De vraag was toch nog ff welke hoax nou de hoax was... Was toch ook ff sprake van dat die hack-actie de hoax was van tegenstanders van de klimaatbeweging enzo...quote:Op maandag 23 november 2009 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/121472/-[upd]-Hackers-ontmaskeren-klimaathoax.html]Hier een reden voor mijn alu-hoedje[/url]
Daar zijn meer voorbeelden van. Ik ken ze uit de geneeskunde en uit de psychologie wel.quote:Op maandag 23 november 2009 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vraag was toch nog ff welke hoax nou de hoax was... Was toch ook ff sprake van dat die hack-actie de hoax was van tegenstanders van de klimaatbeweging enzo...
Al met al erg schandelijk als er zoveel wetenschappers zijn die schijnbaar de wetenschap geen warm hart toedragen maar liever vertellen wat ze beter uitkomt
Als straks de Noordpool gesmolten is gaat iedereen ruzie maken over de olie en gasvoorraden die er onder zitten.quote:Op maandag 23 november 2009 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/121472/-[upd]-Hackers-ontmaskeren-klimaathoax.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/121472/-[upd]-Hackers-ontmaskeren-klimaathoax.html[/url]
Hier een reden voor mijn alu-hoedje![]()
Het is ook maar net hoe je het brengt. Laatst een onderzoek, daaruit bleek dat oude whiskey 5-10X zoveel kankerverwekkende stoffen (fenolen dacht ik) bevatte als cheap-ass jonge slobberwhiskey.quote:Op maandag 23 november 2009 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al met al erg schandelijk als er zoveel wetenschappers zijn die schijnbaar de wetenschap geen warm hart toedragen maar liever vertellen wat ze beter uitkomt
Heb geen idee (nooit naar gekeken) of ze luisterboeken hebben, moet ik eens doen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je lid bent van een bibliotheek kan je ze ook lenen en overzetten (denk ik toch...)
neeh iddquote:Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Ja Muisje, onze vleesetende plantjes zullen geen dorst hoeven hebben de komende tijd he?
Ik heb van mijn moeder twee 1,5 literflessen regenwater gekregenquote:Op maandag 23 november 2009 @ 12:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh iddmaar ik zit nu al in over de zomer... Weet je wel, zit je op de wc...beetje nadenken enzo, en dan denk je opeens "maar hoe moet dat met regenwater in de zomer"
hahahaha, ik zat laatst ook al te denken; misschien moet ik een ton ofzo kopen! maar gedemineraliseerd water mag ook toch?quote:Op maandag 23 november 2009 12:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh iddmaar ik zit nu al in over de zomer... Weet je wel, zit je op de wc...beetje nadenken enzo, en dan denk je opeens "maar hoe moet dat met regenwater in de zomer"
hebben ze ook bij de betere supermarkten hoor! En inderdaad, een mini-George in het rood!quote:Op maandag 23 november 2009 13:22 schreef muisje-eliza het volgende:
oh jah water bij de halfords![]()
gelukkig!
en die is idd heul schattig...lijkt een klein beetje op mn mini-George beker
Volgens mij bij iedere supermarkt toch wel? Bij de schoonmaakmiddelen gewoon!quote:Op maandag 23 november 2009 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hebben ze ook bij de betere supermarkten hoor! En inderdaad, een mini-George in het rood!
gelukkigquote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:werd om 10.15u wakker, geen wekker gehoord
was iig op tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind het zielig!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |