"Handlangers van Mohammed B." vond ik anders ook niet mis. Maar het lijkt me zinloos om te gaan bepalen wie de kwalijkste taal gebruikt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:41 schreef ThaMadEd het volgende:
Ja en als je niet 100% anti-Wilders bent ben je een xenofoob, een racist, preek je klassiek rechtse haat-retoriek, heb je extreem-rechtse paranoïde denkbeelden. Verder worden er Hitler, NSB en Nazi-vergelijkingen bijgehaald. Dat vind ik persoonlijk wel iets kwalijker dan bovengenoemde term.
Dat is nogal een 'eye of the beholder'-verhaal dan. Ik als uitgesproken linkse user heb namelijk het idee dat er juist op linkse argumenten nauwelijks serieus wordt ingegaan. Als je je uitspreekt tegen privatisering of tegen koopzondagen krijg je maar al te gauw te horen dat je een enge communist bent die alle macht naar de overheid wil hebben.quote:Verder zie ik in elk topic dezelfde tendens. Ik zie nooit iemand ingaan op Wilders zijn argumenten, of op argumenten van rechtse users in het algemeen.
Dit bedoel ik nou. Het hele argument komt neer op het idee dat dit wel weer een trucje zal zijn om Wilders te 'demoniseren'.quote:Het is gewoon een vergelijking. Het zit misschien op hetzelfde niveau, maar ik snap de redenatie erachter wel. Want door deze actie kunnen zij laten zien hoe "goed" ze wel niet zijn en als Wilders vervolgens niet met hen in discussie wil (wat hij alleen onder bepaalde voorwaarden wil) hoe "slecht" hij wel niet is want zij hebben alles eraan gedaan om vriendelijk richting hem te zijn.
Je bent zelf een prachtig voorbeeld van een xenofoob. En dat zonder inhoud en met herhalende opmerkingen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef ethiraseth het volgende:
Oh hey, mensen die Wilders steunen hebben weeral alleen drogredenen waarom Wilders echt heus werkelijk waar geen xenofoob en niet anti-moslim is.
Inderdaad. De Islam staat immers voor lief en zo min mogelijk leed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is juist het ludieke. Die moslims willen niets terug van Wilders. Ze willen alleen aangeven dat ze haat met liefde bestrijden.
lul niet uit je nek man.quote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen in Nederland zijn de motieven reeds zichtbaar. Het is slechts een select groepje fundamentalisten die oprecht geloven in de ideeen van Wilders.
Ik vind het werkelijk knap hoe je het voor elkaar krijgt om de islam hierbij te betrekken. Althans, in die zin dat je de opmerking 'Islam staat immers voor liefde en zo min mogelijk leed'. uit je toetsenbord ramt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. De Islam staat immers voor lief en zo min mogelijk leed.
Ohja, en de Islam staat vooral voor humor en relativering.Wat hebben we gelachen met die cartoonrellen!
Een stompzinnige ludieke actie ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze figuren hebben niet in hun boekje gekeken toen ze deze actie bedachten. Het is gewoon een ludieke actie, niets meer en niets minder.
Afghaanse windhond?quote:Op maandag 23 november 2009 23:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn. Misschien heeft Wilders ook wel een hond!
Moest jij de slager soms pijpen als hij jou een worstje gaf? Jezus zeg, bestaat er in jouw wereld wel iets als geven, zonder er iets voor terug te verwachten?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee, WIlders geeft hiermee aan dat hij niet trapt in de truc van iets cadeau krijgen waar hij dan later weer iets voor moet terugdoen omdat hij dan een soort van schuld bij ze heeft.
Een simpel voorbeeld hiervan zie je in de supermarkt waar een vrouw hapjes uitdeelt en jij bij het aannemen dan moet 'terugbetalen' door naar hun salespitch te luisteren.
Ja? Noem eens iets dan. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een stompzinnige ludieke actie ja.
Denk dat Dhr. Wilders wel wat beters te doen heeft dan die "liefdesbrieven" en bloemen in ontvangst te nemen.
Dat ga ik niet voor jou doen. Zoek dat zelf maar uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja? Noem eens iets dan. Ik ben benieuwd.
Vooral omdat die zogenaamde liefdesbrieven in feite als berisping bedoeld zijn. En daar past hij voor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een stompzinnige ludieke actie ja.
Denk dat Dhr. Wilders wel wat beters te doen heeft dan die "liefdesbrieven" en bloemen in ontvangst te nemen.
Oh, ja, het liedje van Kinderen voor Kinderen uit '93 verbieden, of toch dat van die kopvoddentax?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ga ik niet voor jou doen. Zoek dat zelf maar uit.
Wat wat whaattt? Berisping? En als iemand iemand anders liefde wilt geven, kan dat niet en moet dat maar naar een bejaarde?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral omdat die zogenaamde liefdesbrieven in feite als berisping bedoeld zijn. En daar past hij voor.
Als ze dan zoveel liefde willen verspreiden, breng dan meteen die bloemen naar onze bejaarden en langdurig zieken, die zijn er vast heel blij mee. En er dan geen ruchtbaarheid aan geven.
Onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat wat whaattt? Berisping? En als iemand iemand anders liefde wilt geven, kan dat niet en moet dat maar naar een bejaarde?
Niet bij Wilders iig...
Wat de HELL is dit nu weer onzin? Als iemand aardig probeert te doen is dat ineens én een list en eigenlijk ook nog eens asociaal want ouderen hebben het eerder nodig? Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onzin.
En ja, ik denk echt dat bejaarden blij zijn met een bloemetje, er gaan weken voorbij dat ze bloemen en/of bezoek krijgen, dus zou Nirlu dat beter kunnen doen ipv voor zichzelf een standbeeldje op te richten met een zogenaamde liefdesgroet aan Wilders. Beetje erg doorzichtig plannetje.
Ja, ze hoopt dat Wilders zich met het papier in de vingers snijdt ofzo?quote:Trouwens, het werd net weer even bevestigd bij P&W. Ze heeft een grote hekel aan Wilders, dus haar motieven zijn duidelijk.
De typische morele superioriteit willen uitdragen.quote:Trouwens, het werd net weer even bevestigd bij P&W. Ze heeft een grote hekel aan Wilders, dus haar motieven zijn duidelijk.
Yep.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De typische morele superioriteit willen uitdragen.
Kom op zeg, 'aardig probeert te doen' zo naïef ben je niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat de HELL is dit nu weer onzin? Als iemand aardig probeert te doen is dat ineens én een list en eigenlijk ook nog eens asociaal want ouderen hebben het eerder nodig? Waar slaat dat op?
Dat er weken voorbij gaan zonder bloemetje ligt toch echt aan hun eigen asociale rotkinderen die ze zelf opgevoed hebben, niet aan deze persoon waar het in dit topic over gaat. Wat probeer je nu elke keer van het onderwerp af te wijken? Valt nog mee dat je Afrika er niet bij haalt zeg. Wow.
[..]
Ja, ze hoopt dat Wilders zich met het papier in de vingers snijdt ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |