Sfeerverziekerquote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Multivitamine het volgende:
Het wordt niets TS, ze ging gisteren niet naar huis, maar langs gregory z'n huis. Je weet hoe dat gaat, ze wilt wel met je afspreken, omdat ze het anders zielig vind voor je.
Ik kan me voorstellen dat je dit vast niet wilt lezen, maar je had gisteren gewoon haar moeten opwachten toen ze uit haar werk kwam, dan had je haar thuis kunnen brengen.. Iniatief tonen heet dat.
Jammer, maar je hebt niet snel genoeg gehandeld, nu heeft ze greg zijn zaadje al tot zich genomen.
Disclaimer: Indien de update van TS, over gisteravond geen anti-climax of afwijzing voor TS bevat is deze reactie niet van toepassing.
Lees de disclaimer. TS heeft het zelf in de hand.quote:Op zondag 29 november 2009 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sfeerverzieker![]()
Daar gaan we niet vanuit
quote:
He een groenequote:Op zondag 29 november 2009 14:33 schreef knep het volgende:
TS ligt natuurlijk bij zijn nieuwe verovering in bed.
quote:Op zondag 29 november 2009 15:13 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb haar weer gezien! En het was het wachten waard!![]()
Het was een lange avond en nacht op mijn werk, dus het was al laat toen ik naar de kroeg kon gaan waar ze zou zijn. Het was er smoordruk en de muziek stond te luid. Ik vond haar aan de bar waar we een tijdje gezeten hebben. We hebben wat dingen in elkaars oor geschreeuwd, omdat een normaal gesprek niet mogelijk was. De vrienden waarmee ze was wilden niet iets rustigers opzoeken. Ook geen ramp, want we hebben leuk gedanst.
Bijpraten lukte wel toen we op weg naar de shoarmatent gingen en daar genoten van een Turkse pizza. Daarna fietsen we naar haar huis toe waar we afscheid namen.
Maar, omdat we hier niet in het eerste de beste forum zitten, en mijn hart voor altijd een beetje aan KLB verpand zal zijn:
Klacht: Vergeten telefoonnummers uit te wisselen
Volgens mij heb je een laag zelfvertrouwen. Het kan mensen echt niet schelen of een ander persoon nutteloos bezig is. Of dat je nutteloos sleept met een paraplu.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef Ensaf het volgende:
Misschien maar goed ook dat het gisteravond niets werd. Het regende helemaal niet, en mijn paraplu zou dan ook maar in de weg gezeten hebben.
Dat zat hij nu ook, maar nu zag ze niet dat ik met een nutteloze paraplu aan het slepen was.
Ze had wel jouw nummer?quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels haar nummer! Ze stuurde me een sms'je.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Ensaf het volgende:
Heb inmiddels haar nummer! Ze stuurde me een sms'je.
Beetje laat hè.quote:
voor als er verder nog iets gebeurdquote:
Dus ze heeft aan iemand anders jouw nummer gevraagd?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze mijn nummer heeft gekregen via een gemeenschappelijke vriend die we hebben, degene die het feestje gaf waar ik haar leerde kennen.
Oeh het wordt steeds leuker.quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze mijn nummer heeft gekregen via een gemeenschappelijke vriend die we hebben, degene die het feestje gaf waar ik haar leerde kennen.
Heb net alleen te horen gekregen dat ze morgen twee weken op vakantie gaat.
Da's toch niet normaal!
Goed bezig manquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Even afscheid nemen. Met een omhelzing. En dan zoent ze je op je mond, wedden?quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Hehe.quote:
Awwquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Dat dit kan in Nederland!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Da's toch niet normaal!
Inderdaad. Het heeft wel wat...Toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb KLB zelden zo behulpzaam en meelevend gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |