ik heb het zipjequote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
SF het is IJsmeis niet, met je rar
Google geeft mij te verschillende resultatenquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 23 november 2009 19:05 schreef remlof het volgende:
Maartje en vijf andere stagaires bij het Brabants Dagblad starten politieke partij. Die Maartje?
quote:
* Sj0rSz agreesquote:
Wehehehe. Je hebt een Mac. Ja, da's dus kut hequote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb geen IRC of MIRC of wat dan ook voor Mac kunnen vinden, dus spam het hier maar vol...
pssst http://colloquy.info/quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb geen IRC of MIRC of wat dan ook voor Mac kunnen vinden, dus spam het hier maar vol...
Nou whwhehehehehehehe lach me helemaal suf hier..quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wehehehe. Je hebt een Mac. Ja, da's dus kut he
Geen Mac vs. Windows rel?quote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Nou whwhehehehehehehe lach me helemaal suf hier..
Edit: typo.![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wtf ik kan niet luisteren, wmp geeft alleen "gereed" aan. :
Ja, maar ik heb ze nog nooit live gezienquote:
En ik maar stemmen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze nog nooit live gezien
ik snap het ook niet meer, het lijkt meer een clubje om awareness bij jongeren te creëeren.quote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef remlof het volgende:
Ik vind het op zich wel apart dat een dagblad een politieke partij steunt
Heeft dat dagblad nu ook inspraak in de standpunten van die partij?
Dat dus, ik dacht dat mijn windhoos faildequote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef TwyLight het volgende:
sjezus wat een faal al die geluidjes elke keer
Dat doen ze met opzet.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Niks tegen Windows-geluidjes hequote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Nee, ze zijn gewoon niet echt een partij. Ze doen nergens mee. Tenzij ze goede respons krijgen, dan misschien toch.quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
Ze zijn dus wel een politieke partij, maar ze willen niet dat er op ze gestemd wordt?
Maar ze moeten toch mensen verkiesbaar stellen, wie zijn dat dan?
De immer aanwezige angst van elke windowsgebruiker iddquote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus, ik dacht dat mijn windhoos failde.
Daar zit ie hoor, Mac-gebruikerquote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
De immer aanwezige angst van elke windowsgebruiker idd
En Maartje moet zichzelf nog in de programma's van de partijen die meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Den Bosch verdiepen. Dat wordt wel eens tijd dan als ze wil helpen jongeren voor politiek te interesserenquote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar als je op hun stemt dan stem je dus op de opinie van de jongeren in omg. den bosch?
wat raar
Response waarop, hun programma dat ze niet willen uitvoeren?quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon niet echt een partij. Ze doen nergens mee. Tenzij ze goede respons krijgen, dan misschien toch.
Je moet het zien als een soort voorbeeld-partij aan de hand waarvan ze artikelen schrijven.quote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Response waarop, hun programma dat ze niet willen uitvoeren?
Sorry, vind het maar vaag hoor.
Mja beetje far fetched... een fictieve partij met jongeren standpunten.. resultaat uit een enquête. om zo jongeren te interesseren voor politiekquote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Response waarop, hun programma dat ze niet willen uitvoeren?
Sorry, vind het maar vaag hoor.
kan vanavond nog hoor, heb nog een gaatje vrij.quote:Op maandag 23 november 2009 20:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wanneer komt dat meiske aan de beurt?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
nope, niet verholpen, ik ga er nu heen en later vanavond een reiser tree rebuild
wie?quote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom browsen jullie nog met IE?
jullie!quote:
Zittie daar ook al?quote:Op maandag 23 november 2009 21:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
voor paul, omdat het best wel zielig is.
http://forum.onzin.com/topic.php?id=71681&offset=0&poffset=0
martijn_AR is een Windows-boy. Ik probeer hem daar altijd vanaf te helpen, maar helaas. Vooral Vista is voor hem hallelujah.quote:
maar ik hoorde het IE geluidje voor vorige/volgende.quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
* martijn_AR checkt zijn scherm....
Daar staat toch echt Chrome!
Nicequote:Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef martijn_AR het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)tml#product_overview
Ja heerlijk systeem. Veilig, snel, en betaalbaar. Vista echt the max! Microsoft is een bedrijf die weet wat een echt OS hoort te zijnquote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef FOKradio het volgende:
[..]
martijn_AR is een Windows-boy. Ik probeer hem daar altijd vanaf te helpen, maar helaas. Vooral Vista is voor hem hallelujah.
* Sj0rSz gelooft je bijnaquote:Op maandag 23 november 2009 21:37 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ja heerlijk systeem. Veilig, snel, en betaalbaar. Vista echt the max! Microsoft is een bedrijf die weet wat een echt OS hoort te zijn
In of bij?quote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef Politiek het volgende:
Dat boekje van Basbo lijkt me goed voor de openhaard.
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef Politiek het volgende:
+ tijgervelletjequote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef Politiek het volgende:
bazbo, i have a deal.quote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef bazbo het volgende:
Hahaha, dat gepiel met die Yesplaten aan het eind! Leuk, FOK!radiomannen!
Inderdaad: tientallen platen zijn er verschenen! Er is ook een Yes-topic in het muziek-forum! Op de derde pagina daarvan vind je links naar mijn foto's en youtube-filmpjes van het concert van 14 november.
Voor iedereen die iets wil lezen over mijn boek, recensies bijvoorbeeld, die stuurt mij maar even een PM. Ik wil hier geen reclame maken voor mijn webstek.
Buk je dan ook voor me?quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef racingweirdo het volgende:
[..]
bazbo, i have a deal.
Jij krijgt van mij gratis een schaar en tondeuse en ik krijg jouw boek.![]()
![]()
![]()
Ja, dat ik je eens goed voor je gat trap!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |