quote:Op maandag 23 november 2009 17:09 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar dit is toch geen spoiler meer.
ik denk het niet hoor, de overgang begint gemiddeld tussen 45 en 60 (ff opgezocht)quote:Op maandag 23 november 2009 17:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Te oud? Of hoe oud is ze eigenlijk?
ja maar er zijn altijd vrouwen van 40 of 40+ die wel gewoon vrij snel zwanger worden, neem wendy van dijk, was onverwacht zwanger, miskraam en meteen daarna weer zwanger, wendy is de enige niet hoor, het zou gewoon heel goed kunnen, ik zeg niet dat het zo is, maar ik sluit die mogelijkheid zéker niet uitquote:Op maandag 23 november 2009 17:20 schreef Lienekien het volgende:
Boven de 40 zijn vrouwen al een stuk minder vruchtbaar.
oh ik welquote:Bovendien kan ik me helemaal niet voorstellen dat ze allebei direct hartstikke blij zouden zijn met een prille zwangerschap op die leeftijd en zo vroeg in de relatie.
juist dan wil hij zoveel mogelijk bij haar zijn en andere gesprekken over de toekomst zijn niet voor de kijker als ze het niet bekend hebben gemaakt, wat mij wel begrijpelijk lijkt op die leeftijdquote:En als ze zwanger was, dan zou Jos niet hebben gezegd dat 'ie al zijn vrije tijd met haar wilde doorbrengen. Dat zou een heel ander gesprek zijn geweest over de toekomst.
Dat schat ik haar ongeveer ook wel 40 jaar.quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik schat haar net 40? ik kan nergens haar leeftijd vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
quote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Naamah het volgende:
Ik vond Hanneke ineens echt leuk gister, ze had voor het eerst een beetje iets meisjesachtigs
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en? dat betekent dat hij zich heeft laten steriliseren? ik heb ook nergens gezegd dat ik denk dat het een geplande baby is, maar oh wat zou het leuk zijnquote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, Jos heeft vroeg in de serie gezegd dat een eerdere relatie van hem stuk liep op de kinderwens van zijn vriendin. Een kinderwens die hij dus niet meer had...
Leuk voor jou?quote:Op maandag 23 november 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en? dat betekent dat hij zich heeft laten steriliseren? ik heb ook nergens gezegd dat ik denk dat het een geplande baby is, maar oh wat zou het leuk zijn
quote:
Ja zeg! Jij ziet twee blije mensen, verzint dat ze wel eens zwanger kunnen zijn en dus zouden ze blij zijn met een zwangerschap! Al heeft Jos gezegd dat hij geen kinderwens heeft en al is Dycke op een leeftijd dat je eerst maar eens moet afwachten of een eventuele zwangerschap wel goed verloopt, al hebben ze allebei al twee dochters...quote:Op maandag 23 november 2009 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
zag je niet hoe blij ze waren?
dat emo en tranengedoe was de aanleiding om te zeggen dat ze weleens zwanger kan zijn
correctie: ik zie twee blije en zeer emotionele mensen, die bij elke aanblik naar elkaar de tranen aan het wegslikken zijn, half fok valt erover dat ze zo emo zijn, dus ga nou niet doen alsof zij het standaardgedrag van 2 verliefde mensen vertonenquote:Op maandag 23 november 2009 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg! Jij ziet twee blije mensen, verzint dat ze wel eens zwanger kunnen zijn en dus zouden ze blij zijn met een zwangerschap!
en dat betekent dan automatisch dat iemand niet blij zou kunnen zijn als zn vriendin dan toch zwanger blijkt te zijn?quote:Al heeft Jos gezegd dat hij geen kinderwens heeft
voor hetzelfde geld kan het dus ook gewoon wel vrij vlot raak zijnquote:en al is Dycke op een leeftijd dat je eerst maar eens moet afwachten of een eventuele zwangerschap wel goed verloopt,
nooit gehoord van een 2e leg?quote:al hebben ze allebei al twee dochters...
ja oor dat zou ook kunnen, maar ze zijn wel zwaar emotioneler dan het gemiddelde stel, of wil je beweren van niet? Dycke die een traantje wegpinkt, Jos die een brok in zijn keel heeft, het leven is een cadeautje geklets, zou allemaal kunnen omdat ze verliefd zijn, maar óók omdat ze een baby verwachtenquote:Misschien waren ze wel blij omdat ze verliefd zijn! Wat dacht je daar van?
quote:Op maandag 23 november 2009 17:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou ook moeten huilen als ik zwanger zou zijn, maar niet van blijdschap.
Wat een onzin zeg, dat gespeculeer over een zwangerschap. Maar je bent er waarschijnlijk zelf heel erg mee bezig en projecteert dat nu overal op.
ja, ik doe dat namelijk áltijd, zag je dat buikje van Audreyquote:Op maandag 23 november 2009 17:54 schreef bloodymary het volgende:
Nee, ik wordt gewoon een beetje moe van vrouwen die altijd over kinderen zitten te zeuren.
quote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef Ad_rem het volgende:
Jos en Dycke zijn nieteens meer bij elkaar dus waar heb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |