Ah, gelukkig. Voordeeltje dan dat ie dan niet meer ge-ent hoeft te worden. Hij heeft het toch al gehad en het viel al met al mee. Da's dan wel lekker.quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die is weer beter gelukkig! Toch een paar dagen koorts en hangerig geweest en opeens was het weer over!!! Bedankt voor het vragen
Wat een getob weer. Het moet nou toch eens een keer ophouden. Ik wens je lekker gezonde beesjes toe.quote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Waren wij er vrijdag nog zeker van dat het Fire was die in huis had geplast. Kom ik vanmorgen beneden zit Rossi in een ribje te plassen. Dus hem en pil van Fire gegeven tegen de pijn. De DA 's middags gebeld om te vertellen dat de urine die ze onderzocht hadden niet van Fire was maar van Rossi en hoeveel medicatie hij per dag mocht hebben. Hetzelfde als Fire. Kom ik thuis het hele huis onder gespuugd hij wil zelfs niks eten. Arme Rossi.
En wat fijn dat je zoontje beter is Bamba laat je hem alsnog inenten? of hoeft dat nu niet meer?
Hij moet dus nog wel inge-ent wordenquote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Voordeeltje dan dat ie dan niet meer ge-ent hoeft te worden. Hij heeft het toch al gehad en het viel al met al mee. Da's dan wel lekker.
Arm dingquote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Waren wij er vrijdag nog zeker van dat het Fire was die in huis had geplast. Kom ik vanmorgen beneden zit Rossi in een ribje te plassen. Dus hem en pil van Fire gegeven tegen de pijn. De DA 's middags gebeld om te vertellen dat de urine die ze onderzocht hadden niet van Fire was maar van Rossi en hoeveel medicatie hij per dag mocht hebben. Hetzelfde als Fire. Kom ik thuis het hele huis onder gespuugd hij wil zelfs niks eten. Arme Rossi.
En wat fijn dat je zoontje beter is Bamba laat je hem alsnog inenten? of hoeft dat nu niet meer?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh heb jij hobbies waar we nog van moeten weten?
Dan spreken bronnen elkaar knap tegen. Op het ene moment wordt er geroepen dat 95 tot 100% van de besmettingen de mexicaan betreffen terwijl er niet getest wordt en het volgende moment krijg je dit advies.quote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij moet dus nog wel inge-ent worden. Huisarts wist niet of het de mexicaanse variant was en adviseerde om nog wel te enten...Ik wil zelf liever ook niet dat 'ie ge-ent wordt, maar zijn vader wil het graag.
Meteen ook reactie op jouw vraag Ferarri.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
ik ben ge-ent en leef nog steeds
Tot vele ongenoegen van sommige mensen, maar dat terzijde
quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
ik ben ge-ent en leef nog steeds
Tot vele ongenoegen van sommige mensen, maar dat terzijde
quote:
Ooh ik geloof dat diezelfde gozer die ik aansprak op zn asociale profiteur gedrag me graag dood zietquote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nog wel
Wie wenste je dood en waar?
Ja jij wel ja. Dan maak je natuurlijk weer zo'n mooie cliffhanger voor mij met MissMercyquote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, je hoeft het niet te lezen!![]()
Maar ik hou het netjes!
Maarre vertel es. Met die kernel panic heb ik dat verhaal dus helemaal gemist. Jij ben uit je plaat gegaan?quote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik geloof dat diezelfde gozer die ik aansprak op zn asociale profiteur gedrag me graag dood ziet
Maar mensen zien me doorgaans graag dood hoor. Das niks nieuws
quote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Bamba het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk seks!!!!!![]()
![]()
Euh, in m'n broekje he?
Oooh mooiquote:Op maandag 23 november 2009 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een foto van Nokwanda's prachtig gemaakte geboorte schilderij. Ik heb de naam even weg gehaald.
[ afbeelding ]
ik heb de Pink Ribbon agenda gekochtquote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier al mensen die een nieuwe agenda gekocht hebben voro komend jaar?
welke heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |