Volgens mij heb je een laag zelfvertrouwen. Het kan mensen echt niet schelen of een ander persoon nutteloos bezig is. Of dat je nutteloos sleept met een paraplu.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef Ensaf het volgende:
Misschien maar goed ook dat het gisteravond niets werd. Het regende helemaal niet, en mijn paraplu zou dan ook maar in de weg gezeten hebben.
Dat zat hij nu ook, maar nu zag ze niet dat ik met een nutteloze paraplu aan het slepen was.
Ze had wel jouw nummer?quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels haar nummer! Ze stuurde me een sms'je.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels haar nummer! Ze stuurde me een sms'je.
Beetje laat hè.quote:
voor als er verder nog iets gebeurdquote:
Dus ze heeft aan iemand anders jouw nummer gevraagd?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze mijn nummer heeft gekregen via een gemeenschappelijke vriend die we hebben, degene die het feestje gaf waar ik haar leerde kennen.
Oeh het wordt steeds leuker.quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze mijn nummer heeft gekregen via een gemeenschappelijke vriend die we hebben, degene die het feestje gaf waar ik haar leerde kennen.
Heb net alleen te horen gekregen dat ze morgen twee weken op vakantie gaat.
Da's toch niet normaal!
Goed bezig manquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Even afscheid nemen. Met een omhelzing. En dan zoent ze je op je mond, wedden?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Hehe.quote:
Awwquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Dat dit kan in Nederland!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Inderdaad. Het heeft wel wat...Toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb KLB zelden zo behulpzaam en meelevend gezien.
Jawel joh. Die hele reeks van dinges toch.. ehm..Trannelliusquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb KLB zelden zo behulpzaam en meelevend gezien.
'Bedankt voor je sms. Groetjes, Bladieblabla'quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef Ensaf het volgende:
Ze is inmiddels in het vliegtuig gestapt. Maar niet voordat ze mij bedankte voor het aardige SMS-berichtje dat ik naar haar gestuurd heb om haar een fijne reis te wensen en te zeggen dat ik hoop haar bij terugkomst weer te zien.
Jep duidelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Bedankt voor je sms. Groetjes, Bladieblabla'
Je bent zo hard gefriendzoned
Maar ze zei dat ze mij ook weer wilde zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een bs, daar is t veel te vroeg voor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een bs, daar is t veel te vroeg voor.
Friendzone herken je aan: ze loopt tegen je te zeiken over zichzelf, ze praat met je over andere jongens.
alsof jij er alles van af weetquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |