Ik kom het ene na het andere nadeel tegen: korte potjes,quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef Heider00sje het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn conclusie getrokken: ik schaf deze game NIET aan.
Na het lezen van dit forum, en vooral: het forum van Infinity Ward kan ik de conclusie trekken dat deze game op de pc online erg zuigt.
[quote]Het online spel element is nog steeds zoals bij alle shooters vind ik.
weinig bevolking in een server,quote:Nope, je kunt een puntenlimiet op een potje zetten en een tijdslimiet, maar normaal potjes rond de 10 minuten
zelf niet je map uit kunnen kiezen,quote:Ook al is er weinig de aktie is er niet minder om, je loopt geen minuut rond zonder te knallen
geen vote functie,quote:Je kunt vote of je het level wel of niet wil spelen, genoeg votes = andere map
veel cheaters,quote:Zie vorige
verbrekende verbindingen, hoge pings,quote:is bij alle games die je online speelt en er wordt nu wel iets aan gedaan (zeggen ze)
geen leanfunctiequote:Hoge pings: soms wel soms niet. ligt ook wel een beetje aan je eigen systeem natuurlijk (lees downloaden en dergelijke) maar ik heb hier ook last van gehad. Verbrekende verbindingen alleen als de host kapte
en best of all: geen dedicated servers.quote:Ik moet zeggen: absoluut geen last van. als je goed oefent werkt het nog beter dan lean functie.
Daar ga ik geen tientallen euro's voor betalenquote:Dat is wel jamemr jah
Steam is gewoon rukquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:02 schreef Heider00sje het volgende:
Steam? lololol, het begint nog minder te worden, dan dat het al was. Schitterend, leedvermaak.
Veel plezier jongens, met jullie aankoop! whaha.. tabee
Stiekem ben ik erg teleurgesteld![]()
Nog nooit meegemaakt dat Steam eruit lagquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Steam is gewoon ruk
ligt steam eruit: kun je niet gamen ....
ik bedoel: WTF zelfs geen singleplayer kan dan.
helaas komt steam steeds vaker voor en is het niet een game iets.
ik afgelopen week, maar lag aan mn internetquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat Steam eruit lag
Steam heeft toch gewoon een offline game mode?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Steam is gewoon ruk
ik kon mw2 niet starten omdat steam offline wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Steam heeft toch gewoon een offline game mode?
dat is vreemd, je zou de sp gewoon moeten kunnen spelen in offline modus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kon mw2 niet starten omdat steam offline was
Probeer dit is:quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kon mw2 niet starten omdat steam offline was
morgen is kijken, vanavond niet thuis hahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Probeer dit is:
https://support.steampowe(...)p?ref=3160-AGCB-2555
Ben wel benieuwd of MW2 dan niet start.
Da's een leuk idee, ik begin er vast mee!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef MagischMannetje het volgende:
voor de mensen die nog geen clan hebben:
We kunnen ook een [Fok!] tag voor onze naam zetten?!
Dan zet ik hem er nu ook maar voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Da's een leuk idee, ik begin er vast mee!
Kan wel. Je kunt gewoon in hetzelfde team met vrienden. Dat werkt dmv Partys.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Droathoah het volgende:
Als je Mw2 gekocht hebt, kun je dan via Steam wel vrienden zoeken of moet je echt toevallig in dezelfde game komen?
Bedankt voor de uitgebreide feedback. Het probleem is dat het spel eerst gekocht moet worden, voordat ik online kan en dus een goed oordeel kan vellen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kom het ene na het andere nadeel tegen: korte potjes,
[..]
weinig bevolking in een server,
[..]
zelf niet je map uit kunnen kiezen,
[..]
geen vote functie,
[..]
veel cheaters,
[..]
verbrekende verbindingen, hoge pings,
[..]
geen leanfunctie
[..]
en best of all: geen dedicated servers.
[..]
Daar ga ik geen tientallen euro's voor betalenJammer, gemiste kans!
Al bij al: speel het eerst is zelf voor je oordeelt
van forums kun je niet een oordeel vellen, en ook hier op het forum staan positieve verhalen.
Net alsof leanen je red van een spray FMJ + Stoppingpower kogelsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef WurM het volgende:
Ik zal er ook [FOK!] voor zetten, als ik er aan denk.
Overigens vind ik al dat gezeik weer enorm overbodig. Ik speel enorm vaak enorm lekker. Boeiend dat je dan geen map kunt selecteren of dat je niet om een hoekje kunt leunen.
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Net alsof leanen je red van een spray FMJ + Stoppingpower kogels.
Ja, iedereen was lekker aan het knallen. We kunnen jouw motivatie om het niet te spelen immers niet veranderen. Als je het niet wil spelen, vraag dan ook niet door als je toch al zeker weet dat je het niks vindt. Wat wil je horen anders? Dat wij spijt hebben dat we het gekocht hebben? Zodat jouw reden om het niet te kopen voor jou extra gegrond is?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik merk dat mijn laatste posts de gemoederen heeft doen stilvallen
Denk eerder dat de downtime dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik merk dat mijn laatste posts de gemoederen heeft doen stilvallen
Idd het kost tijd om goed te gaan zitten/staan + het geeft (mij iig) online een vals gevoel van veiligheidquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelen
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zitquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelen
Jah Q en E werden meestal voor lean gebruikt, maar zijn zat knoppen die je daar beter kunt hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zit
Gebruik QWED om te moven dus had altijd SF om te leanen in COD4.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah Q en E werden meestal voor lean gebruikt, maar zijn zat knoppen die je daar beter kunt hebben
Reload, Knife ...
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op Cquote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik QWED om te moven dus had altijd SF om te leanen in COD4.
Kniven op Vquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op C
Op level 12 heb je niet zoveel keuzequote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Je word te oud man, ook btw. (Misschien andere set wapens proberen?)
WASDquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op C
Dat dus jahquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
WASD
crouch op C
liggen op ctrl
reload op R
kniven op E
special op middle mouse
WASDquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
WASD
crouch op C
liggen op ctrl
reload op R
kniven op E
special op middle mouse
Dan hebben ze zelf ook frustraties dus blijkbaar, en die wil ik niet hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 07:12 schreef Wriggles het volgende:
Het valt echt allemaal wel mee hoor.
En je moet echt niet IW forum lezen, want die worden gewoon ondergespamd door die "boycotters" die stiekem zelf ook spelen.
En wat druk je als je vijand rechstvoor van je staat dan? Heb heb jij 6 vingers op 1 hand?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zit
Same here. Leanfunctie maakt CoD4 goddelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Leanen is het meest mooie wat er is in COD4. Ik kan gewoon echt niet wennen aan MW2
Wyri, jij weet hoe ik pwnde in COD4, waarom lukt me dat niet in MW2
Komt door al die infantiele leechers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Steam is gewoon ruk
inderdaad, mn knife zit op scrollen naar bovenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
En wat druk je als je vijand rechstvoor van je staat dan? Heb heb jij 6 vingers op 1 hand?
ik heb de originele eerlijk gekocht in elk gevalquote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Komt door al die infantiele leechers.![]()
Waarmee ik uiteraard niet wil beweren dat jij dat ook bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |