Dat ga ik niet voor jou doen. Zoek dat zelf maar uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja? Noem eens iets dan. Ik ben benieuwd.
Vooral omdat die zogenaamde liefdesbrieven in feite als berisping bedoeld zijn. En daar past hij voor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een stompzinnige ludieke actie ja.
Denk dat Dhr. Wilders wel wat beters te doen heeft dan die "liefdesbrieven" en bloemen in ontvangst te nemen.
Oh, ja, het liedje van Kinderen voor Kinderen uit '93 verbieden, of toch dat van die kopvoddentax?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ga ik niet voor jou doen. Zoek dat zelf maar uit.
Wat wat whaattt? Berisping? En als iemand iemand anders liefde wilt geven, kan dat niet en moet dat maar naar een bejaarde?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral omdat die zogenaamde liefdesbrieven in feite als berisping bedoeld zijn. En daar past hij voor.
Als ze dan zoveel liefde willen verspreiden, breng dan meteen die bloemen naar onze bejaarden en langdurig zieken, die zijn er vast heel blij mee. En er dan geen ruchtbaarheid aan geven.
Onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat wat whaattt? Berisping? En als iemand iemand anders liefde wilt geven, kan dat niet en moet dat maar naar een bejaarde?
Niet bij Wilders iig...
Wat de HELL is dit nu weer onzin? Als iemand aardig probeert te doen is dat ineens én een list en eigenlijk ook nog eens asociaal want ouderen hebben het eerder nodig? Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onzin.
En ja, ik denk echt dat bejaarden blij zijn met een bloemetje, er gaan weken voorbij dat ze bloemen en/of bezoek krijgen, dus zou Nirlu dat beter kunnen doen ipv voor zichzelf een standbeeldje op te richten met een zogenaamde liefdesgroet aan Wilders. Beetje erg doorzichtig plannetje.
Ja, ze hoopt dat Wilders zich met het papier in de vingers snijdt ofzo?quote:Trouwens, het werd net weer even bevestigd bij P&W. Ze heeft een grote hekel aan Wilders, dus haar motieven zijn duidelijk.
De typische morele superioriteit willen uitdragen.quote:Trouwens, het werd net weer even bevestigd bij P&W. Ze heeft een grote hekel aan Wilders, dus haar motieven zijn duidelijk.
Yep.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De typische morele superioriteit willen uitdragen.
Kom op zeg, 'aardig probeert te doen' zo naïef ben je niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat de HELL is dit nu weer onzin? Als iemand aardig probeert te doen is dat ineens én een list en eigenlijk ook nog eens asociaal want ouderen hebben het eerder nodig? Waar slaat dat op?
Dat er weken voorbij gaan zonder bloemetje ligt toch echt aan hun eigen asociale rotkinderen die ze zelf opgevoed hebben, niet aan deze persoon waar het in dit topic over gaat. Wat probeer je nu elke keer van het onderwerp af te wijken? Valt nog mee dat je Afrika er niet bij haalt zeg. Wow.
[..]
Ja, ze hoopt dat Wilders zich met het papier in de vingers snijdt ofzo?
Tuurlijk. Die actie is zo dubbelzinnig als de pest. Dat snapt bowlingbal heus wel. Maar die houd zich van de domme om het even uit te melken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onzin.
En ja, ik denk echt dat bejaarden blij zijn met een bloemetje, er gaan weken voorbij dat ze bloemen en/of bezoek krijgen, dus zou Nirlu dat beter kunnen doen ipv voor zichzelf een standbeeldje op te richten met een zogenaamde liefdesgroet aan Wilders. Beetje erg doorzichtig plannetje.
Trouwens, het werd net weer even bevestigd bij P&W. Ze heeft een grote hekel aan Wilders, dus haar motieven zijn duidelijk.
Nogal logisch dat liefde wel iets beters is dan haat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De typische morele superioriteit willen uitdragen.
Ik ben ook een list! Zo!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die actie is zo dubbelzinnig als de pest. Dat snapt bowlingbal heus wel. Maar die houd zich van de domme om het even uit te melken.
Trap er niet in.
Het is wel weer het zoveelste complot van de week hè. Wat studenten aan een universiteit schrijven wat lieve brieven, en wat is dat dan, ja hoor, een list.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom op zeg, 'aardig probeert te doen' zo naïef ben je niet.
Natuurlijk! Ik ben een lachertje, deze lieve brieven zijn een list, en verder hoeven we dan niet serieus argumenten te bedenken waarom je brieven die aan jou gericht zijn niet zou accepteren.quote:
Je draait maar zoals je belieft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef Bowlingbal het volgende:
Natuurlijk! Ik ben een lachertje, deze lieve brieven zijn een list, en verder hoeven we dan niet serieus argumenten te bedenken waarom je brieven die aan jou gericht zijn niet zou accepteren.
Ik draai niet, en nergens in dit topic heb ik gedraaid, dus houdt die valse tong maar binnen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je draait maar zoals je belieft.
Het is overduidelijk dat die initiatiefnemers Wilders niet hoog hebben zitten en hem op deze wijze te kakken willen zetten.
Case closed. Tenzij je nog door wilt drammen als een irritant maro... laat ook maar.
Vent... alsjeblieft. Je bent niet eens geloofwaardig. Wat denk je nu te bereiken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik draai niet, en nergens in dit topic heb ik gedraaid, dus houdt die valse tong maar binnen.
Hoe zet je een mens te kakken door hem lieve brieven te sturen?
Ik heb nog steeds geen antwoord en je blijft maar weglopen van vragen.
Ik probeer een vraag te stellen en een antwoord te krijgen. Poging 3 of 4 ondertussen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Vent... alsjeblieft. Je bent niet eens geloofwaardig. Wat denk je nu te bereiken?
Doe 5, 6 en 7 dan ook maar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik probeer een vraag te stellen en een antwoord te krijgen. Poging 3 of 4 ondertussen.
Ja, stel je voor dat je zou discussiëren op een discussieforum. Te gek voor woorden.quote:
Zo dat is er uit. Lucht het op?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou discussiëren op een discussieforum. Te gek voor woorden.
Wilders gaat tenslotte toch ook niet debatteren in een kamer voor debat? Die roept een paar dingen, rent weg en stuurt een sms'je naar een journalist. Dat noemen zijn aanbidders dan 'slim'. Voel jij je nu ook slim?
Wat is er uit? Ik stelde een tweede vraag, meer niet.quote:
Er staat namens de Moslims. Dus ook namens de Islam in Nederland. Ik had het niet over de wereldwijde Islam. Dan zou er een Ayatollah met een bloemenoffensief moeten komen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk knap hoe je het voor elkaar krijgt om de islam hierbij te betrekken. Althans, in die zin dat je de opmerking 'Islam staat immers voor liefde en zo min mogelijk leed'. uit je toetsenbord ramt.
Wat heeft de 'barbaarse' islam met deze actie te maken? Verwacht je dat dit een verhullingsactie is en dat de moslims Wilders met paard en wagen te lijf gaan om te laten zien waar de islam daadwerkelijk voor staat.
Deze figuren hebben niet in hun boekje gekeken toen ze deze actie bedachten. Het is gewoon een ludieke actie, niets meer en niets minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |