quote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Damn heb echt zin in vrijdag. PSV mag wat mij betreft wel vaker op vrijdagavond uit voetballen
Heb zaterdag ook alvast de kaarten voor RKC uit besteld.
Binnenkort even Roda uit fixen en naar Heerenveen de 23ste voor de beker ook maar eens mee, aangezien ik deze nog mis op mijn groundhoplijstje
Dat mag inderdaad geen probleem zijn ja.quote:Op maandag 23 november 2009 10:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sparta moet ook gewoon een overwinning worden.
Noh?
Ik wil ook naar Sparta eigenlijkquote:
Zo erg is dat toch niet.. ik heb nu voor het 3e jaar een seizoenskaart en dit is het eerste jaar dat mijn broer er ook een heeft(welliswaar in ander vak..) en die 1e 2 jaar ben ik dus ook alleen gegaan.. Tel daarbij op de uitwedstrijd tegen Fiorentina(bus reis), Liverpool(eigen vervoer), Utrecht(vorig seizoen), Vitesse(2 seizoenen geleden) en Ajax(vorig seizoen)..quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Sparta eigenlijk
Alleen jammer dat mijn mede-psv-maat niet kan... En alleen gaan is ook weer wat.
Dat is voor mij dus echt geen reden om niet te gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef DuTank het volgende:
En alleen gaan is ook weer wat.
Ziet er strak uit hoor!quote:
Volgens mij gaat het niet alleen om de eredvisiequote:Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ziet er strak uit hoor!
Volgens mij hebben Dsudzak en Bakkal trouwens pas 7 goals gemaakt, geen 8.
Naar uitwedstrijden ga ik meestal ook alleen. Is geen ramp hoor, je komt altijd wel met iemand in gesprek (als je wil).quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Sparta eigenlijk
Alleen jammer dat mijn mede-psv-maat niet kan... En alleen gaan is ook weer wat.
ach joh.. nog 1 weekje wachtenquote:Op maandag 23 november 2009 16:54 schreef ganzenherder het volgende:
gvd, geen europa league deze week
Ok ok, I'll take it in consideration.quote:Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Naar uitwedstrijden ga ik meestal ook alleen. Is geen ramp hoor, je komt altijd wel met iemand in gesprek (als je wil).
Volgens mij moet dat inderdaad. Je had wel zonder uitkaart naar de bekerwedstrijd kunnen gaan. Maar je moet een foto laten maken in de winkel van de supportersvereniging...quote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb een seizoenskaart voor psv maar nog geen uit-kaart. Moet je voor een uit-kaart per se een foto laten maken bij het stadion ? Ik wil graag uit naar Roda. Woon zelf in Kerkrade. Dus een bus-combi heb ik niet veel aan. Wat zijn mijn opties zonder uit-kaart?
En bus-combi is verplicht bij kaartverkoop voor uitwedstrijd?quote:Op maandag 23 november 2009 18:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat inderdaad. Je had wel zonder uitkaart naar de bekerwedstrijd kunnen gaan. Maar je moet een foto laten maken in de winkel van de supportersvereniging...
Inderdaad, dan weer om 19:00 uur in het stadion.quote:
Nee, ligt een beetje aan de wedstrijd. Tegen Roda is autocombi. Je kan dan een omwisselbiljet + parkeerkaart halen in Born. Bij het stadion krijg je dan het wedstrijdkaartje. Maar je kunt ze geloof ik ook mailen, dan kun je ergens in Kerkrade omwisselen (dat is voor jou handiger).quote:Op maandag 23 november 2009 18:10 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En bus-combi is verplicht bij kaartverkoop voor uitwedstrijd?
Klopt..quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef Rucebo het volgende:
Nee, ligt een beetje aan de wedstrijd. Tegen Roda is autocombi. Je kan dan een omwisselbiljet + parkeerkaart halen in Born. Bij het stadion krijg je dan het wedstrijdkaartje. Maar je kunt ze geloof ik ook mailen, dan kun je ergens in Kerkrade omwisselen (dat is voor jou handiger).
Roemeniequote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Klopt..
Sparta en RKC uit present, en ook nog even een weekje naar Roemenie
Is een keer wat anders dan weer naar Engeland, Frankrijk of Italiequote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
Roemenie
Ben echt benieuwd naar je ervaringen
laat maar, ik heb een verjaardagquote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok ok, I'll take it in consideration.
Precies weet ik het niet, maar het is wel meer dan 34 wedstrijdenquote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
iemand enig idee wat het nationale record is voor langste reeks zonder nederlaag?
Zou jij niet 2 kaarten kunnen regelen voor me in het uitvak met autocombi ?quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, ligt een beetje aan de wedstrijd. Tegen Roda is autocombi. Je kan dan een omwisselbiljet + parkeerkaart halen in Born. Bij het stadion krijg je dan het wedstrijdkaartje. Maar je kunt ze geloof ik ook mailen, dan kun je ergens in Kerkrade omwisselen (dat is voor jou handiger).
Kan niet, je hebt een uitkaart nodig. Die zijn persoonsgebonden.quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Tallie1982 het volgende:
Zou jij niet 2 kaarten kunnen regelen voor me in het uitvak met autocombi ?
Dat staat op naam van Feyenoord en is 43 wedstrijden.quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
iemand enig idee wat het nationale record is voor langste reeks zonder nederlaag?
Lees dit ff:quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Ok. Dan maar een aanvraagformulier en pasfoto inleveren. Dat kan gewoon vooraf bij elke thuiswedstrijd in de psv fanstore ? Moet je dan gewoon bij de kassa zijn ?
Van mij hoeft ie niet te komen. Kan bijna alleen maar tegenvallen zoiets.quote:Rutten: 'Komst Van Nistelrooij is momenteel niet aan de orde'
Maandag, 23 november 2009 om 21:46
Ruud van Nistelrooij liet bij zijn vertrek uit Eindhoven weten dat hij ooit nog eens terug wilde komen bij PSV. Omdat zijn speelminuten bij Real Madrid momenteel schaars zijn, hadden de bedenkers van de Spaanse geruchten de opstelsom al gemaakt. Een terugkeer van de Geffenaar is echter geen optie, stelde Fred Rutten in de studio van Sport1.
“Dat is op dit moment niet aan de orde”, aldus Rutten, die aangeeft nog geen contact met de aanvaller gehad te hebben. “Het is ook financieel, we hebben een potje waarop we moeten letten. Wij kunnen ook geen dingen uitgeven die er niet zijn. Maar een fitte van Nistelrooij zou van toegevoegde waarde zijn. De drive die er bij hem zit vanwege het WK is zeer interessant.”
De oefenmeester keek ook nog even terug op zijn periode bij Schalke 04. “De manier waarop ik werk vraagt veel tijd, maar die krijg je niet in Duitsland. Ik heb nog steeds het gevoel dat als ik de tijd had gekregen, ik ere en mooie club van had kunnen maken”, aldus Rutten. “In het resultaat was het een mislukking, maar in het vervangen van oudere spelers door jonge spelers zijn we wel succesvol geweest.”
pff jezus... Dat is niet te doen dat record.quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat staat op naam van Feyenoord en is 43 wedstrijden.
Bron
quote:
Ik probeer het dan te combineren... dus eerst naar voetbal en daarna naar die verjaardagquote:Op maandag 23 november 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is belangrijker
Ik haat verjaardagen. Ben dan ook blij als er voetbal is en ik dat als excuus kan gebruiken
quote:Op maandag 23 november 2009 18:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad, dan weer om 19:00 uur in het stadion.
PSV speelt tot de tijd dat ze het record kunnen evenaren overigens tegen geen enkele club uit de top6quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat staat op naam van Feyenoord en is 43 wedstrijden.
Bron
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV speelt tot de tijd dat ze het record kunnen evenaren overigens tegen geen enkele club uit de top6
ik citeerde eigenlijk alleen het ADquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik begreep namelijk dat op 14 februari(uit tegen Heracles) het record geëvenaard kan worden. en dan wordt op 12 december tegen nummer 6 AZ gespeeld en op 3 februari tegen nummer 5 FC Utrecht
En dat lijken me dan toch 2 clubs uit de top 6
quote:Rentree Koevermans bij Jong PSV
EINDHOVEN - Danny Koevermans heeft maandagavond zijn rentree gemaakt in de competitie. De aanvaller begon bij het beloftenteam van PSV in de basis tegen Jong ADO Den Haag. Hij kon een nederlaag niet voorkomen. De Eindhovense talenten verloren met 0-2 maar bleven niettemin koploper in reserve eredivisie.
Koevermans liep eind september een hamstringblessure op in de wedstrijd tegen Willem II en kwam sindsdien niet meer in actie.
Anton Janssen, de coach van Jong PSV, kon maandag op het kunstgras van De Herdgang ook beschikken over onder anderen André Ooijer, Dirk Marcellis, Jagos Vukovic, Nordin Amrabat en Jonathan Reis. Santy Hulst en Jarchinio Antonia scoorden voor ADO. (ANP)
En jij controleert dat dan niet eerst even?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik citeerde eigenlijk alleen het ADMAar die clubs staan tegen die tijd gewoon niet meer in de top 6
Ik betaal er genoeg voor om er van uit te mogen gaan dat de mensen van het AD dat bijhoudenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En jij controleert dat dan niet eerst even?
Maar eigenlijk dus slecht uitgevoerd huiswerk van het AD...
Op zich moet je met zo'n opstelling wel kunnen winnen van jong ado zegquote:Opstelling Jong PSV:
Roorda, Marcellis, Ooijer, Vukovic, Rymenants, Hutten, Amrabat, Wuytens, Koevermans, Reis en Nijland.
Man, met die opstelling zou je toch eigenlijk wel van gewoon ADO kunnen winnen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich moet je met zo'n opstelling wel kunnen winnen van jong ado zeg
En zoals je ziet.. zelfs daar kan je niet meer vanuit gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik betaal er genoeg voor om er van uit te mogen gaan dat de mensen van het AD dat bijhouden
Ligt eraan, als Ado een goed ingespeeld team heeft is dat lastig, want dit zijn natuurlijk jongens die zelden tot nooit zo met elkaar spelen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich moet je met zo'n opstelling wel kunnen winnen van jong ado zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |