Dat doe ik ook, maar net wat casper zegt, ik wil het ook gewoon uit mijn hoofd doen, als ik iets herken.... en ik krijg het met streetview niet te pakken...quote:
Zeker, ik probeer alleen maar te sturen, het eerst antwoord was in de buurt maar niet goed en met streetview kun je kijken of het klopt en/of je in de buurt zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef caspervc het volgende:
[..]
Het heet toch "Raad de straat" en niet "zoek de straat?"
T lijkt me dat als je een idee hebt dat je het hier toch ook mag posten?
Is het niet mogelijk om eerst de bevestiging af te wachten en pas nadat de score is geplaatst een nieuwe er in te gooien? Vind het zo'n rommelig zooitje worden op deze manier en het is toch al 9 topics lang op die manier goed gegaan....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef Onnoman het volgende:
Aangezien ik heb weer goed hadheb ik hier een foto voor de echte diehards..
[ afbeelding ]
anders moet ik tot sint juttemus wachtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om eerst de bevestiging af te wachten en pas nadat de score is geplaatst een nieuwe er in te gooien? Vind het zo'n rommelig zooitje worden op deze manier en het is toch al 9 topics lang op die manier goed gegaan....
Mjah... dat doen wij al 9 topics lang? Werkte goed hoor (en je krijgt echt niet meer punten op tijdslimiet hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
anders moet ik tot sint juttemus wachten
Ach.. weet je, ik post alleen een nieuwe als ik 99% zeker ben van mn zaak..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah... dat doen wij al 9 topics lang? Werkte goed hoor (en je krijgt echt niet meer punten op tijdslimiet hoor)
nopequote:
ik wacht nog even met hints gevenquote:
ik zeg nu alleen maar wanneer het goed is, tis geen hintsquote:
kom op zeg.. kijk eens echt goed naar dat plaatje, concentreer je op datgene wat je herkent.. ben je nou utrechter of niet?quote:
Het is RAAD een straat, niet WEET een straat...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kom op zeg.. kijk eens echt goed naar dat plaatje, concentreer je op datgene wat je herkent.. ben je nou utrechter of niet?
als je het weet zeg je OJAAAA
oja das waarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is RAAD een straat, niet WEET een straat...
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef caspervc het volgende:
Even verder gezocht.
Ik denk de Lijnpadstraat. Ik denk op de achtergrond de bebouwing aan het begin van de Catharijnesingel te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ireth het volgende:
Komt dan nu eerst die scorelijst weer in beeld? Incl. dat eventuele punt van de foto die Bork had geplaatst?je man/vriend heeft gister vast de avond/nacht van zijn leven gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |