zo, hehe wat een dag. Alvast beterschap aan de patienten

, ik was vandaag voor de 2e keer met bork-jr in het altijd gezellige jaarbeursgebouw voor de 2e mexicaanse griepprik, feest (maar niet heus).
Affijn to the point, inderdaad bijna een jubileum ik zal die opvrolijken met een ouderwetse Bork-kraker

.
Er is nog een jubileum Raad de Straat Utrecht bestaat op 29 december 1 jaar !
Even nog de regels op een rij, de volgende foto (wordt in principe) geplaatst na bevestiging van de maker/opdr8gever die tegelijk de nieuwe stand post met de winnaar in
vet aangegeven in de lijst.
Ik vond de opdracht van Onno met het lijnpad erg leuk, ik heb gisteren even gekeken bij de gansstraat/caterijnesingel dat was mijn eerste idee, achteraf niet slecht maar ik had helaas geen tijd meer.
Wat ik niet goed vind is dat er dan niet wordt vermeld dat de situatie
nu anders is. Dat moet erbij, met wat er weg is/veranderd is, dat is mijn mening (graag input). Daarom vond ik het bijzonder knap dat caspervc het toch gevonden heeft, hulde!
Tenslotte we waren al een keer vlakbij caspervc, nummertje 132 -> Wickenburglaan
Zo, ik heb mijn zegje gedaan, ik ga ff een leuke zoeken.
[ Bericht 9% gewijzigd door bork op 16-12-2009 23:27:49 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...