Precies, zou ik ook doen marijehquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kun je met de docent niet overleggen dat hij extra pauzes inlast?
gewoon eten tijdens het college , deden wij ook vaak op hele drukke dagen, als je het van te voren aangaf was het niet erg.quote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef MarijeH het volgende:
Ben een beetje geschrokken van mijn rooster van morgen. We hebben les van 11:15-17:30. Met maar een kwartier pauze om 15:00 uur. Dit houdt ik nooit vol. Nu twijfel ik ergens tussen. Van 11:15-12:00 hebben we een feedback van bedrijfsanalyse en van 12:00 -12:45 hebben we een feedback van fiscale aangifte.
Voor bedrijfsanalyse had ik een 6 en voor fiscale aangifte een 8. Ons is geadviseerd naar deze feedbacks (hoorcolleges) te gaan. Nu lijkt het alsof ik een keuze moet maken. Van 8:30 tot 15:00 uur zonder eten houd ik niet vol en raak ik mijn concentratie kwijt ben ik bang. Tussen 12:45 en 15:00 hebben we bedrijfsadministratie (twee lesuren) en fiscale aangifte (eerste lesuur). Om 15:15 begint het tweee lesuur van fiscale aangifte *. Dat zijn twee toch wel belangrijke vakken waarbij je goed moet opletten. Van bedrijfsadministratie snap ik een opgave niet, maar dat even terzijde. Vanaf 16:00 0 17:30 hebben we dan nog verslaglegging. Van verslagleggng heb ik volgens mij alle opgaven goed.
Nu komt het. Ik wil heel graag naar de feedback van fiscale aangifte. Maar ik weet niet of ik bedrijfsanalyse kan missen, misschien wel. Ik doe nu bedrijfseconomie, maar ik twijfelde tussen bedrijfseconomie en fiscale economie. Ik koos bedrijfseconomie, omdat je dan meer keus had. Commerciele economie viel als eerste af.
Wat zouden jullie doen?
* Fiscale aangifte bestaat uit twee onderdelen: Tax en Law. Morgen hebben we Law (belastingen)
Ik denk dat ik dat ga overleggen morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik zeker doenquote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ga overleggen morgen.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon eten tijdens het college , deden wij ook vaak op hele drukke dagen, als je het van te voren aangaf was het niet erg.
Avond Brennel !!!quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!
Gisteravond naar Sara Kroos (ja, ik weet wat jullie van haar vinden) in A'dam geweest. Met m'n ex.
Was leuk
Was erg gezellig, zeer geslaagde avondquote:Op zondag 22 november 2009 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Brennel !!!. Was wel gezellig dus?
Ah, gelukkig maar!quote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Was erg gezellig, zeer geslaagde avond
Ned3 heeft het uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:57 schreef Marc63 het volgende:
Laat iemand dit aub in Nederland uitzenden. Wel wat voor Comedy Central. Dit kan tot in den treure worden herhaald en het blijft leuk.
Hij heeft juist gezegd dat hij het een hele eer zou vinden.quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
Zal eerlijk toegeven dat ik de nieuwe Pearl Jam echt wel kan waarderen.
Hoorde ik het nou goed bij Timur dat Michiel Veenstra zich niet beschikbaar heeft gesteld om het GH in te gaan?
Met je ex naar Sara Kroos , jemigquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!
Gisteravond naar Sara Kroos (ja, ik weet wat jullie van haar vinden) in A'dam geweest. Met m'n ex.
Was leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |