Wezenlijk onderdeel van de friendzone.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar ze zei dat ze mij ook weer wilde zien.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Acyrus het volgende:
TS is verliefd op Sandra uit groep 5PEDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn son, je bent de neukwaarzegger van Fok.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Jajong het volgende:
Pic van TS, pic van said girl en transcripts van de smsjes nodig, dan vertel ik jou wanneer je gaat neuken.
Ga ik ooit nog neuken of is dat ijdele hoop?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Jajong het volgende:
Pic van TS, pic van said girl en transcripts van de smsjes nodig, dan vertel ik jou wanneer je gaat neuken.
Dit hele topic zit er vol meequote:
Ja, maar dan is het ook nooit goed hé!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef knep het volgende:
[..]
Wezenlijk onderdeel van de friendzone.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit hele topic zit er vol mee
Foto's!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog neuken of is dat ijdele hoop?
IJdele hoop.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog neuken of is dat ijdele hoop?
Jij was niet de waarzeggerquote:
Jij ook niet.quote:
word 12quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Ensaf het volgende:
Elke idioot met 50 euro kan neuken.
Dit is anders.
Van harte gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!Word, want er zit geen persoonsvorm in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef dan ook niet te weten of ik ooit zal neukenquote:
yup, en ik zie de perfecte titel al voor me:quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:32 schreef Bosjebloemen het volgende:
waar ging ze eigenlijk naartoe?
@ morningstorm : inderdaad,maar dan kan dr toch nog 1 geopend worden als 'ze' terug is van vakantie
quote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef ASroma het volgende:
dude ze heeft je toegevoegd op hyves, she is completely into man oh yeah!
your gonna get laid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |