankte voor het aardige SMS-berichtje dat ik naar haar gestuurd heb om haar een fijne reis te wensen en te zeggen dat ik hoop haar bij terugkomst weer te zien.
Jep duidelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Bedankt voor je sms. Groetjes, Bladieblabla'
Je bent zo hard gefriendzoned
Maar ze zei dat ze mij ook weer wilde zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een bs, daar is t veel te vroeg voor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een bs, daar is t veel te vroeg voor.
Friendzone herken je aan: ze loopt tegen je te zeiken over zichzelf, ze praat met je over andere jongens.
alsof jij er alles van af weetquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen...quote:Op maandag 23 november 2009 19:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pleur dan gelijk even de foto's van Sandra uit groep 5 neer
Welnee, alles kan nog in deze fasequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:40 schreef Swampi het volgende:
toch wel beetje een anti-climax uiteindelijk
Krijg ze een sms van TS, wordt ze gelijktijdig flink genomen in een smerig toilet van een of andere discoquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef Dinus het volgende:
Maar ga haar niet lastig vallen tijdens haar vakantie he, dan gooi je je glazen wel in!
Als ze zich flink laat nemen op het smerige toilet van de disco is het misschien maar goed dat je je eigen glazen ingooitquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Krijg ze een sms van TS, wordt ze gelijktijdig flink genomen in een smerig toilet van een of andere disco![]()
Dan heb je zeker je glazen in gegooid!
Wanneer komt ze terug?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef Ensaf het volgende:
Ze is inmiddels in het vliegtuig gestapt. Maar niet voordat ze mij bedankte voor het aardige SMS-berichtje dat ik naar haar gestuurd heb om haar een fijne reis te wensen en te zeggen dat ik hoop haar bij terugkomst weer te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef Snuf. het volgende:
2 weken na dat ze weg is gegaan.
Ze ging gisteren weg.
Roep maar als je het weet!
Hint:+ of -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
voor een kopje koffie bij haar thuis met al haar andere dinnetjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar ze zei dat ze mij ook weer wilde zien.
Ja, het werkt trouwens twee kanten op. Als jij tegen die griet over een ander meisje zit te praten, dan weet je/ze ook meteen hoe het zit.quote:
Ik probeer altijd aan de verwachtingen die men van mij heeft te voldoen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Rechterbal het volgende:
Ensaf is dus toch die fokker die wij denken dat ie is. Eeuwig vrijgezel en internetheld
Gewoon op jullie 'vaste' stapavond (vrijdag/zaterdag) een sms sturen dat het nu wel erg ongezellig is zonder haarquote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
13 december hoop ik haar weer te zien!
Ik voorzie een nieuwe show: 'Help, mijn man is een fok!ker!'quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef DaanA het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan zegt als ze hoort dat haar vriendje op internet iets van 40 fans heeft die helemaal meeleven met de eerste dates.
Dan is mijn broer jarig.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
13 december hoop ik haar weer te zien!
Virgin-alert! WEE WEE WEEquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon op jullie 'vaste' stapavond (vrijdag/zaterdag) een sms sturen dat het nu wel erg ongezellig is zonder haar
Wezenlijk onderdeel van de friendzone.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar ze zei dat ze mij ook weer wilde zien.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Acyrus het volgende:
TS is verliefd op Sandra uit groep 5PEDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn son, je bent de neukwaarzegger van Fok.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Jajong het volgende:
Pic van TS, pic van said girl en transcripts van de smsjes nodig, dan vertel ik jou wanneer je gaat neuken.
Ga ik ooit nog neuken of is dat ijdele hoop?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Jajong het volgende:
Pic van TS, pic van said girl en transcripts van de smsjes nodig, dan vertel ik jou wanneer je gaat neuken.
Dit hele topic zit er vol meequote:
Ja, maar dan is het ook nooit goed hé!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef knep het volgende:
[..]
Wezenlijk onderdeel van de friendzone.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit hele topic zit er vol mee
Foto's!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog neuken of is dat ijdele hoop?
IJdele hoop.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog neuken of is dat ijdele hoop?
Jij was niet de waarzeggerquote:
Jij ook niet.quote:
word 12quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Ensaf het volgende:
Elke idioot met 50 euro kan neuken.
Dit is anders.
Van harte gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!Word, want er zit geen persoonsvorm in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef dan ook niet te weten of ik ooit zal neukenquote:
yup, en ik zie de perfecte titel al voor me:quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:32 schreef Bosjebloemen het volgende:
waar ging ze eigenlijk naartoe?
@ morningstorm : inderdaad,maar dan kan dr toch nog 1 geopend worden als 'ze' terug is van vakantie
quote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef ASroma het volgende:
dude ze heeft je toegevoegd op hyves, she is completely into man oh yeah!
your gonna get laid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |