+1 voor borkquote:
Jaah, 50 punten!!! Feli!quote:
Ik had ook expres de watertoren er af gekniptquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef bork het volgende:
He he, moeilijkste voor mij tot nu toe
Eglantierstraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef Ireth het volgende:
Kweetumnogsteedsnie
pff, dat valt me een beetje tegen, je kunt i.p.v. 's nachts te slapen door de stad gaan kuierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
niet? Is het wel een kerktoren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef Ireth het volgende:
Zie op het derde plaatje een kerktorentje op de achtergrond, maar kom er dus nog niet veel verder mee
En dat is um dus idd! Hehe! Nextquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef paricos het volgende:
Dat is het oogziekenhuis op de achtergrond, via google even gekijken in welke straat deze foto genomen kan zijn en ik kwam op de Krijtstraat uit.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef paricos het volgende:
Dat is het oogziekenhuis op de achtergrond, via google even gekijken in welke straat deze foto genomen kan zijn en ik kwam op de Krijtstraat uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |