...dat ik te hard van stapel loop.
Maar voor ik terug op de titel van dit topic kan komen, moet ik even uitleggen hoe ik in de kroeg terecht kwam.
Ik zat 's avonds alleen op de bank toen plots mijn telefoon ging. "Ha", zo dacht ik, "Ik ben populair, want een vriend belt mij op!". Afijn, ik heb drie kwartier met mijn moeder zitten praten tot het gesprek op meisjes kwam. Waarom ik er nog niet eentje mee naar huis had genomen. En waarom ik eigenlijk 's avonds op de bank zat. En of ik niet beter naar de kroeg kon gaan om daar met meisjes te praten.
Dat heb ik daarna gedaan. Niet omdat mijn moeder het zei, maar omdat ik het zelf wilde.
In de kroeg raakte ging ik dan ook maar op zoek naar een meisje. Ik raakte in gesprek met een alleraardigste jonge vrouw, laat ik haar maar Meisje noemen. Ik maakte wat grapjes, zei lachte, het was de perfecte match. Tot ik één grap maakte die het meisje serieus opnam. Toen ging ze weg omdat ik ze vond dat ik te hard van stapel liep. En dat terwijl ik wel degelijk een serieuze ondertoon hade!
Ik kan het denk ik beter uitleggen met een plaatje. Daarom bij wijze van uitzondering een paint erbij: