Ja, dat vonden wij ook. Hij ligt met zijn kruin op 30 cm van de patiodeuren.quote:
Het is NOOIT té.quote:
Ja zie onderaan de OPquote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ding staat ook in een wiki ofzo he? Ik heb er heul nog niks van gelezen. Mooi spul voor als ik me dagje verveel ofzo
Japs. Linkje in onze zeer informatieve en goedgevulde OP.quote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ding staat ook in een wiki ofzo he? Ik heb er heul nog niks van gelezen. Mooi spul voor als ik me dagje verveel ofzo
Oh gowd nee die is ook voor mijquote:Op maandag 23 november 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is NOOIT té.![]()
*wacht op de huwelijksnacht*
quote:Op maandag 23 november 2009 12:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pils of trappistenbier?
Pils wordt er niet beter op, trappist daarintegen rijpt na op fles, net als wijn.
quote:
Jij wacht gewoon serieus 8 jaar voor je je biertje kunt drinken?quote:Op maandag 23 november 2009 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*heeft hier een kruik la trappe quadrupel die al 3 jaar ligt te rijpen
, nog 5 te gaan
in de tussentijd drink ik wel ander bier hoorquote:Op maandag 23 november 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wacht gewoon serieus 8 jaar voor je je biertje kunt drinken?Da's doorzettingsvermogen, ik hoop dat het het waard is.
Ja zeg probeer het zelf maar eens.....quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zeg probeer het zelf maar eens.....
Goed hoor. Mirena spiraal gehaald. Wordt ws van de week gezet. Ligt eraan wanneer er rood uitkomtquote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef nieslief het volgende:
Hoi Q hoe is het gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |