quote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Damn heb echt zin in vrijdag. PSV mag wat mij betreft wel vaker op vrijdagavond uit voetballen
Heb zaterdag ook alvast de kaarten voor RKC uit besteld.
Binnenkort even Roda uit fixen en naar Heerenveen de 23ste voor de beker ook maar eens mee, aangezien ik deze nog mis op mijn groundhoplijstje
Dat mag inderdaad geen probleem zijn ja.quote:Op maandag 23 november 2009 10:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sparta moet ook gewoon een overwinning worden.
Noh?
Ik wil ook naar Sparta eigenlijkquote:
Zo erg is dat toch niet.. ik heb nu voor het 3e jaar een seizoenskaart en dit is het eerste jaar dat mijn broer er ook een heeft(welliswaar in ander vak..) en die 1e 2 jaar ben ik dus ook alleen gegaan.. Tel daarbij op de uitwedstrijd tegen Fiorentina(bus reis), Liverpool(eigen vervoer), Utrecht(vorig seizoen), Vitesse(2 seizoenen geleden) en Ajax(vorig seizoen)..quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Sparta eigenlijk
Alleen jammer dat mijn mede-psv-maat niet kan... En alleen gaan is ook weer wat.
Dat is voor mij dus echt geen reden om niet te gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef DuTank het volgende:
En alleen gaan is ook weer wat.
Ziet er strak uit hoor!quote:
Volgens mij gaat het niet alleen om de eredvisiequote:Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ziet er strak uit hoor!
Volgens mij hebben Dsudzak en Bakkal trouwens pas 7 goals gemaakt, geen 8.
Naar uitwedstrijden ga ik meestal ook alleen. Is geen ramp hoor, je komt altijd wel met iemand in gesprek (als je wil).quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Sparta eigenlijk
Alleen jammer dat mijn mede-psv-maat niet kan... En alleen gaan is ook weer wat.
ach joh.. nog 1 weekje wachtenquote:Op maandag 23 november 2009 16:54 schreef ganzenherder het volgende:
gvd, geen europa league deze week
Ok ok, I'll take it in consideration.quote:Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Naar uitwedstrijden ga ik meestal ook alleen. Is geen ramp hoor, je komt altijd wel met iemand in gesprek (als je wil).
Volgens mij moet dat inderdaad. Je had wel zonder uitkaart naar de bekerwedstrijd kunnen gaan. Maar je moet een foto laten maken in de winkel van de supportersvereniging...quote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb een seizoenskaart voor psv maar nog geen uit-kaart. Moet je voor een uit-kaart per se een foto laten maken bij het stadion ? Ik wil graag uit naar Roda. Woon zelf in Kerkrade. Dus een bus-combi heb ik niet veel aan. Wat zijn mijn opties zonder uit-kaart?
En bus-combi is verplicht bij kaartverkoop voor uitwedstrijd?quote:Op maandag 23 november 2009 18:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat inderdaad. Je had wel zonder uitkaart naar de bekerwedstrijd kunnen gaan. Maar je moet een foto laten maken in de winkel van de supportersvereniging...
Inderdaad, dan weer om 19:00 uur in het stadion.quote:
Nee, ligt een beetje aan de wedstrijd. Tegen Roda is autocombi. Je kan dan een omwisselbiljet + parkeerkaart halen in Born. Bij het stadion krijg je dan het wedstrijdkaartje. Maar je kunt ze geloof ik ook mailen, dan kun je ergens in Kerkrade omwisselen (dat is voor jou handiger).quote:Op maandag 23 november 2009 18:10 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En bus-combi is verplicht bij kaartverkoop voor uitwedstrijd?
Klopt..quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef Rucebo het volgende:
Nee, ligt een beetje aan de wedstrijd. Tegen Roda is autocombi. Je kan dan een omwisselbiljet + parkeerkaart halen in Born. Bij het stadion krijg je dan het wedstrijdkaartje. Maar je kunt ze geloof ik ook mailen, dan kun je ergens in Kerkrade omwisselen (dat is voor jou handiger).
Roemeniequote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Klopt..
Sparta en RKC uit present, en ook nog even een weekje naar Roemenie
Is een keer wat anders dan weer naar Engeland, Frankrijk of Italiequote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
Roemenie
Ben echt benieuwd naar je ervaringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |