quote:Op maandag 23 november 2009 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las op een ander forum dat de relatie sinds september al voorbij is?
Rrrright. Hij is gewoon nog gesignaleerd hoor. Ik woon gezellig bij Dycke in het dorpquote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef Ad_rem het volgende:
Jos en Dycke zijn nieteens meer bij elkaar dus waar heb je het over?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Rrrright. Hij is gewoon nog gesignaleerd hoor. Ik woon gezellig bij Dycke in het dorp
quote:
Nee toch niet..'k zal het jammer vinden..quote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je lijkt wel op de emotour te gaan ala Dycke
Er komt vast wat voor terugquote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is het Zondag echt al de laatste uitzending? Mijn Zondagavond, wat doe je
was je erbijquote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig hier ineens!.
En natuurlijk is Dycke niet zwanger.
Ja de laatste uitzending..dan krijgen wij ''Op Zoek Naar Mary Poppins'' de week erop..quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is het Zondag echt al de laatste uitzending? Mijn Zondagavond, wat doe je
Ohquote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de laatste uitzending..dan krijgen wij ''Op Zoek Naar Mary Poppins'' de week erop..
Dat ga ik niet meekijkenquote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de laatste uitzending..dan krijgen wij ''Op Zoek Naar Mary Poppins'' de week erop..
quote:Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Duderella het volgende:
Wat een TV-programma al niet losmaakt bij mensen.![]()
Was dit andere jaren ook zo erg, dat gehakketak op deelnemers en op elkaar hier?
guttegut ja, stel je voor dat een man borsthaar heeftquote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Nouk het volgende:
Dankzij die mat van Hans had ik gelijk geen trek in eten meer zeg, iehlw.
dat op elkaar is nieuw voor mijquote:Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Duderella het volgende:
Wat een TV-programma al niet losmaakt bij mensen.![]()
Was dit andere jaren ook zo erg, dat gehakketak op deelnemers en op elkaar hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |