Nou, doe maar hier.quote:Op maandag 23 november 2009 @ 19:05 schreef tombolafan het volgende:
ehm, mag dat hier? of via pm?
quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik naar de keuken: "Zeg beeb, ik word morgen keihard genomen door tombolafan.... tegen een muur." De beeb: "Hopen dan maar dat het een binnenmuur is, want het is best koud buiten."
Ah ok.quote:Op maandag 23 november 2009 @ 19:07 schreef tombolafan het volgende:
MissMercy
(je staat er denk ik net 1 regel in tot nu toe...)
haha, je hoeft het niet te lezen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou ja, sorry, ik heb geen zin om het te lezen
Hou het maar netjes voor haar.
nat.quote:Op maandag 23 november 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
OMG
Wolkbreuk! Bliksem! Hoe moet ik nu verhuizen?!
nou ja, 9 vaste en 1 losse dan...quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef P.F het volgende:
De zijkant van mijn bed stond tegen de muur, en hij viel zo met de scherpe ijzeren rand op mijn teentje.
Het had niet veel gescheeld of ik had nog maar 9 tenen
quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, 9 vaste en 1 losse dan...
Niet hetquote:Op maandag 23 november 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En het feit dat het zogenaamd over mezelf ging verhoogde het![]()
![]()
gehalte nogal!
Hoe is het met jouw jongetje?quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Bamba het volgende:
Ik zit nu op pagina 129 van m'n boekje en er is nog steeds niet geneu gesekst. Ze hebben eindelijk gekust, nou Whoo-fucking-hooo!
Die is weer beter gelukkig! Toch een paar dagen koorts en hangerig geweest en opeens was het weer over!!! Bedankt voor het vragenquote:
ehh heb jij hobbies waar we nog van moeten weten?quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef Nonneke het volgende:
![]()
sensatie vandaag weerze hadden weer eens een lijk gevonden vlak bij mn werk
in de OP staat de wiki met de links, laatste deel is hetquote:Op maandag 23 november 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand een linkje naar mn hoogtepuntje met die Grijze?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
ehh heb jij hobbies waar we nog van moeten weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |