quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
...
Hoorde ik het nou goed bij Timur dat Michiel Veenstra zich niet beschikbaar heeft gesteld om het GH in te gaan?
Weet het wel zeker, want michiel zou juist super graag het huis weer ingaan.quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je gehoorproblemen hebt...
Klopt, hij had het er een paar dagen geleden nog over dat hij het een grote eer zou vinden, omdat je echt 24/7 op radio leeft in dat huis en hij de ervaring in Den Haag 2 jaar geleden heel erg tof vond. Die wil dus wel.quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat hij het een hele eer zou vinden.
Timur zei toch ook dat hij niet ging?quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, hij had het er een paar dagen geleden nog over dat hij het een grote eer zou vinden, omdat je echt 24/7 op radio leeft in dat huis en hij de ervaring in Den Haag 2 jaar geleden heel erg tof vond. Die wil dus wel.
Van de overdag-DJ's willen alleen Rob en Sander Lantinga niet, vanwege respectievelijk Radio 2-werkzaamheden de week daarna en gezondheidsproblemen.
lolquote:
1 voordeel de rest van nederland wil timur ook nietquote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Timur zei toch ook dat hij niet ging?
Gelukkig niet goed gehoord dusquote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat hij het een hele eer zou vinden.
hagel en onweer met windstoten hebben wij rond 18:00 uur gehad.quote:Op zondag 22 november 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. 't is niet echt mijn favo muziek
.
damn, zal maar snel mijn raam sluiten want het begint steeds harder te waaien. Van 6.5 naar 10,4.. m/s
Daar begint het toch wel op te lijkenquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef T3hTommay het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat je gehoorproblemen hebt...
Aj, dat trekt nu dus deze kant op..quote:Op zondag 22 november 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hagel en onweer met windstoten hebben wij rond 18:00 uur gehad.
je mag het met liefde hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat trekt nu dus deze kant op..
Nou dank je wel !!quote:Op zondag 22 november 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag het met liefde hebben.
Hoezo zou je het willen hebben ?quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Brennel het volgende:
Blaas het dan maar deze kant op, hier is het welkom.
Omdat ik gek op onweer benquote:Op zondag 22 november 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo zou je het willen hebben ?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Junkie XL - A Little Less Conversation, Klaas begint weer lekker.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Junkie XL - A Little Less Conversation, Klaas begint weer lekker.
Congratz met de AFCquote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
pompompom
AFCquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Congratz met de AFC. Zag net nog de samenvatting van Grunn... Mijn god, Jans maakt het seizoen niet vol als het zo blijft doorgaan. Drama!!!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
Zojuist eindelijk mijn 4 cadeaubonnen van Bol.com gebruikt en 4 films van The Muppets besteld
Was ontzettend leuk vanmiddag: voor het eerst onze oudste zoon meegenomen (4 jaar). Wat vond hij het mooiquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Congratz met de AFC. Zag net nog de samenvatting van Grunn... Mijn god, Jans maakt het seizoen niet vol als het zo blijft doorgaan. Drama!!!
Ik complimenteer u met deze uitermate goede aanschaf!!quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
Zojuist eindelijk mijn 4 cadeaubonnen van Bol.com gebruikt en 4 films van The Muppets besteld
Leuk zeg en ook direct een uitermate boeiende 1e helft gezien. Puike overwinning tegen Heerenveenquote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ontzettend leuk vanmiddag: voor het eerst onze oudste zoon meegenomen (4 jaar). Wat vond hij het mooi
Nice!quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
AZ voedt Axel goed opquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk zeg en ook direct een uitermate boeiende 1e helft gezien. Puike overwinning tegen Heerenveen.
[..]
Nice!
Neem die van mij ooit nog wel eens mee naar nederlands elftal als ze in de toekomst leuker gaan voetballen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ontzettend leuk vanmiddag: voor het eerst onze oudste zoon meegenomen (4 jaar). Wat vond hij het mooi
Oeh! dat is wel lang geleden zegquote:Op zondag 22 november 2009 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ voedt Axel goed op. Mijn eerste duel was Telstar - Dordt in 1995 denk ik
. Wonnen we met 2-0
.
Echte fan dus van de FCquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef themauster het volgende:
Mijn eerste wedstrijd was 1996 Oosterparkstadion Groningen en ik geloof dat Feijenoord de tegenstanders waren.
Pas in 2002 kreeg ik een seizoenskaart,in het laatste jaar in het Oosterparkstadion en de 1e 2 jaar in de Euroborg nog in de Z-side gezeten , daarna wegens bezuinigingen 1 jaar geen seizoenskaart gehad maar sinds 2008 wel weer een seizoenskaart
Whaha prachtig verhaalquote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste en enige wedstrijd was Willem II - Ajax in 1995 of 1996. Ik was voor Ajax en ze hadden anderhalf jaar lang niet verloren volgens mij. En toen ging ik met m'n vader, eerst bij oma & opa op bezoek (die wonen tegenover 't WII stadion) en daarna naar de wedstrijd, ik verloor m'n aandacht een beetje tussen al die herrie en grote kerels en zodoende miste ik ook het ene moment waarop het enige doelpunt van de wedstrijd werd gescoord.....door Willem II.
Einde verhaal.
Leuk liedjequote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Buble
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |