quote:
quote:meneer Subtiel, de directeur en de man die ze tegenwoordig niet meer spreekt, en Purple Lady de vrouw die de leiding had in de keukens.
Firefox met als add-on AdBlockPlus, klaar is Klara schrijft Paganquote:
Een abo nemenquote:Op maandag 23 november 2009 17:51 schreef Strega het volgende:
Firefox met als add-on AdBlockPlus, klaar is Klara schrijft Pagan
En wie betaalt die mooie servers met paniekende kernels dan?quote:Op maandag 23 november 2009 17:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Firefox met als add-on AdBlockPlus, klaar is Klara schrijft Pagan
Het abo!quote:Op maandag 23 november 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie betaalt die mooie servers met paniekende kernels dan?
en bigbird?quote:Op maandag 23 november 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Ing en Baloeloeloe zijn?
Dat vind ik een betere oplossing inderdaadquote:
Ik vroeg het me gisteren ook afquote:Op maandag 23 november 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Ing en Baloeloeloe zijn?
wat goed!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef ElisaB het volgende:
En wat ook erg is: niemand prijst me voor het feit dat ik niet door het slotje gepost heb
het hele weekend nietquote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef ElisaB het volgende:
En wat ook erg is: niemand prijst me voor het feit dat ik niet door het slotje gepost heb
En gisteren, toen heb ik niemand in z'n gezicht gespuugd op straat, en daar zei ook al niemand iets vanquote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef ElisaB het volgende:
nog niet hequote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, nieslief doet wel zelf mee, maar tombolafan niet zie ik net
quote:Op maandag 23 november 2009 17:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En gisteren, toen heb ik niemand in z'n gezicht gespuugd op straat, en daar zei ook al niemand iets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |