Videokaart drivers enzo geupdate?quote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef SLP_ het volgende:
godverhij doet het niet! de tekst is niet te lezen! er zijn meer mensen die dit hebben, ik zie dit [ afbeelding ]
gelukkig wel geld terug gekregen [terwijl code dus al gebruikt is].
Ben gister nog 2x gepwned door cheaters. 1x een wall hack en 1x een aimbot. Goed dat ze er iets aan doen idd.quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel goed dat ze er iets aan gaan doen. benieuwd of het ook helpt
Naam veranderen kan vast wel in het Steam-ding.quote:Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef Daanus het volgende:
Leuk spel, die multiplayer, maar heeft iemand een idee hoe ik overnieuw kan starten met de multiplayer en mn naam veranderen, want volgens mij zie ik dat totaal over het hoofd
opnieuw beginnen kan niet volgens mij, aangezien de score aan je steam acc zit.quote:Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef Daanus het volgende:
Leuk spel, die multiplayer, maar heeft iemand een idee hoe ik overnieuw kan starten met de multiplayer en mn naam veranderen, want volgens mij zie ik dat totaal over het hoofd
Kan je zelfs niet voten? Kerel, die gasten hebben echt alle toffe opties uit het spel gesloopt, het zijn toch ook een stelletje bosmongolen ook he?quote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef arucard het volgende:
Terminal![]()
Jammer dat je niet met iedereen uit de lobby voor een map kan voten ofzo, als ze geen dedicated servers willen.
Dat kan je dus niet zienquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:08 schreef Heider00sje het volgende:
Ik had het al eerder gevraagd, maar kreeg niet echt een antwoord.
Als je op de pc inlogt op een server, met wat voor een ping speel je dan?
Uhmm, hetzelfde dus als op de console? Op de console speel je sowieso vaak met een matige verbinding..quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan je dus niet zienJe ziet alleen maar balkjes. 3 groene balkjes = goede ping, 1 rood balkje is zeer slecht
Ik heb geen idee wat mijn ping is, aangezien ik dat niet kan zien zoals bij COD MW1quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:43 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Uhmm, hetzelfde dus als op de console? Op de console speel je sowieso vaak met een matige verbinding..
Is dat op de pc dan ook zo? Ik bedoel, een die- hard shooter fan kan echt niet gamen met een ping hoger dan 50..
Een ping lager dan 50 haal je toch wel? (lijkt me..)
So true, so true. Enige leuke is de Co-Op.quote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Jorwol het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om het spel gewoon van m'n pc af te gooien, want elke keer als ik het speel eindigt het met ergenissen en frustratie.
1. NOOBTUBES, volgens mij spelen die gasten van IW zelf met een Grenade Launcher, want wat zijn die dingen triest zeg. Kijk, als je 'm af en toe gebruikt ofzo, maar nee, er lopen zoveel gast rond die spawnen, '3', noobtube open zetten en rondlopen. En dan wanneer ze iemand zien KLIK, herladen, KLIK, donder toch op man! Het allerallertrieste is nog wel dat je die granaten met scavenger gewoon weer op kunt pakken. Had het dan zo gemaakt dat je alleen kogels krijgt van Scavenger, wat een misser zeg!
2. Weaponsbalance? Even serieus, je kan met SMG's gewoon van de ene naar de andere kant van de map schieten, geen recoil, slaat toch nergens op? Wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om te snipen? Tuurlijk, een goede sniper wint toch wel van zoiets, maar het geen recoil vind ik echt zo dom!
3. SPAWNS. Het enige echt slechte punt aan Call of Duty 4 is gewoon weer terug. Rukspawns waardoor je meteen neergetube'd (zie 1) of gemaaid wordt als je 3 stappen gezet hebt.
En dan heb ik het nog niet eens over die grafpings en dat er geen lean is. Het lijkt wel alsof ze het spel ZO hebben gemaakt, dat al die 11- en 12-jarigen, die het spel helemaal niet mogen kopen en spelen, ook een kans hebben om te winnen.
Heel goed. Goede keuze. Ik heb de mijne kado gehad, anders had ik hem ook niet aangeschaft hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef Heider00sje het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn conclusie getrokken: ik schaf deze game NIET aan.
Na het lezen van dit forum, en vooral: het forum van Infinity Ward kan ik de conclusie trekken dat deze game op de pc online erg zuigt. Ik kom het ene na het andere nadeel tegen: korte potjes, weinig bevolking in een server, zelf niet je map uit kunnen kiezen, geen vote functie, veel cheaters, verbrekende verbindingen, hoge pings, geen leanfunctie en best of all: geen dedicated servers.
Daar ga ik geen tientallen euro's voor betalenJammer, gemiste kans!
Ah zitten veel dingen in die achteruit zijn gegaan tov MW maar ik heb verder veel plezier tijdens het spelen. Maar ik ben dan ook geen hardcore gamerquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:02 schreef Heider00sje het volgende:
Steam? lololol, het begint nog minder te worden, dan dat het al was. Schitterend, leedvermaak.
Veel plezier jongens, met jullie aankoop! whaha.. tabee
Stiekem ben ik erg teleurgesteld![]()
Ik kom het ene na het andere nadeel tegen: korte potjes,quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef Heider00sje het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn conclusie getrokken: ik schaf deze game NIET aan.
Na het lezen van dit forum, en vooral: het forum van Infinity Ward kan ik de conclusie trekken dat deze game op de pc online erg zuigt.
[quote]Het online spel element is nog steeds zoals bij alle shooters vind ik.
weinig bevolking in een server,quote:Nope, je kunt een puntenlimiet op een potje zetten en een tijdslimiet, maar normaal potjes rond de 10 minuten
zelf niet je map uit kunnen kiezen,quote:Ook al is er weinig de aktie is er niet minder om, je loopt geen minuut rond zonder te knallen
geen vote functie,quote:Je kunt vote of je het level wel of niet wil spelen, genoeg votes = andere map
veel cheaters,quote:Zie vorige
verbrekende verbindingen, hoge pings,quote:is bij alle games die je online speelt en er wordt nu wel iets aan gedaan (zeggen ze)
geen leanfunctiequote:Hoge pings: soms wel soms niet. ligt ook wel een beetje aan je eigen systeem natuurlijk (lees downloaden en dergelijke) maar ik heb hier ook last van gehad. Verbrekende verbindingen alleen als de host kapte
en best of all: geen dedicated servers.quote:Ik moet zeggen: absoluut geen last van. als je goed oefent werkt het nog beter dan lean functie.
Daar ga ik geen tientallen euro's voor betalenquote:Dat is wel jamemr jah
Steam is gewoon rukquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:02 schreef Heider00sje het volgende:
Steam? lololol, het begint nog minder te worden, dan dat het al was. Schitterend, leedvermaak.
Veel plezier jongens, met jullie aankoop! whaha.. tabee
Stiekem ben ik erg teleurgesteld![]()
Nog nooit meegemaakt dat Steam eruit lagquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Steam is gewoon ruk
ligt steam eruit: kun je niet gamen ....
ik bedoel: WTF zelfs geen singleplayer kan dan.
helaas komt steam steeds vaker voor en is het niet een game iets.
ik afgelopen week, maar lag aan mn internetquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat Steam eruit lag
Steam heeft toch gewoon een offline game mode?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Steam is gewoon ruk
ligt steam eruit: kun je niet gamen ....
ik bedoel: WTF zelfs geen singleplayer kan dan.
helaas komt steam steeds vaker voor en is het niet een game iets.
ik kon mw2 niet starten omdat steam offline wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Steam heeft toch gewoon een offline game mode?
dat is vreemd, je zou de sp gewoon moeten kunnen spelen in offline modus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kon mw2 niet starten omdat steam offline was
Probeer dit is:quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kon mw2 niet starten omdat steam offline was
morgen is kijken, vanavond niet thuis hahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Probeer dit is:
https://support.steampowe(...)p?ref=3160-AGCB-2555
Ben wel benieuwd of MW2 dan niet start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |