Als hij hier een heel weekend voor nodig heeft gehad is dat best triest, gezien michielos dit soort topics gewoon om de minuut kan genererenquote:Op zondag 22 november 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Hier was ik zo bang voor, dat bepaalde users het hele weekend hebben nagedacht en gewerkt aan fictieve topics...
Hij heeft daar een script voor geschreven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als hij hier een heel weekend voor nodig heeft gehad is dat best triest, gezien michielos dit soort topics gewoon om de minuut kan genereren
quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Toempf het volgende:
Er komt weleens een tijd dat dit soort topics gewoon niet grappig meer is. Helaas voor jou was dat al 6 maanden geleden.
Moet je je bilmaatje weer even te hulp schieten zodat hij vanavond zijn zaad weer in jou dumpt in plaats van in een willekeurig ander ventje?quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Al die haters in dit topic.![]()
Allemaal mietjes die nog nooit gevochten hebben.
ahhahahhahhhahhhahhhahhahhahhaquote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Moet je je bilmaatje weer even te hulp schieten zodat hij vanavond zijn zaad weer in jou dumpt in plaats van in een willekeurig ander ventje?
Daar heb je een zak slotjes voor gekregen, zodat niet elk verzonnen reltopic open hoeft te blijven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Hier was ik zo bang voor, dat bepaalde users het hele weekend hebben nagedacht en gewerkt aan fictieve topics...
ik moet die zak verdelen over twee fora jah!!!quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daar heb je een zak slotjes voor gekregen, zodat niet elk verzonnen reltopic open hoeft te blijven.
Ach toe mag ie nog even openquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moet die zak verdelen over twee fora jah!!!
ga je gal ergens anders spuien i.p.v. matennaaienquote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom in hemelsnaam is dit kankertopic open terwijl als ik dit geopend had hij nu al een uur in ONZ stond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |