je zal daar maar dood gevonden wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef caspervc het volgende:
Nieuwe!!!
Niet heel moeilijk denk ik, wel weer een leuke archief foto
[ afbeelding ]
* caspervc kijkt uit het raam : T ziet er nu wel een stuk leuker uit hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je zal daar maar dood gevonden worden
Nee, Google maps kon ook geen Grafstraat in Utrecht vindenquote:
Bestaat dus niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef caspervc het volgende:
* caspervc kijkt uit het raam : T ziet er nu wel een stuk leuker uit hoorT zal wel de charme van de foto en de oudheid zijn
Nee, Google maps kon ook geen Grafstraat in Utrecht vinden
Yes, zelfs de kunstwerkenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Onnoman het volgende:
bestaan de gebouwen nog links en rechts, en op de achtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:
Stand
Ireth +1
bork 98
Ireth 47
Joesse 34
ImHungryLetsGetATaco 26
Specularium 27
Bram2301 23
Feestkabouter 16
Pony-Lover 16
WD.40 16
_Vulcanus_ 14
Zatoichi 14
Bluezz 13
paricos 7
morpheus_at_work 6
jakkop 5
Onnoman 5
caspervc 4
Blik 3
jemave 3
minibeer 3
s0k 3
Becherovka 2
Bommenlegger 2
Jambo 2
Nielsch 2
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Nosh 1
speknek 1
The Duce 1
WTFbbq 1
is dit de zilvergeldstraat ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef Ireth het volgende:
Manlief heeft er om de hoek gewoond (Wickenburglaan) en die herkende de 'kunstwerken'Credits dus naar hem in deze
Een nieuwe!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
is dit de zilvergeldstraat ofzo?
quote:
Wel gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Pittoresk, maar ik weet niet waar het is
En ik ben oma geworden woensdagdus woe en vandaag weer lekker in Utreg geweest
quote:
+1quote:
Thx!quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef WD.40 het volgende:
Gefeliciteerd, Bork, met het behalen van, jawel, 100 punten!!! Maar ik verwacht nu natuurlijk wel een mooie opgave/foto in de sneeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Mooie plaatjes Bork, en gefeliciteerd met je jubileum straotju raojuWat Bluezz zegt zouden mijn woorden kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(incl. spoiler
)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |