Allereerst: De paint in dit topic is niet van hoe het is gebeurd of hoe het op dit moment is. Het is een paint van hoe het zou moeten zijn. Dat jullie dat alvast weten om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Zoals jullie misschien wel weten heb ik
niet veel geluk in de liefde gehad. Kan gebeuren, ik red mij er wel mee. Maar dit keer zit het anders.
Vrijdagavond was ik op een feestje. Ik dacht: even daar een uurtje zitten, en dan even naar de kroeg want daar had ik met een stel vrienden afgesproken. Op het feestje was een meisje. Een leuk, mooi en lief meisje. Nu mag dat vrij algemeen klinken, maar neem van me aan dat dit een heel leuk meisje was. Geloof het of niet, maar we hebben een tijdje met elkaar gepraat, rond een uur of elf vroeg ze of ik nog op stap zou gaan. Toen ik vertelde dat ik even naar de kroeg ging, vroeg ze of ze mee mocht!
Het was heel leuk in de kroeg, er waren een paar vrienden van mij, en een paar vrienden van mij gingen mee. Toen de kroeg rond een uur of 5 sloot, ging ik met twee vrienden van me, het meisje en een vriendin van het meisje nog bij mij een laatste drankje drinken. Ook dat was leuk. We luisterden wat muziek van mijn computer en ze voegde me toe op haar Hyves. Niet veel later ging ze.
De volgende ochtend had ik een raar gevoel in mijn buik. Niets aan de hand dacht ik, een kater, en ik dacht dat het wel voorbij zou gaan. Zaterdagavond had ik weer een feestje, dus toen ik de volgende dag nog het rare gevoel ik mijn buik had, dacht ik nog steeds dat het van een kater kwam. Zondagavond dronk ik niets, maar vanochtend had ik had nog steeds het vreemde gevoel in mijn buik. Ik at heel weinig en moest steeds aan haar denken.
Ik denk dat ik verliefd ben.
En dat is het probleem. Wat moet mijn volgende stap worden? Zoiets is toch niets voor mij? Ik ben sinds de basisschool (Sandra uit groep 5) niet meer verliefd geweest. En met Sandra heb ik nooit echt durven praten. Ik moet nu steeds aan het meisje denken, maar ben er tegelijk van overtuigd dat ze veel leukere jongens kan krijgen dan mij.
Samenvatting: Ik leerde een leuk meisje op stap kennen. De volgende dag had ik een raar gevoel in mijn buik en moest ik steeds aan haar denken. Ik dacht dat het een kater was, maar nu heb ik het nog steeds en kan ik niet goed eten. Ik denk dat ik verliefd ben maar ben bang om een volgende stap te zetten.
Klacht: Ik ben verliefd maar veel te verlegen om een volgende stap te zetten. Ze is veel te mooi voor mij.
Paint zoals het zou moeten zijn: