Da's een leuk idee, ik begin er vast mee!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef MagischMannetje het volgende:
voor de mensen die nog geen clan hebben:
We kunnen ook een [Fok!] tag voor onze naam zetten?!
Dan zet ik hem er nu ook maar voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Da's een leuk idee, ik begin er vast mee!
Kan wel. Je kunt gewoon in hetzelfde team met vrienden. Dat werkt dmv Partys.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Droathoah het volgende:
Als je Mw2 gekocht hebt, kun je dan via Steam wel vrienden zoeken of moet je echt toevallig in dezelfde game komen?
Bedankt voor de uitgebreide feedback. Het probleem is dat het spel eerst gekocht moet worden, voordat ik online kan en dus een goed oordeel kan vellen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kom het ene na het andere nadeel tegen: korte potjes,
[..]
weinig bevolking in een server,
[..]
zelf niet je map uit kunnen kiezen,
[..]
geen vote functie,
[..]
veel cheaters,
[..]
verbrekende verbindingen, hoge pings,
[..]
geen leanfunctie
[..]
en best of all: geen dedicated servers.
[..]
Daar ga ik geen tientallen euro's voor betalenJammer, gemiste kans!
Al bij al: speel het eerst is zelf voor je oordeelt
van forums kun je niet een oordeel vellen, en ook hier op het forum staan positieve verhalen.
Net alsof leanen je red van een spray FMJ + Stoppingpower kogelsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef WurM het volgende:
Ik zal er ook [FOK!] voor zetten, als ik er aan denk.
Overigens vind ik al dat gezeik weer enorm overbodig. Ik speel enorm vaak enorm lekker. Boeiend dat je dan geen map kunt selecteren of dat je niet om een hoekje kunt leunen.
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Net alsof leanen je red van een spray FMJ + Stoppingpower kogels.
Ja, iedereen was lekker aan het knallen. We kunnen jouw motivatie om het niet te spelen immers niet veranderen. Als je het niet wil spelen, vraag dan ook niet door als je toch al zeker weet dat je het niks vindt. Wat wil je horen anders? Dat wij spijt hebben dat we het gekocht hebben? Zodat jouw reden om het niet te kopen voor jou extra gegrond is?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik merk dat mijn laatste posts de gemoederen heeft doen stilvallen
Denk eerder dat de downtime dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik merk dat mijn laatste posts de gemoederen heeft doen stilvallen
Idd het kost tijd om goed te gaan zitten/staan + het geeft (mij iig) online een vals gevoel van veiligheidquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelen
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zitquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelen
Jah Q en E werden meestal voor lean gebruikt, maar zijn zat knoppen die je daar beter kunt hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zit
Gebruik QWED om te moven dus had altijd SF om te leanen in COD4.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah Q en E werden meestal voor lean gebruikt, maar zijn zat knoppen die je daar beter kunt hebben
Reload, Knife ...
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op Cquote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik QWED om te moven dus had altijd SF om te leanen in COD4.
Kniven op Vquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op C
Op level 12 heb je niet zoveel keuzequote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Je word te oud man, ook btw. (Misschien andere set wapens proberen?)
WASDquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op C
Dat dus jahquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
WASD
crouch op C
liggen op ctrl
reload op R
kniven op E
special op middle mouse
WASDquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Prosac het volgende: