Hier begon ik met lezen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen
ok, ik las verderquote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
maar hier stopte ik...quote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef Michielos het volgende:
waarna ik terug naar de spiegel liep.. "vooruit knappe bink. de plicht roept", zo fluisterde ik mezelf toe.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Toempf het volgende:
Er komt weleens een tijd dat dit soort topics gewoon niet grappig meer is. Helaas voor jou was dat al 6 maanden geleden.
Ik lees die openingszin al lang niet meer.quote:
Is dit al langer dan twee weken bezig, dan?quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Toempf het volgende:
Er komt weleens een tijd dat dit soort topics gewoon niet grappig meer is. Helaas voor jou was dat al 6 maanden geleden.
Als hij hier een heel weekend voor nodig heeft gehad is dat best triest, gezien michielos dit soort topics gewoon om de minuut kan genererenquote:Op zondag 22 november 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Hier was ik zo bang voor, dat bepaalde users het hele weekend hebben nagedacht en gewerkt aan fictieve topics...
Hij heeft daar een script voor geschreven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als hij hier een heel weekend voor nodig heeft gehad is dat best triest, gezien michielos dit soort topics gewoon om de minuut kan genereren
quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Toempf het volgende:
Moet je je bilmaatje weer even te hulp schieten zodat hij vanavond zijn zaad weer in jou dumpt in plaats van in een willekeurig ander ventje?quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Al die haters in dit topic.![]()
Allemaal mietjes die nog nooit gevochten hebben.
ahhahahhahhhahhhahhhahhahhahhaquote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Moet je je bilmaatje weer even te hulp schieten zodat hij vanavond zijn zaad weer in jou dumpt in plaats van in een willekeurig ander ventje?
Daar heb je een zak slotjes voor gekregen, zodat niet elk verzonnen reltopic open hoeft te blijven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Hier was ik zo bang voor, dat bepaalde users het hele weekend hebben nagedacht en gewerkt aan fictieve topics...
ik moet die zak verdelen over twee fora jah!!!quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daar heb je een zak slotjes voor gekregen, zodat niet elk verzonnen reltopic open hoeft te blijven.
Ach toe mag ie nog even openquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moet die zak verdelen over twee fora jah!!!
ga je gal ergens anders spuien i.p.v. matennaaienquote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom in hemelsnaam is dit kankertopic open terwijl als ik dit geopend had hij nu al een uur in ONZ stond?
Je bent m'n maat niet, makker. En ik ben ermee naar FB gegaan ja.quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
ga je gal ergens anders spuien i.p.v. matennaaien
Maar hij heeft wél gelijk!quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom in hemelsnaam is dit kankertopic open terwijl als ik dit geopend had hij nu al een uur in ONZ stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je voor de ene de zak van Sinterklaas had! Maar dit lijkt me toch echt een nobel doel, of neem hem dan in ieder geval in de zak mee naar ONZ.quote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moet die zak verdelen over twee fora jah!!!
kan volgende week niet. welk kamp is het?quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
Volgende week ga ik op vechtkamp in Thailand, ga je mee?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef elfzesendertig het volgende:
http://209.85.229.132/search?q=cache:yBUFB7eHZqEJ:www.gaygate.nl/Michielos+Michielos&cd=6&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
TS?
Ik wil wel mee Jahroon.. vorig jaar heb ik daar van 3 lui de benen gebrokenquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
Volgende week ga ik op vechtkamp in Thailand, ga je mee?
Zeker weten. Ben net terug uit Noord-Ierland waar ik een maand met de SAS heb getraind. Dat was wel andere koek dan die Spetsnaz mietjes... SAS zijn dé experts in CQB en hand-to-hand combat. Heb flink moeten incasseren daar, maar ook veel geleerd.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit is gewoon de realiteit op veel vechtkampen. Heeft niets met grappig zijn te maken.
Zo bedoel ik het maar netquote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker weten. Ben net terug uit Noord-Ierland waar ik een maand met de SAS heb getraind. Dat was wel andere koek dan die Spetsnaz mietjes... SAS zijn dé experts in CQB en hand-to-hand combat. Heb flink moeten incasseren daar, maar ook veel geleerd.
wow nice, wanneer ga je weer?quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker weten. Ben net terug uit Noord-Ierland waar ik een maand met de SAS heb getraind. Dat was wel andere koek dan die Spetsnaz mietjes... SAS zijn dé experts in CQB en hand-to-hand combat. Heb flink moeten incasseren daar, maar ook veel geleerd.
Is die opleiding die de SEALs volgen ook niet wat? Amerikaanse technieken?quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het maar net![]()
Ik heb ook hard getrained met de SAS en vond het zeker een mooie ervaring
Nah ja... mijn tegenstander helemaal opvreten dmv efficiente vechttechnieken is een van mijn vele specialiteiten, maar ik zal er eens naar kijkenquote:Op zondag 22 november 2009 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is die opleiding die de SEALs volgen ook niet wat? Amerikaanse technieken?
Wat een mietjes... als ik tegen ze vecht geef ik het 2 seconden en dan huilen ze vriend..quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef kristyle het volgende:
Je moet dan ook naar het kamp van Vadim Starov gaan, hij is de elite drilcommendant van de Spetsnaz.
Wat heb je er nu weer aan als je dit kan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef kristyle het volgende:
Je moet dan ook naar het kamp van Vadim Starov gaan, hij is de elite drilcommendant van de Spetsnaz.
Ik vreet die watjes met huid en haar op manquote:Op zondag 22 november 2009 19:46 schreef kristyle het volgende:
Ze vechten niet vrind. Ze schieten
en knap dat je dat filmpje in 1 minuut bekeken hebt.
quote:
Doe dat nu niet anders gaat TS of FLAMMIE direct bij Ludo de moderator lopen janken en om notes of een spermaban vragen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef cvboer het volgende:
Jahoor, daar is ie weer,TS leeft nog steeds in een fictief wereldje, kerel, get a life!
Oja, TS in realife---->[ afbeelding ]
Woon jij dan ook in Sittard? Nee toch! Nou dan? Dus als jij niet in Sittard woont, doel ik dus niet op jou. Geen idee hoe die gast heette, weant naamkaartjes doen we niet aan. Gewoon de avond tevoren cash afrekenen en dan twee dagen sparren, als je het volhoudt. Die gast uit Sittard dus niet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef Michielos het volgende:
tis overduidelijk dat je op mij doelt
Hij voelt zich in ieder geval wel geroepen om te reageren.quote:
Die gast uit Sittard was dan echt een Nerd imo.. of niet Buzz?quote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Ta36 het volgende:
[..]
Woon jij dan ook in Sittard? Nee toch! Nou dan? Dus als jij niet in Sittard woont, doel ik dus niet op jou. Geen idee hoe die gast heette, weant naamkaartjes doen we niet aan. Gewoon de avond tevoren cash afrekenen en dan twee dagen sparren, als je het volhoudt. Die gast uit Sittard dus niet.
Heey pedo opa!quote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Ta36 het volgende:
[..]
Woon jij dan ook in Sittard? Nee toch! Nou dan? Dus als jij niet in Sittard woont, doel ik dus niet op jou. Geen idee hoe die gast heette, weant naamkaartjes doen we niet aan. Gewoon de avond tevoren cash afrekenen en dan twee dagen sparren, als je het volhoudt. Die gast uit Sittard dus niet.
Je moet de juiste connecties hebben, ga eerst maar eens wat vechtsporten beoefenen dan rol je er vanzelf wel in.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef guapo het volgende:
Die vechtkampen bestaan toch niet echt?
Op welke website kan ik mij aanmelden?
Ik ben van nature al erg sterk dus ik denk dat ik meteen wel mee naar zo'n vechtkamp kan.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet de juiste connecties hebben, ga eerst maar eens wat vechtsporten beoefenen dan rol je er vanzelf wel in.
Blah blah blahquote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik ben van nature al erg sterk dus ik denk dat ik meteen wel mee naar zo'n vechtkamp kan.
Ik heb zeg maar een eigen techniek die doeltreffend is.
Laatst had ik iemand die Krav Manga beheerst al bont en blauw geslapen toen íe hier de kroeg in stapte.
is goed, geniet van je banquote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Ta36 het volgende:
[..]
Gast, zelfs met een honkbalknuppel krijg je mij niet neer. Je leert echt wel klappen incasseren hoor. Mijn hoofd is zo hard dat ik er nu gewapend beton mee doormidden breek.quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Koekz het volgende:
[..]
Blah blah blah
Het maakt geen donder uit wat voor vechtsport iemand doet of hoe sterk iemand is.
Als jij met je overgrote kracht 1 lief tikje op je strot krijgt lig je ook jankend op de grond, net als ik.
Het is simpelweg de kunst om sneller te zijn, rustig te blijven en 1 of 2 keer raak te slaan zodat je tegenstander het komende uur niet meer opstaat.
Jij die om een kloonscan vraagtquote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef Michielos het volgende:
gast ik WOON NIET IN SITTARD
Kan iemand even een kloonscan doen want volgens mij is dit een gebannede user (Buzz)
Jep.. bij mij is dit hetzelfdequote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast, zelfs met een honkbalknuppel krijg je mij niet neer. Je leert echt wel klappen incasseren hoor. Mijn hoofd is zo hard dat ik er nu gewapend beton mee doormidden breek.
Pedo opa?quote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
is goed, geniet van je ban![]()
![]()
![]()
pedo opa
Laatst probeerde zo'n gast mij neer te schieten met een taser apparaat.quote:Op zondag 22 november 2009 21:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep.. bij mij is dit hetzelfdeMaar ik ontwijk liever honkbalknuppels... ook daar heb ik natuurlijk zwaar efficiente vechttechnieken voor
Maar soms om de toeschouwers te verbazen laat ik me even slaan met die knuppel ... ff laten zien dat t me niks doet... en dan weer ready for the fight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |