Ja, iedereen was lekker aan het knallen. We kunnen jouw motivatie om het niet te spelen immers niet veranderen. Als je het niet wil spelen, vraag dan ook niet door als je toch al zeker weet dat je het niks vindt. Wat wil je horen anders? Dat wij spijt hebben dat we het gekocht hebben? Zodat jouw reden om het niet te kopen voor jou extra gegrond is?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik merk dat mijn laatste posts de gemoederen heeft doen stilvallen
Denk eerder dat de downtime dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik merk dat mijn laatste posts de gemoederen heeft doen stilvallen
Idd het kost tijd om goed te gaan zitten/staan + het geeft (mij iig) online een vals gevoel van veiligheidquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelen
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zitquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en leanen heeft ook zijn nadelen
Jah Q en E werden meestal voor lean gebruikt, maar zijn zat knoppen die je daar beter kunt hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zit
Gebruik QWED om te moven dus had altijd SF om te leanen in COD4.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah Q en E werden meestal voor lean gebruikt, maar zijn zat knoppen die je daar beter kunt hebben
Reload, Knife ...
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op Cquote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik QWED om te moven dus had altijd SF om te leanen in COD4.
Kniven op Vquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op C
Op level 12 heb je niet zoveel keuzequote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Je word te oud man, ook btw. (Misschien andere set wapens proberen?)
WASDquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd WASD lean is dan meestal Q en E. Reload op R en crouch op C
Dat dus jahquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
WASD
crouch op C
liggen op ctrl
reload op R
kniven op E
special op middle mouse
WASDquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
WASD
crouch op C
liggen op ctrl
reload op R
kniven op E
special op middle mouse
Dan hebben ze zelf ook frustraties dus blijkbaar, en die wil ik niet hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 07:12 schreef Wriggles het volgende:
Het valt echt allemaal wel mee hoor.
En je moet echt niet IW forum lezen, want die worden gewoon ondergespamd door die "boycotters" die stiekem zelf ook spelen.
En wat druk je als je vijand rechstvoor van je staat dan? Heb heb jij 6 vingers op 1 hand?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind 'e' om te knifen erg handig, dus ben blij daar daar geen lean zit
Same here. Leanfunctie maakt CoD4 goddelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Leanen is het meest mooie wat er is in COD4. Ik kan gewoon echt niet wennen aan MW2
Wyri, jij weet hoe ik pwnde in COD4, waarom lukt me dat niet in MW2
Komt door al die infantiele leechers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Steam is gewoon ruk
ligt steam eruit: kun je niet gamen ....
ik bedoel: WTF zelfs geen singleplayer kan dan.
helaas komt steam steeds vaker voor en is het niet een game iets.
inderdaad, mn knife zit op scrollen naar bovenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
En wat druk je als je vijand rechstvoor van je staat dan? Heb heb jij 6 vingers op 1 hand?
ik heb de originele eerlijk gekocht in elk gevalquote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Komt door al die infantiele leechers.![]()
Waarmee ik uiteraard niet wil beweren dat jij dat ook bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |