quote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik kreeg dit net via de mail:Oh bah wat zielig ja, mooi maar zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind het zielig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ja het is inderdaad wel mooi... maar dat laatste plaatje... zo'n sip vogeltje...quote:Op maandag 23 november 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah wat zielig ja, mooi maar zielig
Ik kreeg dit net via de mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind het zielig!
oooh wat zielig![]()
![]()
ja!quote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef muisje-eliza het volgende:
zou je zelf gedemineraliseerd water kunnen maken?
ik wil dat plantje ook!!!! Gek he met dit weer dat je wateropvangbak weg waait...quote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Naar de gyn, succes Qutje!
Dat plantje wil ik![]()
Mijn regenwateropvangbak die ik in de dakgoot gezet had hier is spoorloos verdwenen![]()
Maar thuis heb ik wel twee grote bakken vol water staan al, dus ik neem wel weer een flesje mee naar kantoor![]()
Mijn plantje hier krijgt allemaal nieuwe stengels, ik zal zo es fotos maken
thanks babequote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Naar de gyn, succes Qutje!
Vast welquote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef muisje-eliza het volgende:
zou je zelf gedemineraliseerd water kunnen maken?
jamaar dat is heel moeilijk allemaal....... gemakkelijk gezegt, moet je water koken en de stoom opvangen en dat is gede-dingest water..maar hoe doe je dat met huis-tuin-keuken spulletjesquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!
wacht:
http://lmgtfy.com/?q=zelf+gedemineraliseerd+water+maken
Nee inspector Gadget.quote:Op maandag 23 november 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wil dat plantje ook!!!! Gek he met dit weer dat je wateropvangbak weg waait...![]()
welke krijgt nieuw stengels, je bekerplant??? Mijne wordt steeds donkerder paars!
Ik kreeg dit net via de mail:AcherrumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind het zielig!
![]()
Maar 'in beweging brengen'? Probeert hij niet met haar te paren daar?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Das overigens gedestilleerd. Maar goed, moet je dan ook niet maar tot bepaald aantal graden koken?quote:Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat is heel moeilijk allemaal....... gemakkelijk gezegt, moet je water koken en de stoom opvangen en dat is gede-dingest water..maar hoe doe je dat met huis-tuin-keuken spulletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef nieslief het volgende:
Niet geschikt voor lezers op kantoor of aan het werk!!!!Ik las het op kantoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wow da's knap....quote:Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef Cat22 het volgende:
Hier opt werk is het spanning en sensatie. Er is net een boom omgewaaid. Keurig tussen alle muren, ruiten en terrasmeubilair door met zijn 10 meter hoogte.
Je zou verwachten dat het dan juist WEL feilloos werkt hequote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Enfermera het volgende:
Vaag dat Fok er elke keer uit ligtJa, vast iets met de nieuwe servers enzo, I know.
Ja, dat vonden wij ook. Hij ligt met zijn kruin op 30 cm van de patiodeuren.quote:
Het is NOOIT té.quote:
Ja zie onderaan de OPquote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ding staat ook in een wiki ofzo he? Ik heb er heul nog niks van gelezen. Mooi spul voor als ik me dagje verveel ofzo
Japs. Linkje in onze zeer informatieve en goedgevulde OP.quote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ding staat ook in een wiki ofzo he? Ik heb er heul nog niks van gelezen. Mooi spul voor als ik me dagje verveel ofzo
Oh gowd nee die is ook voor mijquote:Op maandag 23 november 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is NOOIT té.![]()
*wacht op de huwelijksnacht*
quote:Op maandag 23 november 2009 12:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pils of trappistenbier?
Pils wordt er niet beter op, trappist daarintegen rijpt na op fles, net als wijn.
quote:
Jij wacht gewoon serieus 8 jaar voor je je biertje kunt drinken?quote:Op maandag 23 november 2009 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*heeft hier een kruik la trappe quadrupel die al 3 jaar ligt te rijpen
, nog 5 te gaan
in de tussentijd drink ik wel ander bier hoorquote:Op maandag 23 november 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wacht gewoon serieus 8 jaar voor je je biertje kunt drinken?Da's doorzettingsvermogen, ik hoop dat het het waard is.
Ja zeg probeer het zelf maar eens.....quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zeg probeer het zelf maar eens.....
Goed hoor. Mirena spiraal gehaald. Wordt ws van de week gezet. Ligt eraan wanneer er rood uitkomtquote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef nieslief het volgende:
Hoi Q hoe is het gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |