Nou, doe maar hier.quote:Op maandag 23 november 2009 @ 19:05 schreef tombolafan het volgende:
ehm, mag dat hier? of via pm?
quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik naar de keuken: "Zeg beeb, ik word morgen keihard genomen door tombolafan.... tegen een muur." De beeb: "Hopen dan maar dat het een binnenmuur is, want het is best koud buiten."
Ah ok.quote:Op maandag 23 november 2009 @ 19:07 schreef tombolafan het volgende:
MissMercy
(je staat er denk ik net 1 regel in tot nu toe...)
haha, je hoeft het niet te lezen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou ja, sorry, ik heb geen zin om het te lezen
Hou het maar netjes voor haar.
nat.quote:Op maandag 23 november 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
OMG
Wolkbreuk! Bliksem! Hoe moet ik nu verhuizen?!
nou ja, 9 vaste en 1 losse dan...quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef P.F het volgende:
De zijkant van mijn bed stond tegen de muur, en hij viel zo met de scherpe ijzeren rand op mijn teentje.
Het had niet veel gescheeld of ik had nog maar 9 tenen
quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, 9 vaste en 1 losse dan...
Niet hetquote:Op maandag 23 november 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En het feit dat het zogenaamd over mezelf ging verhoogde het![]()
![]()
gehalte nogal!
Hoe is het met jouw jongetje?quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Bamba het volgende:
Ik zit nu op pagina 129 van m'n boekje en er is nog steeds niet geneu gesekst. Ze hebben eindelijk gekust, nou Whoo-fucking-hooo!
Die is weer beter gelukkig! Toch een paar dagen koorts en hangerig geweest en opeens was het weer over!!! Bedankt voor het vragenquote:
ehh heb jij hobbies waar we nog van moeten weten?quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef Nonneke het volgende:
![]()
sensatie vandaag weerze hadden weer eens een lijk gevonden vlak bij mn werk
in de OP staat de wiki met de links, laatste deel is hetquote:Op maandag 23 november 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand een linkje naar mn hoogtepuntje met die Grijze?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
ehh heb jij hobbies waar we nog van moeten weten?
Ah, gelukkig. Voordeeltje dan dat ie dan niet meer ge-ent hoeft te worden. Hij heeft het toch al gehad en het viel al met al mee. Da's dan wel lekker.quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die is weer beter gelukkig! Toch een paar dagen koorts en hangerig geweest en opeens was het weer over!!! Bedankt voor het vragen
Wat een getob weer. Het moet nou toch eens een keer ophouden. Ik wens je lekker gezonde beesjes toe.quote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Waren wij er vrijdag nog zeker van dat het Fire was die in huis had geplast. Kom ik vanmorgen beneden zit Rossi in een ribje te plassen. Dus hem en pil van Fire gegeven tegen de pijn. De DA 's middags gebeld om te vertellen dat de urine die ze onderzocht hadden niet van Fire was maar van Rossi en hoeveel medicatie hij per dag mocht hebben. Hetzelfde als Fire. Kom ik thuis het hele huis onder gespuugd hij wil zelfs niks eten. Arme Rossi.
En wat fijn dat je zoontje beter is Bamba laat je hem alsnog inenten? of hoeft dat nu niet meer?
Hij moet dus nog wel inge-ent wordenquote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Voordeeltje dan dat ie dan niet meer ge-ent hoeft te worden. Hij heeft het toch al gehad en het viel al met al mee. Da's dan wel lekker.
Arm dingquote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Waren wij er vrijdag nog zeker van dat het Fire was die in huis had geplast. Kom ik vanmorgen beneden zit Rossi in een ribje te plassen. Dus hem en pil van Fire gegeven tegen de pijn. De DA 's middags gebeld om te vertellen dat de urine die ze onderzocht hadden niet van Fire was maar van Rossi en hoeveel medicatie hij per dag mocht hebben. Hetzelfde als Fire. Kom ik thuis het hele huis onder gespuugd hij wil zelfs niks eten. Arme Rossi.
En wat fijn dat je zoontje beter is Bamba laat je hem alsnog inenten? of hoeft dat nu niet meer?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh heb jij hobbies waar we nog van moeten weten?
Dan spreken bronnen elkaar knap tegen. Op het ene moment wordt er geroepen dat 95 tot 100% van de besmettingen de mexicaan betreffen terwijl er niet getest wordt en het volgende moment krijg je dit advies.quote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij moet dus nog wel inge-ent worden. Huisarts wist niet of het de mexicaanse variant was en adviseerde om nog wel te enten...Ik wil zelf liever ook niet dat 'ie ge-ent wordt, maar zijn vader wil het graag.
Meteen ook reactie op jouw vraag Ferarri.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
ik ben ge-ent en leef nog steeds
Tot vele ongenoegen van sommige mensen, maar dat terzijde
quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
ik ben ge-ent en leef nog steeds
Tot vele ongenoegen van sommige mensen, maar dat terzijde
quote:
Ooh ik geloof dat diezelfde gozer die ik aansprak op zn asociale profiteur gedrag me graag dood zietquote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nog wel
Wie wenste je dood en waar?
Ja jij wel ja. Dan maak je natuurlijk weer zo'n mooie cliffhanger voor mij met MissMercyquote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, je hoeft het niet te lezen!![]()
Maar ik hou het netjes!
Maarre vertel es. Met die kernel panic heb ik dat verhaal dus helemaal gemist. Jij ben uit je plaat gegaan?quote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik geloof dat diezelfde gozer die ik aansprak op zn asociale profiteur gedrag me graag dood ziet
Maar mensen zien me doorgaans graag dood hoor. Das niks nieuws
quote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Bamba het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk seks!!!!!![]()
![]()
Euh, in m'n broekje he?
Oooh mooiquote:Op maandag 23 november 2009 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een foto van Nokwanda's prachtig gemaakte geboorte schilderij. Ik heb de naam even weg gehaald.
[ afbeelding ]
ik heb de Pink Ribbon agenda gekochtquote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier al mensen die een nieuwe agenda gekocht hebben voro komend jaar?
welke heb je?
hahahaha, nee joh, als zij dat nou niet wil...quote:Op maandag 23 november 2009 19:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja jij wel ja. Dan maak je natuurlijk weer zo'n mooie cliffhanger voor mij met MissMercy
Oh dan is het goedquote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, nee joh, als zij dat nou niet wil...
dan schrijf ik zelfs geen cliffhanger voor je...
waar werk je?!?quote:Op maandag 23 november 2009 19:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
vorig jaar zomer dreef er een in de vijver naast mn werk
Geen agenda hier wij hebben een familiekalender.....quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier al mensen die een nieuwe agenda gekocht hebben voro komend jaar?
welke heb je?
die is idd ook wel leuk, en een goed doelquote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb de Pink Ribbon agenda gekocht(14,95 geloofk)
quote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef Enfermera het volgende:
Achgos... net een knipperde de tv even, daarna een superfelle flits en een ENORME harde knal, heel dichtbij dusPuk schoot omhoog uit z'n mand, tijgerde richting gang (
), en dook vervolgens in de kattenbak waar hij nu nog steeds niet is uitgekomen
![]()
de knal is inmiddels toch wel zo'n 1,5 uur geleden. Pukkie toch
Wat heb jij een mooie poes.quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
De Kerstboom staat nog en wordt zelfs vakkundig bewaakt vanaf de bankleuning er naast!
[ afbeelding ]
Jaa. Ik ga er ook af en toe naartoe om even te kijkenquote:
quote:
mmmm Limburg is toch de gevaarlijkste provincie? Als in meeste kans om vermoord te worden?quote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
in lelystadniet eens in de bijlmer ofzo
Dat staat nergens!!!!!!!quote:
WHAHAHAHAHAHAquote:
Ooh ja! En niet zo'n beetje ookquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maarre vertel es. Met die kernel panic heb ik dat verhaal dus helemaal gemist. Jij ben uit je plaat gegaan?
Arme Rossi!quote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Bamba het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk seks!!!!!![]()
![]()
Euh, in m'n boekje he?
Wat leuk!quote:Op maandag 23 november 2009 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een foto van Nokwanda's prachtig gemaakte geboorte schilderij. Ik heb de naam even weg gehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! En niet zo'n beetje ook
-verhaal-
zoals ik het lees heeft ie er niks van gezien...quote:
das toch pas 19-12quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Q, dit was dus niet de avond waarvoor iedereen 5 euro moest dokken?
Dit was weer wat anders?
Ach joh maak je niet druk laat Grijs maar fantaseren.........quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het lees heeft ie er niks van gezien...
ghehehehequote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! En niet zo'n beetje ook
het ging zo ;
In de studio komen ik en J (vriendin) met bier aan. Van te voren hadden we al lopen smsen dat wij bier zouden meenemen, en dat A niks kreeg. En ik had MM en iedereen er om heen al gewaarschuwd dat het mn strot uit begon te komen, en hij dus niet weer moest flikken om bijdehand te gaan doen.
Afijn, 5 mensen, 6 blikjes bier. Oke, niet waar. 5 mensen dier bier drinken en 12 blikjes bier. Punt was even, mijn bier zat in mijn tas en dat bleef daar even in staan. J zette een sixpack neer.. en ik zie A al kijken.
Afijn, A loopt weg om zn uitzending te starten. Wij dat sixpack open maken, en 1 blikkie in mn tas mikken onder het mom van "heuj! tis op".
Dus wij zuipen, komt hij na 10 min erbij zitten. Nou, niks aan de hand.. beetje lullen. Op een gegeven moment zegt ie "ja lekker. Ik lust ook wel een biertje. Jullie hebben ook allemaal een biertje zie ik. Waar is de mijne?"
En ik keek MM aan, en MM had echt zn ogen staan op "omfg, nee. Nee niet doen, oooh boy" (we hadden het er op de fiets al even over gehad hoe ik het ging handlen. Op de "normale" manier... of op de Qwea manier. MM prefereerde de normale manier.
Dus ik zeg tegen hem enigzinds geirriteerd "Ehm? Misschien moet je dan zelf eens bier meenemen! En niet altijd van een ander zuipen. Iedereen neemt bier mee, en jij nooit."
Hij keek me aan, vet pissed, en zegt "OOH NOU HET PUNT IS DUIDELIJK HOOR!"
Dus ik : " Mooi. Dus voortaan bier meenemen. Of kun je niet tegen kritiek?"
Nou, toen liep die weg, issie principieel aan het water gegaan (hij moest notabene nog rijden ook hea!)
Anyway, Ik had een blikje te kort. Dus ik loop met J en L naar de AH.. en L vraagt nog aan A of we voor hem (moest ie dan zelf dokken) ook wat mee moesten nemen. Nope, niet nodig.
Oke, dan niet. Wij lekker zuipen de rest van de aaf. Hoor ik aan het end van de aaf dattie tegen J (vriend van L. Niet de J die het sipack had meegenomen) heeft staan tieren dattie HELEMAAL KLAAR met mij was.
Afijn, eind van de aaf gaat A met J (vriend van L) in discussie, en ik kon het niet laten he. Ik helemaal uit mn plaat wat voor achterbaks gedoe dat was om achter mijn rug over me te lopen lullen en het niet in mn bek te komen zeggen. En dat ik helemaal klaar met HEM was. Aangezien hij wel dure wii spellen kan kopen (zegt ie dood leuk "ja met geleend geld) maar geen 8 pack bier van 4,35 kan meenemen omdat ie zogenaamd geen geld had.
Lang verhaal kort ;
Hij heeft lopen schreeuwen tegen me op straat, is STAMPVOETEND naar zn auto gegaan nadat ie me voor vanalles heeft uitgemaakt, ik heb hem nog ff lekker een trap nagegeven en hem de waarheid verteld, en uiteindelijk belde die L (de vriendin van J) om te praten. Nou die hebben even gepraat want het mooie was, J kreeg de schuld van alles, terwijl ik mn bek open trok.
We hebben sindsdien niks meer van hem gehoordMM zit normaal met hem in de trein 's avonds, maar hij wasser niet
![]()
![]()
Maar wel eh... gevoeldquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het lees heeft ie er niks van gezien...
quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ach joh maak je niet druk laat Grijs maar fantaseren.........
inmiddels heeft dat andere namen gedoe bijna geen zin meer...quote:
oeh, is ie blind? dat ie kan voelen of iemand iets mooi is?quote:
doe eens niet !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |