Bijna goedquote:
Joehoe!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef bork het volgende:
Even laten bezinken en toen wist ik het!
Boisotstraat
Je krijgt er een kado, bij mij in de buurtquote:Op zondag 29 november 2009 16:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooie paarsche planten
Mag ik een hint kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee, wel bij een stroompje.quote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Ireth het volgende:
Ja die wist ik ook eens een keer zonder te google-en
+1quote:
roggestraat.. damn het staat er gewoonquote:
yups, had het wel gezien maar dacht dat je het niet kon lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
roggestraat.. damn het staat er gewoon
rechts stond de r.. en als je inzoomt zie je links iets wat lijkt op een g..quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef bork het volgende:
[..]
yups, had het wel gezien maar dacht dat je het noet kon lezen
ben je taxichauffeur ofzoquote:
quote:
hahaha! hoe lang ben je daar mee bezig geweest?quote:
Bork 'kennende', ongeveer 5 minutenquote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hahaha! hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Zo iets jaquote:
nou hup.. de volgendequote:Op maandag 7 december 2009 21:52 schreef bork het volgende:
[..]
Zo iets ja![]()
Het was overduidelijk Overvecht en het was bewolkt die dag, eitje.
quote:
quote:
Yes!quote:
Ben het met je eens maar klaarblijkelijk is er een nieuwe trend dat ik het maar doe, zal zo een nieuwe posten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:48 schreef Ireth het volgende:
Kan er niet eerst een bevestiging komen van een juist geraden foto + tussenstand voor er weer een nieuwe ingegooit wordt? Het overzicht raakt een beetje zoek op deze manier!
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef bork het volgende:
Ik kan het niet goed lezen maar is het de Gealieerdenlaan
kloptquote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef WD.40 het volgende:
Op Google Streetview was het beter weer![]()
D8 dat WD het wel wistquote:
Mijn zwager woont op de Verlengde Hoogravenseweg en vrienden van ons hebben in de Zeeltstraat gewoond.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar bork
Close but no Sigarquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Cremerstraat/v Lennepstraat/v Meursstraat/Cremerplein o.i.d.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Heijermansstraat of de Johan de Meesterstraat (daar staan nieuwe huizen die ik niet eens ken)
Het heet toch "Raad de straat" en niet "zoek de straat?"quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
Even Streetview gebruiken misschien?
Dat doe ik ook, maar net wat casper zegt, ik wil het ook gewoon uit mijn hoofd doen, als ik iets herken.... en ik krijg het met streetview niet te pakken...quote:
Zeker, ik probeer alleen maar te sturen, het eerst antwoord was in de buurt maar niet goed en met streetview kun je kijken of het klopt en/of je in de buurt zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef caspervc het volgende:
[..]
Het heet toch "Raad de straat" en niet "zoek de straat?"
T lijkt me dat als je een idee hebt dat je het hier toch ook mag posten?
Is het niet mogelijk om eerst de bevestiging af te wachten en pas nadat de score is geplaatst een nieuwe er in te gooien? Vind het zo'n rommelig zooitje worden op deze manier en het is toch al 9 topics lang op die manier goed gegaan....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Onnoman het volgende:
Aangezien ik heb weer goed hadheb ik hier een foto voor de echte diehards..
[ afbeelding ]
anders moet ik tot sint juttemus wachtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om eerst de bevestiging af te wachten en pas nadat de score is geplaatst een nieuwe er in te gooien? Vind het zo'n rommelig zooitje worden op deze manier en het is toch al 9 topics lang op die manier goed gegaan....
Mjah... dat doen wij al 9 topics lang? Werkte goed hoor (en je krijgt echt niet meer punten op tijdslimiet hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
anders moet ik tot sint juttemus wachten
Ach.. weet je, ik post alleen een nieuwe als ik 99% zeker ben van mn zaak..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah... dat doen wij al 9 topics lang? Werkte goed hoor (en je krijgt echt niet meer punten op tijdslimiet hoor)
nopequote:
ik wacht nog even met hints gevenquote:
ik zeg nu alleen maar wanneer het goed is, tis geen hintsquote:
kom op zeg.. kijk eens echt goed naar dat plaatje, concentreer je op datgene wat je herkent.. ben je nou utrechter of niet?quote:
Het is RAAD een straat, niet WEET een straat...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kom op zeg.. kijk eens echt goed naar dat plaatje, concentreer je op datgene wat je herkent.. ben je nou utrechter of niet?
als je het weet zeg je OJAAAA
oja das waarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is RAAD een straat, niet WEET een straat...
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef caspervc het volgende:
Even verder gezocht.
Ik denk de Lijnpadstraat. Ik denk op de achtergrond de bebouwing aan het begin van de Catharijnesingel te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ireth het volgende:
Komt dan nu eerst die scorelijst weer in beeld? Incl. dat eventuele punt van de foto die Bork had geplaatst?je man/vriend heeft gister vast de avond/nacht van zijn leven gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Die lag met een luchtweginfectie naast me te piepenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je man/vriend heeft gister vast de avond/nacht van zijn leven gehad![]()
wel jammer van je "eventuele"quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die lag met een luchtweginfectie naast me te piepen![]()
(ik heb ze dus gekneusd door aanhoudend flink te hoestenkreeg net een niesbui, wordt je ook niet blij van met die ribben nu!
)
je zal daar maar dood gevonden wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef caspervc het volgende:
Nieuwe!!!
Niet heel moeilijk denk ik, wel weer een leuke archief foto
[ afbeelding ]
* caspervc kijkt uit het raam : T ziet er nu wel een stuk leuker uit hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je zal daar maar dood gevonden worden
Nee, Google maps kon ook geen Grafstraat in Utrecht vindenquote:
Bestaat dus niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef caspervc het volgende:
* caspervc kijkt uit het raam : T ziet er nu wel een stuk leuker uit hoorT zal wel de charme van de foto en de oudheid zijn
Nee, Google maps kon ook geen Grafstraat in Utrecht vinden
Yes, zelfs de kunstwerkenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Onnoman het volgende:
bestaan de gebouwen nog links en rechts, en op de achtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:
Stand
Ireth +1
bork 98
Ireth 47
Joesse 34
ImHungryLetsGetATaco 26
Specularium 27
Bram2301 23
Feestkabouter 16
Pony-Lover 16
WD.40 16
_Vulcanus_ 14
Zatoichi 14
Bluezz 13
paricos 7
morpheus_at_work 6
jakkop 5
Onnoman 5
caspervc 4
Blik 3
jemave 3
minibeer 3
s0k 3
Becherovka 2
Bommenlegger 2
Jambo 2
Nielsch 2
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Nosh 1
speknek 1
The Duce 1
WTFbbq 1
is dit de zilvergeldstraat ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef Ireth het volgende:
Manlief heeft er om de hoek gewoond (Wickenburglaan) en die herkende de 'kunstwerken'Credits dus naar hem in deze
Een nieuwe!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
is dit de zilvergeldstraat ofzo?
quote:
Wel gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Pittoresk, maar ik weet niet waar het is
En ik ben oma geworden woensdagdus woe en vandaag weer lekker in Utreg geweest
quote:
+1quote:
Thx!quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef WD.40 het volgende:
Gefeliciteerd, Bork, met het behalen van, jawel, 100 punten!!! Maar ik verwacht nu natuurlijk wel een mooie opgave/foto in de sneeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Mooie plaatjes Bork, en gefeliciteerd met je jubileum straotju raojuWat Bluezz zegt zouden mijn woorden kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(incl. spoiler
)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
ehm, vergeet niet iets?quote:
wat?quote:
Ik heb nog even gestemdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:16 schreef Onnoman het volgende:
berkelstraat
er hebben 3 mensen op "ja" gestemd, dus wat mij betreft gaat de stand op reset! nieuwe ronde nieuwe kansen.. is wel zo leuk voor nieuwkomers...
nopequote:
bork 102quote:
quote:
quote:
Zo, die is snel.quote:
quote:
is het in de buurt van de paardenkathedraal?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:10 schreef bork het volgende:
Tjeempie, hint: het is (nog) geen woonhuis
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
is het in de buurt van de paardenkathedraal?
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ik meende het Singel op de achtergrond te zien, maar kan het daar op Google Maps nergens terugvinden...
quote:
lol.. dat ik dat niet weet.. woon er praktisch tegenoverquote:
+1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Onnoman het volgende:
ridderplantsoen?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=ridderplantsoen+utrecht&ie=UTF8&hq=&hnear=Ridderplantsoen,+Utrecht&ll=52.068216,5.126216&spn=0.000303,0.000868&t=h&z=21
haha wat een omslachtigheid! het kan me eigenlijk ook weinig boeien...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:40 schreef WD.40 het volgende:
[..]
+1
En dan maar twee ranglijsten; een voor Onnoman en een voor de rest:
+1 voor borkquote:
Jaah, 50 punten!!! Feli!quote:
Ik had ook expres de watertoren er af gekniptquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef bork het volgende:
He he, moeilijkste voor mij tot nu toe
Eglantierstraat
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef Ireth het volgende:
Kweetumnogsteedsnie
pff, dat valt me een beetje tegen, je kunt i.p.v. 's nachts te slapen door de stad gaan kuierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
niet? Is het wel een kerktoren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef Ireth het volgende:
Zie op het derde plaatje een kerktorentje op de achtergrond, maar kom er dus nog niet veel verder mee
En dat is um dus idd! Hehe! Nextquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef paricos het volgende:
Dat is het oogziekenhuis op de achtergrond, via google even gekijken in welke straat deze foto genomen kan zijn en ik kwam op de Krijtstraat uit.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef paricos het volgende:
Dat is het oogziekenhuis op de achtergrond, via google even gekijken in welke straat deze foto genomen kan zijn en ik kwam op de Krijtstraat uit.
Nee, wel aan de zuidkant van de stad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:31 schreef paricos het volgende:
Heb t idee dat dit in Lunetten is ...... Zwarte Woud?
Gelukkig!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Ireth het volgende:
Verlengde Hoogravenseweg!
Ik zag ineens het licht![]()
O nee hoor ga je gangquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef caspervc het volgende:
Ravellaan![]()
Maar geef de punten en de volgende ronde maar aan Bork, die heeft er al zat
Precies, Bork heeft al genoeg puntenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef caspervc het volgende:
Ravellaan![]()
Maar geef de punten en de volgende ronde maar aan Bork, die heeft er al zat
Relax, hier nog een zomersequote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Ireth het volgende:
Jawel hoor... maar als je nou ff verteld wáár die flat staat of welke flat het isIk (her)ken hem namelijk niet
Is het ook zulk mooi weer op google maps streetview bij jouw flat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Yep zie een meneer lopen in bermuda en sokken in sandalen (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:44 schreef bork het volgende:
[..]
Is het ook zulk mooi weer op google maps streetview bij jouw flat?
Was niet de bedoeling maar de straatnaam is wel erg zonnig en lekker warmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef WD.40 het volgende:
Moeten we 'zulk mooi weer' dan maar als hint opvatten?
Dan zit ik toch in de juiste buurt te zoeken volgens mij....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:37 schreef bork het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling maar de straatnaam is wel erg zonnig en lekker warm
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:00 schreef Ireth het volgende:
En omhoogik weet hem (weer
) niet
Kweet um wel!![]()
Florence Nightingalelaan
+1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Onnoman het volgende:
wim sonneveldlaan/weg tot de wetenschap
| Forum Opties | |