Ook muurduwende vrouwelijke 007's hebben hun zwakke plekquote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat kan dus niet als rondslettende geheim agent he...![]()
![]()
Ja hoor, vindt jouw Beeb dat goed?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
IEKS, keiharde onweer. Ik ben bang voor onweer![]()
![]()
hij kan zo als leeuw een Chinese tempel inquote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
De Kerstboom staat nog en wordt zelfs vakkundig bewaakt vanaf de bankleuning er naast!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
De Kerstboom staat nog en wordt zelfs vakkundig bewaakt vanaf de bankleuning er naast!
quote:
quote:
Tof he?quote:Op maandag 23 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
hij kan zo als leeuw een Chinese tempel in
maar ik had m nog niet gezien!quote:Op maandag 23 november 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Kijk Subtle, de schouders van Boor
Oh wacht, die had ik al 14 keer gespamd hier he?
[ afbeelding ]
Nah, ik denk het wel hoorquote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, vindt jouw Beeb dat goed?
Dat wil ik ook weten!quote:Op maandag 23 november 2009 @ 17:52 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Ing en Baloeloeloe zijn?
Dus ik naar de keuken: "Zeg beeb, ik word morgen keihard genomen door tombolafan.... tegen een muurquote:
Ze smst net terug dat de kuur nu klaar is en dat ze morgen gaan bloedprikken om te zien of het bloed verbeterd is. Maar dat ie nog slecht eetquote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten!
Of is het inmiddels al gepost? Ik moet nog even de rest vh topic lezen.
Oh jee, ik blijf meeduimen!quote:Op maandag 23 november 2009 @ 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze smst net terug dat de kuur nu klaar is en dat ze morgen gaan bloedprikken om te zien of het bloed verbeterd is. Maar dat ie nog slecht eet![]()
* DUIM* * DUIM* * DUIM* * DUIM*

quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik naar de keuken: "Zeg beeb, ik word morgen keihard genomen door tombolafan.... tegen een muur." De beeb: "Hopen dan maar dat het een binnenmuur is, want het is best koud buiten."
fout aangenomenquote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jee, ik blijf meeduimen! [ afbeelding ]
Trouwens, over dat verhaal: ik neem aan dat ik er niet insta? Anders moet ik het helemaal gaan lezen
quote:
Kerstboomkilling...quote:Op maandag 23 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
Het was ook IETS te mooi om waar te zijn, so here we go.....
HAP!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard!quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Wel onder een andere naam Tombola? MissBliss, bedoel ik?
Ja he, al onze namen zijn ietwat gefröbeld toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |